|

بین موهای بدن و موهای سرت مسابقه راه افتاده انقدر زیادن؟ با این روشا از شرشون خلاص شو

اگر شما هم از موهای زائد خود خسته اید اما نمیدونید چه کنید تا از شرشون خلاص شید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا حتی دیگه آقایون هم برای شیو بدنشون اقداماتی دارند و کمتر کسی پیدا میشه (بیشتر خانومها) که واسه این موضوع اقدامی نکنه، چرا که رشد موهای زائد برای کسی خوشایند نیست و یه جورایی همه به دنبال راهی برای از بین بردنش هستند، اما از اونجایی که از هر روشی نمیشه استفاده کرد، دیگه بعضیا کلا بیخیالش میشن. آخه میدونید که هر روشی خوب نیست و حتی بعضی از این روش ها باعث بیشتر شدن موهای زائد هم خواهند شد. 

اگر شما هم از دست افرادی هستید که با این مشکل مواجهید و نمیدونید چه کنید تا از شر موهای زائد خلاص و راحت شید، پس حتما با این مطلب همراه باشید چرا که برای شماست و میتونه کمک کننده ای خوب برای شما دوست عزیز باشه.

Untitled

از کرم های موبر برای ازبین بردن موهای زائد خود استفاده کنید

کرم موبر کرمی هستش که درش املاح بسیاری وجود داره که باید لایه ای نازک از اون رو بر روی پوست بزنید و بسته به میزان کم و زیاد بودن و البته ضخامت موها، باید مدت زمانی رو صبر کنید تا موبر کارش رو انجام بده و بتونه مو ها رو جدا کنه. در نهایت نیز با کاردک موبر و موها رو از سطح پوست پاک کنید پوست صاف و بی موی خود را مشاهده کرده و پوست را بشویید. پیش از استفاده کامل از موبر بهتره که ابتدا بر روی قسمتی از پوست خود تست کنید تا مطمئن شوید به موبر مورد نظر حساسیت پوستی ندارید و سپس بر روی دیگر جاهای بدن بزنید.

از تیغ برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید

استفاده از ژیلت میتونه سرعت عمل شما رو خیلی ببره بالا، اما در کنار مزیتی که داره معایب و خطرات خود را نیز دارد. این روش میتونه هم سرعت رشد مو و هم حجم مو رو بیشتر کنه که خب اینا اصلا خوب نیستن! برخی هم معتقدند این شیوه میتونه پوست رو هم تیره کنه!

بهترین-روش-اصلاح-موهای-بدن-مردان

موچین روشی برای از بین بردن موهای زائد

تعجب نکنید، از موچین برای همه جای بدن نمیشه استفاده کرد و باید برای قسمت هایی که امکان استفاده از موبر و تیغ و غیره نیست از موچین استفاده می کنند. مثلا ابرو. قطعا بهترین وسیله برای این کار موچین می باشد که با کمک از آن به راحتی میتوان ابرو ها رو از بیخ کند و اصلاح نمود. این روش تاثیری بر روی رشد هم نخواهد داشت.

لیزر موهای زائد روشی که این روزا زیاد شده

لیزر موهای زائد روشیه که تو این چند ساله به شدت بیشتررر استفاده میشه و میتونه کمک بزرگی در از بین بردن موهای زائد باشه. نمیشه بگیم بدون درده چرا که درد داره اما خب بسته به حجم موها و رنگ موها و البته آستانه درد هر کسی داره، اما در نهایت نتیجه ای مطلوب خواهد داشت. این روش میتونه ریشه موها رو خشک کنه تا دیگه رشد نکنند و در نهایت هم پوستی یکدست و صاف داشته باشید.

اپیلاسیون رو تا به حال برای از بین بردن موهای زائد استفاده کردین؟

اپیلاسیون از شیوه هایی می باشد که با استفاده از موم و صمغ و غیره انجام میشه ، این شیوه تا حدودی دردناک هستش چرا که همزمان حجم زیادی از موهای شما رو از ریشه خارج میکنه. اپیلاسیون ها با دو ماده سرد و گرم انجام میشن که هر کدام برای پوستی مناسب هستند و عملکردی متفاوت دارند.

کلام آخر

در کلام اخر بادی یادآوری کنیم که موبرها بیشتر به صورت پودر هستند که باید با آب مخلوط شوند و به مایعی نه سفت و نه شل تبدیل شوند. در این حالت نه از روی بدن سر میخورن که بریزن و نه اونقدری سفت هستند که نتونن تاثیرشون رو بر روی بدن بگذارند. از طرفی هم فراموش نکنید پس از هر شیو از ژل و یا کرم های مخصوص استفاده کنید تا پوست شما دچار آسیب نشه و صافی و نرمی خودش رو حفظ کنه. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها