|

فروش برند آماده با هانا ثبت

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص انتخاب برند آماده صحبت‌هایی را مطرح کنیم

لینک کوتاه کپی شد
1

داشتن برند و نشان تجاری مناسب برای شرکت‌هایی که به ارائه انواع خدمات به مردم مشغول هستند، یک نکته و یا امتیاز فوق العاده محسوب می‌شود. اما پروسه‌ی انتخاب یک برند و به ثبت رساندن آن ممکن است که پیچیده باشد. در این‌گونه موارد شرکت‌ها کار را برای ادامه سرویس‌دهی به مردم راحت می‌کنند و به سراغ برندهای آماده می‌روند.

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص انتخاب برند آماده صحبت‌هایی را مطرح کنیم که احتمالاً مدیران شرکت‌هایی را که هنوز اقدام به انتخاب و ثبت برند نکرده‌اند را مجاب می‌کند تا از برندهای آماده استفاده کنند.

اصلی‌ترین ویژگی انتخاب برند آماده چیست

همان‌طور که می‌دانید برای به ثبت رساندن یک برند باید دوندگی کرد چرا که مراحل ثبت برند کمی زمان‌بر و در بعضی موارد غیر قابل تحمل خواهد بود. گاهاً نیز پیش می‌آید که مدیران شرکت‌ها خیلی زود قصد دارند وارد حیطه‌ی کاری خود شوند و اصلاً علاقمند به اینکه وقت خود را در اداره‌ی ثبت برند تلف کنند، نیستند؛ از این رو خرید برند آماده را به هر چیزی ترجیح می‌دهند.

با این اوصاف و توضیحات مشخص است که برندهای آماده لقمه‌ای حاضر هستند که فقط نیاز به قورت دادن دارند. در واقع برای این‌گونه برندها تمامی مراحل ثبت برند پشت سر گذاشته شده است و فقط مدیران شرکت‌ها باید مبلغی را به صاحب برند بپردازند تا برند مدنظر را به طور تمام و کمال صاحب شوند.

مزیت‌های بکارگیری از برند آماده

به طور کلی مزیت اصلی خرید برند آماده حفظ زمان است اما می‌توان از موارد زیر نیز بعنوان مزیت‌های استفاده از برند آماده نام برد:

  • از زمانی که برای صرف ثبت برند می‌شود، می‌توان برای رسیدگی به امور دیگر و مهم شرکت استفاده کرد که این امر سبب افزایش رونق کسب و کار خواهد شد و پیشرفت را نتیجه خواهد داد.
  • در صورتی که برند جدید انتخابی‌تان کپی از آب درآید، زمان بیشتری را باید صرف انتخاب برند دیگر کنید. اما در برند آماده این اتفاق نخواهد افتاد چرا که این‌گونه برندها از قبل به ثبت رسیده‌اند.
  • معمولاً برندهای آماده نام‌آشناتر هستند. این موضوع می‌تواند محرک بسیار خوبی برای کسب و کار شرکت باشد.
  • دقت کنید که خرید و فروش برندهای آماده قانونی بوده و حتی پس از خرید برند آماده امکان فروش آن توسط شما بلامانع خواهد بود.
  • برای اینکه بتوانید برند جدیدی را به ثبت برسانید، باید مدارک زیادی از جمله جواز کسب را ارائه دهید حتی در بعضی از اوقات نیاز به ارائه کارت بازرگانی نیز خواهید بود که این موارد برای خرید برند آماده در نظر گرفته نخواهد شد.

چه مواردی در قیمت فروش برند آماده نقش دارند

به طور کلی قیمت دقیقی را نمی‌توان بر روی برندهای آماده گذاشت اما موارد زیر می‌توانند در قیمت‌گذاری آنها نقش داشته باشند:

  • زیبایی برند آماده: طبیعتاً اگر برند مدنظر زیبا باشد بر قیمت فروش آن اضافه خواهد شد.
  • فارسی یا لاتین بودن برند: معمولاً برندهای لاتین گران‌تر هستند اگر چه این عامل به تنهایی ملاک نخواهد بود.
  • داشتن دامنه اینترنتی: به همراه بعضی از برندها وب‌سایت یا دامنه اینترنتی نیز وجود دارد که طبیعتاً بر قیمت فروش تأثیرگذار خواهد بود.
  • سابقه‌ی فعالیت: برندهای آماده ممکن است سابقه فعالیت در کسب و کارهای خاصی را نیز داشته باشند و هر چه در میان مردم محبوب‌تر باشد، با ارزش‌تر خواهند بود.

مراحل خرید یک برند آماده

اگر برند آماده‌ای را برای خرید انتخاب کرده‌اید باید طی چند مرحله که البته پیچیده هم نیست، آن را خریداری کنید که ما در ادامه به اختصار این مراحل را شرح می‌دهیم:

  • در اولین مرحله طبیعتاً باید برندتان را انتخاب کنید و ما نیز فرض را بر انتخاب یک برند مناسب می‌گذاریم.
  • زمانی که یک برند آماده را برای خرید انتخاب می‌کنید باید مطمئن شوید که مدت اعتبار آن تمام نشده باشد. برای این منظور کافی است که با استفاده از اداره مالکیت صنعتی برند مدنظرتان را استعلام بگیرید.
  • بعد از اطمینان از مدت اعتبار برند، کافی است که خریدار و فروشنده برای تغییر صاحب سند برند آماده به دفترخانه مراجعه کنند.
  • تنظیم سند و انتقال کامل برند آماده از مراحل نهایی خریداری یک برند آماده خواهد بود.
  • در نهایت برند مدنظر خریداری شده باید در روزنامه رسمی کشور با عنوان انتقال علامت به چاپ برسد.

همانطور که مشاهده کردید، انتقال و یا خرید برند آماده به سرعت انجام خواهد پذیرفت و دغدغه‌های انتخاب و ثبت برند جدید را نخواهد داشت. البته در نظر داشته باشید که منتقل کردن برند آماده به 2 صورت انجام می‌گیرد. انتقال کلی که در این‌گونه انتقال‌ها تمامی امتیاز برند به صاحب جدید منتقل شده که فروشنده دیگر به ادعایی نسبت به آن نخواهد داشت و در مقابل انتقال جزئی نیز وجود دارد که فقط قسمتی از طبقات یا سهام برند به خریدار منتقل می‌شود.

توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید برند آماده را دارید، سعی کنید که به صورت تمام و کمال آن را خریداری کنید تا در ادامه مدیریت کسب و کارتان با مشکلات آنچنانی روبرو نشوید.

هانا ثبت بهترین مرجع فروش برند آماده

با توجه به موارد گفته شده در خصوص اهمیت استفاده از برند آماده شاید تصمیم گرفته باشید به جای انتخاب یک برند مستقل و سپری کردن مراحل اداری ثبت آن، از یک برند آماده بهره ببرید. اگر پیشنهادی در خصوص شرکتی که بتواند برندهای خوبی را در اختیارتان قرار دهد بخواهید، پیشنهاد ما استفاده از تیم تخصصی هانا ثبت است.

هانا ثبت یک کارگروه ویژه برای انجام دادن کارهای اداری برندهای مختلف در نظر گرفته است تا به سرعت بتواند برندهای مختلف را در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت برساند. در واقع هانا ثبت استفاده از افراد باتجربه را در دستور کار قرار داده است تا مدیران شرکت‌ها مشکلی از بابت انتخاب برند آماده نداشته باشند.

برای آنکه از برندهای آماده موسسه هانا ثبت دیدن کنید، کافی است به سایت این موسسه مراجعه نمایید و در صورتی که برند انتخابی‌تان در بین برندهای آماده این سایت وجود داشته باشد، می‌توانید نسبت به خریدن آن اقدام کنید. در نظر داشته باشید که اگر سوال یا ابهامی در این خصوص دارید، کافی است که با شماره تماس‌های عنوان شده در ادامه مطلب، با مشاوران این تیم در تماس باشید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها