|

زمان رونمایی از آیفون 13 اعلام شد!

​کمپانی اپل قصد دارد زودتر از زمان مشخص از گوشی آیفون 13 که پرچمدار جدید آن است رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

کمپانی اپل قصد دارد زودتر از زمان مشخص از گوشی آیفون 13  که پرچمدار جدید آن است رونمایی کند.

طبق گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است گوشی‌های هوشمند آیفون 12 چند ماهی است به بازار عرضه شده است. اما در حال حاضر کاربران تلفن همراه به گوشی‌های آیفون 13 و سه نوع دیگر آن که شامل iPhone 13 Mini, iPhone 13 Pro and iPhone 13 Pro Max که قرار است به این مجموعه اضافه شود توجه می‌کنند.

شایعاتی که اخیرا منتشر شده است نشان می‌دهد گوشی‌های آیفون 13 از نمایشگر 120 هرتز، یک شکاف کوچکتر، باتری بزرگتر بهره می‌برد و حتی یک نوع جدید تاشو از آیفون به شمار می‌رود. این در حالی است که قبل از آخرین رویداد اپل که در آن از گوشی‌های آیفون 12 رونمایی کرد شایعاتی درباره رونمایی از گوشی‌های 2021 اپل منتشر شده است که هر چه به تاریخ عرضه بعدی گوشی‌‌های آیفون نزدیکتر می‌شویم، این شایعات نیز بیشتر می‌شود.

کمپانی آمریکایی اپل فصد دارد گوشی جدید پرچمدار خود یعنی آیفون 13 را در تاریخی زودتر از سال قبل و هنگامی که گوشی‌های آیفون 12 را در پایان سال راه اندازی کرد، رونمایی می‌کند. طبق خبر‌های منتشر شده  جدید، آیفون 13 در تاریخ 20 سپتامبر رونمایی خواهد شد. درست در زمانی نزدیک به تاریخ رونمایی از آیفون 11 که در 10سپتامبر 2019 بود.

گفته می‌شود که اپل تولید گوشی‌های آیفون 13 را 25 درصد از تلفن‌های آیفون 12 که حدود 100 میلیون دستگاه از آن‌ها تولید شده، افزایش خواهد داد. این تصمیم به دلیل افزایش تقاضا برای تلفن‌های 5G و افزایش علاقه کاربران به آن‌ها اجرا می‌شود. گوشی‌های آیفون 13 با یک دوربین TrueDepth همراه خواهد بود که به اپل امکان می‌دهد طراحی صفحه نمایش را کنترل کرده و آن را نسبت به گوشی‌های قبلی کوچکتر کند؛ زیرا ضخامت آن 0.26 میلی متر، معادل 0.01 اینچ، علاوه بر نرخ تازه سازی صفحه نمایش است. تلفن‌های آیفون 13 نیز برای اولین بار با ظرفیت ذخیره‌سازی زیاد وارد بازار خواهند شد.

منبع:مدیاتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی