|

مالزی ویزا میخواد؟ چگونه ویزای مالزی بگیریم؟

در این مقاله به بررسی پاسخ این سوال‌ها و نحوه دریافت ویزای مالزی می‌پردازیم. مطالعه این مطب را از دست ندهید تا بدانیم مالزی ویزا میخواد

لینک کوتاه کپی شد

آیا مالزی ویزا میخواد؟

سفر به مازی، سرزمین تنوع فرهنگی و زیبایی‌های طبیعی، در شرایطی برای ایرانیان نیاز به دریافت ویزا دارد. ایرانیانی که قصد بازدید از سواحل خیره‌کننده پنانگ تا جنگل‌های بارانی بورنئو و شهرهای پرجنب‌وجوشی چون کوالالامپور با آسمان‌خراش‌های مدرن برای طولانی‌مدت را دارند، باید ویزای مالزی دریافت کنند. منظور از اقامت طولانی‌مدت در مالزی چیست؟ آیا همه ایرانیان باید ویزای گردشگری مالزی را برای سفر به این کشور داشته باشند؟ در این مقاله به بررسی پاسخ این سوال‌ها و نحوه دریافت ویزای مالزی می‌پردازیم. مطالعه این مطب را از دست ندهید تا بدانیم مالزی ویزا میخواد. 

اقامت دوهفته‌ای در مالزی برای ایرانیان، بدون ویزا امکان‌پذیر است

ایرانیان برای سفرطولانی‌مدت به مالزی نیاز به ویزا دارند. نوع ویزا بسته به هدف سفر (توریستی، تحصیلی و کاری) متفاوت است. برای سفرهای توریستی، باید درخواست ویزای توریستی کنید که به‌راحتی از طریق سفارت یا کنسولگری مالزی در ایران قابل دریافت است. همچنین برخی از خدمات آنلاین نیز وجود دارند که در فرآیند درخواست ویزا به شما کمک می‌کنند. ویزای توریستی مالزی برای ایرانیان به مدت دو ماه اعتبار دارد. 

البته توجه داشته باشید که ایرانیان برای اقامت ۱۴ روزه در مالزی نیازی به دریافت ویزا ندارند. ازاین‌رو شرکت در انواع تور مالزی با اقامت چند روز و شب (کمتر از یک یا دو هفته) نیازی به اجرای کارهای اداری و سفر به این کشور را ندارد. مسافران برای ورود به مالزی بدون ویزا باید پاسپورت، مدارک شناسایی و بلیط سفر به این کشور را در فرودگاه به مامور مربوطه ارائه دهند. 

آیا امکان تمدید ویزای توریستی مالزی وجود دارد؟

در‌صورتی‌که اعتبار ویزای مالزی هنگام بازدید از این کشور تمام شده باشد، امکان تمدید ویزا وجود نخواهد داشت و باید مجدد برای دریافت این مجوز اقدام کنید. البته برخی از کشورهای گردشگری دیگر مثل سریلانکا امکان تمدید ویزا را دارند. ویزای گردشگری سریلانکا e-visa فقط برای ۳۰ روز اعتبار دارد که بعد از پایان اعتبار نیز تمدید می‌شود. در‌صورتی‌که قصد سفر به این کشور گردشگری را دارید، برای کسب اطلاعات دقیق از زمان سفر و قیمت تور سریلانکا با آژانس‌های گردشگری تماس بگیرید. 

https___lh7-rt.googleusercontent.com_docsz_AD_4nXdj3Z8GLppVdrtZT-2O5hL4Dm3BKpac1_Th2CqvrSpGm1WgsTFuJlLMp-S_SWERhNW29hgMGWMhi-CpxE_L8HwUMuV6Xae5aRJikyFJbQWB6fbDMojU658_DcTNedVFCnjO7wFlu1GY3DGFBoLnz4_DEq4n_key_mX

دریافت ویزای گردشگری مالزی

چگونه ویزای مالزی بگیریم؟ شرایط دریافت این مجوز سفر

برای دریافت ویزای یکبار ورود به مالزی یا همان ویزای گردشگری باید مدارکی را به کنسولگری این کشور ارائه دهید. ویزای گردشگری برای قامت بیش از ۱۴ روز در مالزی صادر می‌شود و فقط دو ماه اعتبار دارد و قابل تمدید نیست. 

  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • فرم درخواست ویزا که باید به دقت پر شود
  • عکس پرسنلی جدید
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • مدارک مربوط به محل اقامت (رزرو هتل)
  • گواهی تمکن مالی (مانند صورت حساب بانکی)

برای دریافت ویزای گردشگری مالزی باید به سفارت این کشور در ایران مراجعه کنید. برخی از مراحل درخوست ویزا نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود. به‌طورکلی آنلاین شدن فرایند صدور ویزا برای کشورهای گردشگری مختلف مثل فیلیپین، مالزی و سریلانکا، منجر به ذخیره شده زمان و هزینه خواهد شد. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای دریفت اطلاعات از تورهای گردشگری به کشرهای ارزان مثل کسب اطلاعات دقیق از ارزانترین تور فیلیپین و مالزی به آژانس‌های گردشگری معتبر تماس بگیرید. 

هزینه و مدت‌زمان پردازی ویزای توریستی مالزی چقدر است؟

معمولا مدت‌زمان پردازش ویزا ممکن است ۱۴ روز کاری طول بکشد؛ البته این زمان بسته به حجم درخواست‌ها و شلوغ بودن سفارت تغییر می‌کند. هزینه دریافت ویزای مالزی نیز در سال ۲۰۲۴ برابر با ۴۵۰ رینگیت است. توجه داشته باشید که این شرایط ممکن است به‌روز شوند، پس بهتر است قبل از اقدام، از اطلاعات جدید مطلع شوید. با رعایت این شرایط، می‌توانید به‌راحتی سفر به مالزی را آغاز کنید و از زیبایی‌های این کشور لذت ببرید.

معرفی جاذبه‌های بی‌نظیر مالزی؛ ماجراجویی در سرزمین رنگ‌ها 

مالزی سرزمین رنگ‌ها و فرهنگ‌ها، جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار با داستانی منحصر به فرد است. در این بخش چند مورد از دیدنی‌ترین مکان‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • برج‌های دوقلو پتروناس (Petronas Twin Towers): این آسمان‌خراش‌های شگفت‌انگیز با ارتفاع ۴۵۲ متر، از بالای پل هوایی، نماد مدرنیته کوالالامپور هستند. 
  • جزیره پنانگ (Penang): این جزیره زیبا با سواحل رویایی و فرهنگ غنی، بهشتی برای دوستداران غذا و تاریخ است. از خیابان‌های رنگارنگ جورج تاون گرفته تا غذاهای خیابانی بی‌نظیر، هر گوشه‌اش شما را مجذوب خود می‌کند.
  • پارک ملی باکیت‌نگهری (Bako National Park): برای علاقه‌مندان به طبیعت و حیات‌وحش، این پارک زیبا با مسیرهای پیاده‌روی منحصربه‌فرد و زندگی‌وحش شگفت‌انگیز، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. با سفر به این شهر می‌توانید میمون‌های ناز و درختان کهنسال را در محیطی بکر مشاهده کنید.
  • کوه کینابالو (Mount Kinabalu): برای ماجراجویان، صعود به کوه کینابالو، بلندترین قله مالزی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است. با قله‌ای که ابرها را در آغوش می‌کشد، منظره‌هایی نفس‌گیر و دلنشین را از ارتفاعی بلند خواهید دید.
  • غارهای باتو (Batu Caves): این مجموعه غارها با مجسمه عظیم هندوها و معابد باستانی، مکانی مقدس و زیباست که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کند. بالا رفتن از ۲۷۲ پله رنگارنگ به سمت غارهای طبیعی، تجربه‌ای روحانی و شگفت‌انگیز خواهد بود.

هر یک از این جاذبه‌ها داستان‌های خاص خود را دارند و شما را به دنیایی پر از زیبایی و شگفتی می‌برند. برای سفر به سرزمین بی‌انتهای رنگ‌ها، از تورهای ارزان مالزی استفاده کنید.  

https___lh7-rt.googleusercontent.com_docsz_AD_4nXdiWQqofL6m3dedrc32ETz2ZiJfnYLdScDi3PslgQs-uwH6Vn0UvrnB4m_mtpRVXMeGxOYypguMAAnmVQBLbBGTvNgmKFwLZGwWJPEowfPuzF_WZB1mLfFjeQFDLTb3En_ap1HgcIG3xAacXVjwewQS7aI_key_mX1

تور ارزان مالزی

استفاده از تورهای ارزان با خدمات به‌روز؛ کلید سفر به مالزی، سرزمین شگفتی‌ها

در این مقاله به بررسی شرایط سفر به مالزی پرداختیم تا بدانیم آیا مالزی ویزا میخواد. در صورت سفر بیش از دو هفته به مالزی، باید ویزای گردشگری این کشور را دریافت کنید که به مدت دو ماه اعتبار دارد. سفر به مالزی، با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی شگفت‌انگیزش، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای ایرانیان خواهد بود. با در نظر گرفتن شرایط ویزا و نیازمندی‌های سفر، انتخاب آژانس‌های معتبر برای برنامه‌ریزی و تسهیل فرآیند، به شما کمک می‌کند تا بدون دغدغه به گشت‌وگذار در این سرزمین جذاب بپردازید. این آژانس‌ها با ارائه اطلاعات دقیق و خدمات حرفه‌ای، سفر شما را به تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌دردسر تبدیل می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها