|

خانواده پرجمعیت

(عکس) بزرگترین خانواده انگلیسی با 22 کودک!

این مادر 45 ساله نوئل، اعلام کرد که آنها قصد دارند تا برای دکور اتاق خواب های جدید فرزندانشان، پرده، روتختی، فرش و وسایل تزئیناتی تازه ای…

لینک کوتاه کپی شد

مادر 22 فرزند در کشور انگلیس، تصاویری از صندلی های صورتی سالن غذا خوری خود را درصفحات اجتماعی به اشتراک گذاشت،این در حالی بود که آنها از سومین دوران قرنطینه استفاده کردند واقدام به تغییر دکور ده اتاق خواب خوابشان کردند. 

مادر این خانواده بزرگ که سال گذشته از تولد فرزند جدید خود هایدی استقبال کرد، تصاویری از صندلی صورتی او که رنگ مد روز بود را در صفحات اجتماعی منتشرکرد و با استقبال عمده مردم در کانال یوتیوب مواجه شد. 

این مادر 45 ساله نوئل، اعلام کرد که آنها قصد دارند تا برای دکور اتاق خواب های جدید فرزندانشان، پرده، روتختی، فرش و وسایل تزئیناتی تازه ای را خریداری کنند. او همچنین، در هفته گذشته تصویری از سالن غذا خوریشان را برای گرفتن یک جشن بزرگ خانوادگی منتشر کرد و در توییت خود نوشت که آن سالن، همان جایی است که او در طی دوران قرنطینه به 9 فرزند خود، آموزش می دهد.

نوئل همچنین به شوخی بیان کرد که: "شاید با ادامه دوران قرنطینه مجبور باشیم، تعداد اتاق ها و وسایلمان را افزایش دهیم". و افزود که باید سریعا صندلی های جدیدشان را در سالن غذا خوری قرار دهند تا همه خانواده بتوانند پشت آنها بنشینند. 

او که به تازگی صندلی های مشکی سالن را فروخته و به جای آن صندلی های صورتی روشنی را خریداری کرده بود، مجددا به شوخی عنوان کرد که: "اگر بچه ها غذایی را بر روی صندلی های مشکی بریزند، دیده  نمی شود اما این صندلی ها همه چیز را به خوبی نشان می دهد و به غیر از این، صندلی های صورتی به  روشن کردن و شاد کردن فضای خانه بیشتر کمک می کنند".

در حقیقت، نوئل و شوهر او سو،خانواده خود را ازطریق کار در یک نانوایی حمایت می کنند و هیچ شکایتی از تعداد زیاد فرزندان خود ندارند. 

سو نیز در مورد دکور جدید منزلشان، بیان کرد که: " ما سال ها در فکر انجام این کار بودیم و تولد فرزند جدیدمان هایدی، انگیزه مان در انجام آنرا بیشتر کرد. در واقع ما گذر زمان را به هیچ عنوان متوجه نمی شویم چون به محض اتمام یک کار، خود به خودکار دیگری شروع می شود". 

0_THP_CHP_230121Slug_11484JPG1_THP_CHP_230121Slug_11483JPG1_THP_CHP_230121Slug_11485JPG

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی