|

سقف برداشت بنزین لغو شد

معاون اول رئیس جمهوری توضیحاتی را در رابطه با سقف برداشت بنزین ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

معاون اول رئیس جمهوری گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد در ۱۵ جایگاه بنزین تهران هنوز ازدحام وجود دارد که برای حل این مشکل در جلسه، تصمیم‌گیری و مقرر شد که سقف برداشت و برخی محدودیت‌ها لغو شود تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز از تعدادی جایگاه عرضه سوخت در سطح تهران بازدید کرد و با حضور در مرکز پخش فرآورده‌های نفتی از نزدیک در جریان روند توزیع بنزین و سوخت‌گیری خودروها قرار گرفت. معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: گزارش‌ها نشان می‌دهد در 15 جایگاه در تهران هنوز ازدحام وجود دارد که برای حل این مشکل در جلسه تصمیم‌گیری و مقرر شد که سقف برداشت و برخی محدودیت‌ها لغو شود تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟

وی با اشاره به شایعات اخیر درخصوص افزایش قیمت بنزین که بعضا در برخی رسانه‌ها منتشر شده، افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی برای اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت باعث شد که در برخی جایگاه‌ها شاهد صف‌های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاه‌ها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.

مخبر در ادامه در گفتگویی زنده با شبکه خبر سیما یکی از دلایل ازدحام در جایگاه‌های سوخت را افزایش مصرف روزانه بنزین تا 120 میلیون لیتر عنوان کرد و افزود: این روزها به دلیل ایام سفرها و افزایش ترددها، شاهد افزایش مصرف بنزین هستیم؛ البته دولت از افزایش سفرهای مردم خرسند است و خود را موظف می‌داند که تمهیدات لازم را برای مردم فراهم کند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی