|

درگذشت تلخ هوشنگ حریرچیان بازیگر ساختمان پزشکان 9 روز بعد تولد+ وداع عاشقانه با همسرش

تنها ۹ روز پس از آن‌ که هوشنگ حریرچیان شمع کیک ۹۲ سالگی خود را فوت کرد، خبر درگذشتش کام سینما دوستان را تلخ کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هوشنگ حریرچیان بازیگر محبوب و پیشکسوت سینما و تلویزیون در 92 سالگی درگذشت. تنها ۹ روز پس از آن‌ که هوشنگ حریرچیان شمع کیک ۹۲ سالگی خود را فوت کرد، خبر درگذشتش کام سینما دوستان را تلخ کرد. این بازیگر پیشکسوت که تجربه حدود ۶ دهه فعالیت هنری را در کارنامه دارد، در فیلم‌هایی، چون جعفرخان از فرنگ برگشته، فرش باد، یک بوس کوچولو، قاعده بازی، دو خواهر، سلختمان پزشکان و پژمان به ایفای نقش پرداخت.

هوشنگ حریرچیان از 1326 فعالیت هنری خود را در تئاتر اصفهان آغاز کرد. هوشنگ حریرچیان در شهریور ۱۳۳۲ به تئاتر سپاهان پیوست و از سال ۱۳۳۸ رسما در رادیو اصفهان به عنوان هنرپیشه، گوینده، تهیه‌کننده، گزارشگر، کارگردان و مجری برنامه‌های تفریحی و هنری شروع به کار کرد.

Untitled 11

سمت راست: هوشنگ حریرچیان سریال ساختمان پزشکان سمت چپ هوشنگ حریرچیان در سریال پژمان

و اما عکسی عاشقانه از هوشنگ حریرچیان که مورد توجه قرار گرفت

هوشنگ حریرچیان بازیگر پشکسوت سینما و تلویزیون که ساعات پیش درگذشت عکسی از او و همسرش در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

هوشنگ حیرچیان

جزییات برگزاری مراسم تشییع استاد حریرچیان

حسن اکلیلی تهیه کننده و کارگردان سینما پس از تایید فوت استاد حریرچیان گفت: مراسم تشییع استاد حریرچیان احتمالاً فردا صبح برگزار می‌شود.

سید محمدرضا ممتاز ضمن تسلیت فوت استاد هوشنگ حریرچیان هنرمند پیشکسوت اصفهانی اظهار کرد: استاد حریرچیان به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه این هنرمند فقید کشورمان دارای ۲ فرزند است، افزود: احتمالاً مراسم تشییع فردا صبح از محل خانه هنزمندان و آئین خاکسپاری در قطعه هنرمندان اصفهان انجام می‌شود.

این تهیه کننده و کارگردان سینما اضافه کرد: علت تأخیر در خاکسپاری این هنرمند نیز حضور برادرشان است که در خارج از کشور هستند.

هو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها