|

دانلود قسمت دوم قورباغه؛ تو هزار تا جون داری...!

قورباغه سریالی مرموز است که با سایر تولیدات شبکه ی نمایش خانگی که تا کنون دیده این تفاوت دارد. در حالی که بسیاری از مخاطبان انتظار داشتند…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دومین قسمت سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه شب، هشتم دی ماه به صورت انحصاری در نماوا منتشر شد.

رامین زخمی و غرق در خون به هوش می آید و خود را روی جسد دوستانش زنده می یابد. سروش، که وظیفه ی تمیز کردن خانه ی نوری و خارج کردن اجساد از خانه را دارد تیر دیگری در قلب رامین می زند. غافل از این که رامین با تفاوتی ژنتیکی نسبت به بسیاری از مردم جهان قلبش در سمت راست بدنش قرار دارد و غلظت خونش هم سبب می شود که از خون ریزی زیاد جان سالم به درببرد و نمیرد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دوم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

با فلش بکی به دوازده سال پیش نوری را می بینیم که در قالب پسری ساده از سروش می خواهد که پدرش را که با کتک زدن مادرش موجب مرگ او شده است، به سزای اعمالش برساند. سروش پیش از آشنایی با نوری شکارچی سگ در زباله دان های اطراف تهران بوده است که روزی به اشتباه مردی را هدف قرار می دهد و در ازای آزادی اش از زندان سرپرستی پسر بیمار مقتول را به عهده می گیرد.

با برگشت به زمان حال سروش که برای نوری کار می کند به دستور او جنازه ها را به ترتیبی در ماشین قرار می دهد که صحنه یک نزاع میان سه دوست به نظر برسد. اما با رفتن نوری و افرادش، رامین ترکیب صحنه را تغییر می دهد خودش را مثل یک قربانی جلوه می دهد و منتظر رسیدن پلیس ها می شود.

رامین: پدرم همیشه می گفت تو هزار تا جون داری. فکر نمی کنم کسی به اندازه من، مرگ رو به چشم دیده باشه...»

قورباغه سریالی مرموز است که با سایر تولیدات شبکه ی نمایش خانگی که تا کنون دیده این تفاوت دارد. در حالی که بسیاری از مخاطبان انتظار داشتند همه ی آن چه در پایان قسمت قبلی دیده بودند خیالات رامین باشد، همه ی آن ها واقعیت داشت و غرابت داستان با تیر خوردن مجدد رامین و زنده ماندنش بیشتر هم می شود.

2001BrHNP_thumb

در گفت گو های میان زیر دستان نوری متوجه می شویم که نوری قدرتی غیر طبیعی دارد و می تواند کسانی که مقابلش هستند را تحت تاثیر قرار دهد و تا حدی آن ها را هیپنوتیزم کند. رمز و راز آمیز بودن کار نوری با اتفاقاتی که برای رامین و سروش می افتد همراه می شود و قورباغه را تبدیل به سریالی بسیاری متفاوت از سایر سریال ها و فیلم های سینمای ایران می کند.

رئالیسم اجتماعی حاکم بر تولیدات سال های اخیر سینما و تلوزیون ما تا حد زیادی جایی برای تخیل و اتفاقات نادر و عجیبی از این دست باقی نگذاشته است و قورباغه در میان انبوه ساخته هایی این چنینی سرآمد است. اگرچه راضی کردن مخاطبانی که عادت به ملودرام های اجتماعی دارند شاید در برقرار کردن ارتباط با قورباغه دچار مشکل شوند و مدام عبارت «مگه می شه!؟» را تکرار کنند.

قورباغه حتما نمی تواند با سریال های خارجی ای که این روز ها بخش زیادی از مردم به روز ترین آن ها را تماشا می کنند برابری یا رقابت کند اما در فضای شبکه ی نمایش خانگی ایرانی هوایی تازه است و تجربه ای نو که می تواند مخاطبان زیادی را هم با خود همراه کند.

قورباغه برای قضاوت شدن و گرفتن بازخورد های مثبت و منفی هنوز به چند قسمتی زمان نیاز دارد کمااینکه از ستاره های محبوب این سریال از جمله نوید محمدزاده هنوز اتفاق خاصی رقم نخورده است و دوست داران او بی صبرانه منتظر نقش آفرینی پر رنگ تر او هستند و همچنین باید دید که این سریال باز هم می تواند رکورد شکن باشد و یا سرنوشت دیگری برای آن رقم خواهد خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی