|

فیفا مارتینز را نقره داغ کرد!/ سنگر بان آرژانتینی پر حاشیه محروم شد

این دروازه‌بان آرژانتینی که برای باشگاه انگلیسی استون ویلا انگلستان بازی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

این دروازه‌بان آرژانتینی که برای باشگاه انگلیسی استون ویلا انگلستان بازی می‌کند در پایان مسابقه تیم ملی کشورش در مقابل کلمبیا با مشت به دوربین فیلمبردار تلویزیونی کوبیده بود که آرژانتینی‌ها در آن مسابقه شکست خوردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از یورونیوز؛ مارتینز که پیش‌تر هم رفتارهای توهین آمیز داشته در پایان دیدار تیم ملی کشورش در مقابل فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جایزه دستکش طلایی را مقابل آلت تناسلی خود قرار داده بود.

او پس از قهرمانی کشورش در کوپا آمریکا و پیروزی مقابل شیلی هم دست به چنین کار مشابهی زده و جام کوپا آمریکا را مقابل آلت تناسلی خود قرار داد.

فدراسیون فوتبال آرژانتین بعد از اعلام این حکم در بیانیه‌ای نارضایتی خود را نسبت به محرومیت دروازه‌بان حاشیه‌سازش ابراز داشت.

در این بیانیه آمده است: «اتحادیه فوتبال آرژانتین مخالفت مطلق خود را با تصمیم کمیته انضباطی فیفا اعلام می‌کند. پس از شکست۲-۱ آرژانتین مقابل کلمبیا و در حالی که دوربین تلویزیونی در حال فیلمبردار در وسط زمین بود، مارتینز با دیدن او خشمگین شد و با مشت به دوربین کوبید.

با این تصمیم فیفا مارتنیز ۳۲ ساله دو بازی حساس آرژانتین در مقابل ونزوئلا در روز ۱۰ اکتبر و دیدار مقابل بولیوی در روز ۱۵ اکتبر در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست خواهد داد.

البته آلبی سلسته در جدول رده‌بندی وضعیت مساعدی دارد و پس از ۸ بازی با ۱۸ امتیا در صدر جدول مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد. کلمبیا که توانسته بود پس از مدت‌ها نخستین شکست تیم ملی فوتبال آرژانتین را به ثبت برساند با ۲ امتیاز کمتر در رده دوم این جدول قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها