|

واگذاری ۳۲۰ قطعه زمین به این خانواده ها

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از واگذاری ۳۲۰ قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشاد دوستی اظهار داشت: تاکنون ۳۲۰ قطعه زمین به خانواده‌ های سه فرزندی در شهرهای مهران و دهلران به طور کامل تحویل شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، وی افزود: ۲۰۵ قطعه زمین نیز آماده امضای قرارداد برای تحویل به متقاضیان است که در این خصوص منتظر صدور بخشنامه هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اضافه کرد: ثبت‌ نام و واگذاری زمین به خانواده‌ های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است و خانواده‌ های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال نیز می‌ توانند در این خصوص ثبت‌ نام کنند و تشکیل پرونده دهند.

وی مطرح کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده به خانواده‌ های سه و چهار فرزندی دو هزار و ۶۱۴ نفر ثبت نام کرده اند.

دوستی تاکید کرد: با توجه به کمبود زمین در بیشتر شهرستان‌ های استان بنا بر درخواست متقاضیان، زمین در شهرهای مهران و دهلران به خانواده‌ های واجد شرایط واگذار می‌ شود و برای واجدین شرایطی که مایل به دریافت مسکن ملی در شهر خود هستند نیز شرایط فراهم است.

گفتنی است سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن طی چهار سال ۳۲ هزار واحد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی