|

نوید محمدزاده با استایل عجیبش همه را شگفت زده کرد!

نوید محمدزاده بازیگر با استعداد و مطرح ایرانی عکس اینستاگرامش را با استایل عجیب و جدید بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده بازیگر مطرح و جوان تلویزیون و سینما کشورمان است . نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد . نوید محمدزاده در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد که این عکس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت . در ادامه شما می توانید عکس نوید محمدزاده را در زیر متن مشاهده کنید : 

navidmohammadzadeh_1614361774

نوید محمدزاده همیشه با مدل لباس و استایل متفاوت خود، مورد توجه و تعجب بسیاری از افراد شده است. این بازیگر که تیپ خاص خود را دارد بار دیگر با لباسهایی متفاوت در جشنواره حاضر شد.

اهدای جوایز برندگان تئاتر توسط نوید محمد زاده

نوید محمدزاده بازیگر تئاتر و سینما که جایزه ویژه هیات داوران جشنواره تئاتر فجر را در سال 98دریافت کرده بود، برای اهدای جوایز برندگان سال 99 روی صحنه پایانی دوره سی و نهم این رویداد نمایشی حضور یافت و در آئین پایانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در صحنه تالار وحدت جوایز برخی از هنرمندان را تقدیم کرد.

resized_555298_673

 شلوار عجیب آقای بازیگر باز هم سوژه شد

«نوید محمدزاده» باز هم سوژه شد. نوید محمدزاده این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد و طبق روال همیشه پوشش عجیبش در این عکس هم به چشم می خورد!

نوید+محمدزاده

طناز طباطبایی و رابطه اش با نوید محمدزاده

نوید محمد زاده متولد فروردین ماه است . نوید محمد زاده بازیگری را از سال 82 در موسسه هفت هنر کرج آغاز کرد نوید محمد زاده در سال 87 با بازی در نمایش ماه در آب به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد .نوید محمد زاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره کن حضور پیدا کرد . نوید محمد زاده  در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد نیز منتخب شد.

342851_108

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی