|

متناسب سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

نماینده مردم داراب در مجلس: توافق اولیه برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، با دولت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انجام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

محمدجواد عسکری درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت:با توجه به اینکه بازنشستگان از نظر اقتصادی و معیشتی مشکل دارند، متناسب‌سازی حقوق آن‌ها از اهمیت بسیاری برخودار است زیرا به لحاظ سنتی انتظاری که از افراد بازنشسته می‌رود، بسیار بیشتر، از افرادی است که جوان و کارمند هستند از سوی دیگر این افراد  نوه، عروس و داماد دارند و جامعه انتظاری بیشتری از آنها دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:هر چند حقوق کارمندان نیز با توجه به شرایط اقتصادی فعلی ممکن است کفاف برخی هزینه‌ها را ندهد اما با توجه به اینکه بازنشستگان از برخی دریافتی‌ها مانند پاداش و کارانه نیز محروم هستند، فشار اقتصادی به آن ها بیشتر است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تصریح کرد: براساس آخرین اخبار، توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و متناسب سازی حقوق آن ها با دولت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انجام شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها