|

وکیل دیوان گروه وکلای دیوان عدالت اداری

اساس دیدگاه وکیل دیوان عدالت اداری در حل دعوا و مشکلات متفاوت است. وظیفه ی قاضی قضاوت و در عین حال دفاع برای اثبات ادعای موکل وظیفه و حرفه…

لینک کوتاه کپی شد

تلاش و فعالیت های وکیل دیوان عدالت اداری در راه صدور رأی به نفع موکل خود می باشد. اگر چه یک وکیل بنا بر وظیفه ی ذاتی خود در امر وکالت، اصرار بر اثبات حقانیت ادعای موکل خود است اما نمی توان این را گفت که یک وکیل در پی از بین بردن حق طرف مقابل است.

اساس دیدگاه وکیل دیوان عدالت اداری در حل دعوا و مشکلات متفاوت است. وظیفه ی قاضی قضاوت و در عین حال دفاع برای اثبات ادعای موکل وظیفه و حرفه ی وکیل پایه یک دادگستری می باشد. تلاش در پی اجرای عدالت و رسیدگی به حق بین طرفین در دعوا می باشد در حالی که وکیل پایه یک دادگستری در پی اثبات ادعای موکل خود و رد دعوا به نفع آن می باشد.  بنابراین بر اساس مشاوره حقوقی می توان اظهار داشت که قاضی و وکیل پایه یک دادگستری از دو منظر متفاوت با پرونده درگیر می شوند.

قاضی در پی اتخاذ تصمیمی بی طرفانی بین طرفین دعوا و پرفتن حق یکی از طرفین بر اساس مستندات دعوا می باشد حال آنکه وکیل پایه یک دادگستری در صدد آن است که با استفاده از فنون دفاعی که بر آن مسلط می باشد، قاضی را متقاعد نماید که مدافعات او در پی اثبات ادعای موکل خود با ضوابط حقوقی حاکم بر دعوا منطبق است. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره حقوقی موسسه ما بهره مند شوید. کافیست که با ما تماس حصاصل فرمایید تا یک وکیل پایه یک دادگستری برای مشاوره حقوقی رایگان در اختیار شما قرار گیرد.

حق الوکاله وکیل دیوان عدالت اداری

در این خصوص به طور کل توافقی بین وکیل پایه یک دادگستری و موکل آن صورت می پذیرد. به موجب این توافق حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری می تواند برابر با تعرفه های آیین نامه ای و یا بیشتر و کمتر باشد. این امر بستگی به مضمون پرونده و تجربه و تخصص وکیل مورد نظر در حیطه فعالیت خود می باشد.

در پی آن هزینه های دیگری جدا از حق الوکاله وجود دارد که موکل ملزم به پرداخت آن ها نیز می باشد مانند حقالزحمه کارشناسی، هزینه های مربوط به ثبت و صدور دادخواست و تهیه اوراق و …

قبول پرونده های خصوصی

هر زمان که فردی وکیلی را برای انجام امور قانونی خود انتخاب مینماید دیگر نیازی به نگرانی نیست و موکل تنها می تواند منتظر بماند ات حکم نهایی به نفع او در دادگاه صادر گردد

اگر در پی حل مسئله ای در زندگی خود می باشد و درگیر حضور در دادگاه ها شده اید و نا امید از موفقیت خود می باشید، این را بدانید که یک وکیل پایه یک دادگستری با تجربه و متخصص و کاردان که با تمای قوانین حقوقی آشنایی دارد می تواند پرونده ی شما را با توافق بر حق الوکاله مربوطه در کمترین زمان ممکن با موفقیت به سرانجام برساند. و در همه حال به صورت تمام وقت پشتیبان شما نیز باشد.

گروه وکلای دیوان عدالت اداری به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره حقوقی دیوان و با در اختیار داشتن برترین وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان حقوقی متخصص و متبحر که تمامی آنها تجربه و تخصص کافی در وکالت و پشتیبانی پرونده های دیوان، کمیسیون ماده 100، کمیسیون ماده 99، مطالبات و … را دارن می توانند شما را در جهت نیل به اهدافتان و موفقیت در پرونده تان ضامن باشند.

تنها کافیست که با ما تماس بگیرید و با وکیل متخصص دیوان عدالت اداری یک وقت حضوری مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمایید. در پی آن پس از حضور کنار وکیل پایه یک متخصص و ادای توضیحات لازمه در باب پرونده خود دیگر نیازی به حضور شما در مراحل رسیدگی به پرونده نخواهد بود و تنها می توانید منتظر دریافت حکم قطعی خود و حصول موفقیت باشید …

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت گروه وکلای دیوان عدالت اداری به نشانی vakil-divan-edalat.com مراجعه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی