|

سایپا با رونمایی از محصولات جدید حماسه آفرینی خواهد کرد !

سایپا

جدیدترین خودروهای سایپا در راه بازار خودرو کشور است!

لینک کوتاه کپی شد

محمدعلی تیموری در خصوص اینکه کمپانی چانگان صادرات خوبی به کشورهای مختلف دارد، عنوان کرد: کمپانی چانگان حدودا سالی ۲۴۰ هزار خودرو صادر می‌کند و کشورهای دیگر نیز مستقیما از خط تولید این کمپانی خرید می‌کنند.

مدیرعامل سایپا نیز اضافه کرد: همین استانداردهای خاص  که خودرو از خط تولید برای ما و سایر کشورها ارسال می شود و نیازی نیست برای خودروهای خاص زنجیره تامین اصلاح شود، باعث می‌شود که کشور تولید کننده محصولش را برای ما به طور خاص تولید کند و همین موضوع نقدینگی ما را نیز دچار مشکل می‌کند. زیرا برای سفارش خاص باید به کشور سازنده پیش پرداخت بدهیم. استاندارهای ما نسبت به کشورهای دیگر سخت‌تر است در نتیجه خریدهای ما نیز نسبت به کشورهای دیگر سخت تر خواهد بود. نیز بیان کرد ارز را از دو کانال غیر از بانک مرکزی تامین می‌کنیم از طرفی وی درباره تولیدات شرکت سایپا توضیح داد: برای شب عید ساندروی ایرانی در مرحله تست نهایی قرار خواهد گرفت و از سال‌ آینده به تولید انبوه می‌رسد.

و در ادامه صحبت‌هایش به ورود گروه خودروسازی سایپا به خودروهای برقی گفت: در مورد خودروهای الکتریکال دومسیر را همزمان طی می‌کنیم. یکی از این مسیرها واردات است. جزو اولین شرکت‌هایی هستیم که خودروهای الکتریکال را به صورت تاکسی وارد می‌کنیم و دراین راستا دو خودرو را انتخاب و مشخصات فنی آن را به شهرداری اعلام کردیم. همچنین از سال گذشته تولید خودروهای هیبریدی را در دستور کار قرار دادیم که با دانشگاه نوشیروانی بابل در این زمینه قرارداد بستیم تا شاهین را هیبریدی کنیم و مصرف سوخت آن را به زیر ۵ لیتر برسانیم.

و در آخر تیموری به همکاری سایپا با دانشگاه‌های کشور نیز اشاره کرد و گفت: با دانشگاه‌های کشور همکاری‌های بسیاری داریم. برای مثال برای بهبود کیفیت لنت با دانشگاه علم و صنعت قراردادهایی منعقد کردیم. با دانشگاه های خواجه نصیر، شهید بهشتی و شریف نیز قراردادهایی داریم. همچنین در دفترچه کنکور با همکاری وزارت علوم بورسیه سایپا قرار گرفته است. یعنی از شش دانشگاه صنعتی کشور در رشته ‌های مورد نیاز این صنعت رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ جذب خواهند شد و درحال حاضر نیز ۱۰۰۰ نفر از آنها در سایپا برای پذیرش مصاحبه می‌شوند. این افراد از ترم اول استخدام سایپا می شوند بیمه برای آنها پرداخت می شود و تابستان در سایپا کار می‌کنند. همچنین به مدت ۸ سال نیز تعهد دارند برای سایپا کار کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی