|

اعتراض رئیس ستاد پزشکیان نسبت به این رسانه ها که به نفع رقیب تبلیغ می کنند

هیچگونه نظارتی بر تخلفات عیان رسانه‌های حاکمیتی و نظامی وجود ندارد و قانون در منظر افکار عمومی در حال شرحه شرحه شدن است.

لینک کوتاه کپی شد

علی عبدالعلی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص مداخلات آشکار و نهان برخی رسانه‌های حاکمیتی از جمله کیهان، روزنامه جوان، فارس، تسنیم و … علیه دکتر پزشکیان و تبلیغ به نفع رقیب شکایت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اعتماد آنلاین، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان طی نامه‌ای از رؤسای محترم قوه قضائیه و ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین دادستان محترم و سخنگوی محترم شورای نگهبان، در خصوص مداخلات آشکار و نهان برخی رسانه‌های حاکمیتی از جمله کیهان، روزنامه جوان، فارس، تسنیم و … علیه دکتر پزشکیان و تبلیغ به نفع رقیب ضمن یادآور شدن ماده ۶۸ قانون انتخابات کشور مبنی بر ممنوعیت هرگونه فعالیت تبلیغی یا ضد آن توسط موسسات و نهادهای دولتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، نوشت:

هیچگونه نظارتی بر تخلفات عیان رسانه‌های حاکمیتی و نظامی وجود ندارد و قانون در منظر افکار عمومی در حال شرحه شرحه شدن است.

آنچه وظیفه دستگاه‌ها و ناظران قانونی است بررسی و جلوگیری سریع این نوع تخلفات عیان است. بدیهی است پیگیری قضایی این تخلفات از وظایف از وظایف اولیه نهادهای متولی در این خصوص است.

2103723_110

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها