|

قتل فجیع امیر علی پاشایان؛ زن همسایه مظنون قتل کودک بستان آبادی

جسد مثله شده امیرعلی پاشایان غروب روز ۵ شنبه ۲۲ آبان در کنار یک رودخانه در روستای ارجان آذربایجان شرقی پیدا می شود. یک چوپان، جسد امیرعلی…

لینک کوتاه کپی شد

جسد تکه تکه شده امیرعلی پاشایان در حوالی شهرستان بستان آباد پس از ۳ روز پیدا شد تا برگی دیگر از پرونده مثله شدن کودکان ایران در سال کرونایی ۹۹ رقم بخورد. فعلا ۴ مظنون دستگیر شده است از جمله زن همسایه خانه این کودک ۴ ساله. پلیس به یک مرد معتاد مظنون است که متواری می باشد.

یکی از افرادی که در ارتباط با قتل امیرعلی پاشایان پسربچه ۴ ساله بستان آبادی دستگیر شده است، زن همسایه خانه امیرعلی پاشایانی است. ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه، امیرعلی پاشایان روبروی درب خانه اش مشغول بازی بود و مادرش قصد خرید کردن به همراه مهشید، خواهر امیرعلی داشت.

در زمانی که امیرعلی پاشایان مشغول بازی روبروی حیاط درب خانه شان شده بود، مادر امیرعلی مشغول حرف زدن با یکی از همسایه ها می شود. پس از مدتی، مادر به دنبال پسر میرود اما او را پیدا نمی کند. ردی از او پیدا نمی شودو به پلیس اطلاع داده می شود. به دلیل مه آلود بودن هوا، تصویر روشنی از دوربین های مدار بسته بدست نیامده است.

جسد مثله شده امیرعلی غروب روز ۵ شنبه ۲۲ آبان در کنار یک رودخانه در روستای ارجان آذربایجان شرقی پیدا می شود. یک چوپان، جسد امیرعلی پاشایان را پیدا کرده بود.

بعد از قتل رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی که پدرش با داس سر او را برید، قتل امیرعلی پاشایان پسربچه ۴ ساله بستان آبادی که بدنش تکه تکه شده است، بار دیگر خبری تاسف برانگیز را در سال سیاه کرونایی ۹۹ به گوش ایرانیان رساند.

داستان ناپدید شدن امیر علی پاشایان

جسد امیرعلی در حوالی علیجان چایی بستان آباد داخل گونی پیدا شده است. امیرعلی از حوالی ساعت ده صبح روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۹ از مقابل درب خانه اش در خیابان ملت شهرستان بستان آباد استان آذربایجان شرقی ناپدید شده بود تا اینکه جسد قطعه قطعه شده وی داخل گونی پیدا شد. فرمانده انتظامی بستان آباد اعلام کرد که جسد امیرعلی پاشایان پیدا شده و ۳ مظنون درباره قتل امیرعلی پاشایان دستگیر شده است.

رسانه ها مدعی شده اند که قاتل پسربچه بستان آبادی، مرد معتادی است که متواری شده است. خانواده مقتول اعلام کرده اند که سابقه دشمنی و کدورت با شخصی را نداشته اند.

قتل فجیع امیر علی پاشایان؛ زن همسایه مظنون قتل کودک بستان آبادی

بیانیه دادستانی بستان آباد در خصوص قتل امیر علی پاشایان

دادستان بستان آباد در پی قتل فجیع پسربچه ۴ ساله با انتشار بیانه ای اعلام کرد که دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان، برای شناسایی و مجازات عاملان این جنایت، با قاطعیت اقدام می کند.

پیش از سه مظنون این پرونده دستگیر شده بودند که زن همسایه امیرعلی پاشایان، بعنوان چهارمین مظنون پرونده دستگیر شد.

در سال کرونایی ۹۹، چند فقره قتل و نزاع دست جمعی در شهرستان بستان آباد ثبت شده است که بررسی ارتباط و ریشه های آن با قتل فجیع پسربچه ۴ ساله، از جمله موضوعاتی است که روانشناسان و جامعه شناسان و جرم شناسان باید به آن ورود کنند.

جزییات بیشتری از قتل امیرعلی پاشایان پسربچه ۴ ساله بستان آباد که آبان ماه تلخی را برای ایرانیان به خصوص هموطنان آذربایجانی رقم زد، در همین گزارش به روز رسانی خواهد شد. کلیه صفحات اینستاگرامی که با نام امیرعلی پاشایان راه اندازی شده است، ارتباطی با خانواده مقتول ندارد.

پیشنهاد می شود: تجاوز جنسی مرد به زن غریبه جلوی چشمان همسر و دخترانش در مشهد!

محل قتل امیرعلی پاشایان کجاست؟

شهرستان بستان آباد که محل قتل امیر علی ۴ ساله است، از شهرستان های استان آذربایجان شرقی بوده و یکی از سردترین شهرهای ایران لقب گرفته است . بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بستان آباد زندگی می کنند. بستان آباد در چهل و پنج کیلومتری شرق تبریز و در مسیر ترانزینی تبریز و میانه و تبریز و سراب قرار دارد. بستان آباد منطقه ای کوهستانی و یکی از مقصدهای فوق العاده طبیعت گردی استان به شمار می رود.

منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی