|

توضیحات نفیسه روشن در مورد مراسم عروسی اش

نفیسه روشن در مورد مراسم عروسی خود گفت که این بهترین خاطره زندگی من بود و من تکه ای از فیلم آنرا گذاشتم تا بعد از ۹ سال در مدیا بماند.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن در یک لایو با توجه به انتشار فیلم عروسیش گفت: هیچ وقت بازیگر نشوید ،بازیگران زندگی ندارند و مثل باتلاق فرو می روید.

نفیسه روشن بازیگر مطرح کشورمان که به تازگی فیلم عروسی اش را در فضای مجازی منتشر کرده است، در لایو اینستاگرامش به همه  توصیه کرد:  هرگز وارد حرفه بازیگری نشوید.

به گفته او  چون هیچوقت نمیگذارند که زندگی کنید، هر چند شغل هیجان انگیزی است. من همیشه می گویم که بازیگری مانند باتلاق است، که هر روز در آن فرو می روی. نفیسه روشن در ادامه انتشار فیلم عروسی اش را تائید می کند .

عروسی نفیسه روشن در دوران کرونایی

او گفت: بهترین خاطره زندگی من بود و من یکی از دلایلی که تکه ای از فیلم عروسی خود را گذاشتم. تا بعد از ۹ سال در مدیا بماند و زمانی که از دنیا رفتم، به عنوان خاطره در فضای مجازی بماند.  خیلی خوشحالم 

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. 

فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان ۱۳۸۲ دانست.

اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال ۱۳۸۲ در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .

.پس از آن در پائیز ۱۳۸۳ ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها