|

خبر خوش از متناسب سازی برای بازنشستگان

موضوع بازنشستگان و یکسان سازی حقوق آنها برای ما خط قرمز است و از یکسان سازی حقوق بازنشستگان دست برنخواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا حاجی بابایی، با اشاره به تصویب اخیر کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان در طول برنامه هفتم، اظهار داشت: بر اساس مصوبه جدید کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه. در لایحه برنامه هفتم توسعه باید تناسب حقوق بازنشستگان اتباع، ارتش و تامین اجتماعی انجام شود و 90 درصد حقوق و پاداش کارکنان هم رتبه دریافت کنند.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از شما نیوز، وی گفت: پیش از این کمیسیون تلفیق تنها موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​را تصویب کرده بود و کمیسیون تلفیق مصوبه خود را به گونه ای اصلاح کرد که موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین بازنشستگان کشوری و لشکری ​​را لحاظ کند. 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا این مصوبه بار مالی برای دولت نخواهد داشت، تصریح کرد: منابع مالی را برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تعیین کرده ایم. و منابع این امر از محل اجرای ماده ۱۲ تامین می شود که در قانون برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است.

نماینده مردم همدان در شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، دولت مکلف به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی است و از آنجا همسان سازی حقوق مستمری بگیران محقق می شود. امنیت اجتماعی. انجام شود. موضوع بازنشستگان و یکسان سازی حقوق آنها برای ما خط قرمز است و از یکسان سازی حقوق بازنشستگان دست برنخواهیم داشت.

حاجی بابایی تصریح کرد: اکثر بازنشستگان کشوری به دلیل تورم بالا نمی توانند زندگی خود را به خوبی اداره کنند و بر این اساس باید حقوق مستمری بگیران برابر با کارگران همتراز خود باشد. این موضوع هنوز در جلسه علنی مجلس مطرح نشده است اما با توجه به اینکه چندین بار در کمیسیون تلفیق اصلاح شده است، بعید می دانم این موضوع با مانعی برای تصویب در مجلس مواجه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی