|

دانلود قسمت سوم سریال می خواهم زنده بمانم

سومین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه 18 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت…

لینک کوتاه کپی شد

سومین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه 18 اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر خواهد شد.

آنچه در قسمت قبل دیدیم: هما همه ی جرات و جسارت خودش را جمع کرد و به ملاقات شایگان رفت. شایگان بدون این که جزئیاتی از کار و سابقه ی خودش بگوید از موضعی بالا با هما صحبت کرد و قانون های معامله شان را وضع کرد. هما فقط سه روز وقت داشت تا مبلغ مورد نیاز خرید یک خانه را برای آزادی پدرش فراهم کند.

هنوز مشخص نیست که رابطه ی شایگان و دشتی را باید یک باند فساد دانست و یا عیار بودن شایگان، همان طور که خودش درباره ی خود متصور بود، ریشه در موضوعی دیگر دارد.

بیشتر بخوانید:می خواهم زنده بمانم ؛ همه راه ها به شایگان ختم می شود!

دانلود آهنگ همایون شجریان آسمان ابری؛ تیتراژ سریال می‌خواهم زنده بمانم

می خواهم زنده بمانم؛ شروعی جذاب و امیدوارکننده

آغاز رقابت دو سریال سحر دولتشاهی دوشنبه 4 اسفند

 

در قسمت قبل کمی با شخصیت کاوه نیز همراه شدیم. او که تحت تعقیب قاچاقچی ها بود و برای فراهم کردن پول آن ها وقت زیادی نداشت. کاوه که سعی می کرد با کسی که دوست دارد فرار کند با شنیدن خبر دستگیری و حکم اعدام عمویش به کلی به هم ریخت و...

با جا افتادن سایر شخصیت ها و با پا گرفتن داستان و کشمکش اصلی، می خواهم زنده بمانم می تواند به سریالی پر طرفدار و با کیفیت تبدیل شود و مخاطبانش را راضی نگهدارد‌. کاری که در فضای کنونی شبکه ی نمایش خانگی با آثار متنوعش امری سخت اما دست یافتنی به نظر می رسد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی