|

شگفتی های حیات وحش؛ شیر بی رحم انقدر لاما غووول پیکر رو زخمی کرد که آخر پخش زمین شد!

ویدیو امروز ما در مورد یه شیر درنده هست که بی خیال شکار کردن لاما غول پیکر نمیشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زیباترین و عجیب ترین موضوعات برای دنبال کردن حیات وحش هست. دنیای حیات وحش همواره ما رو غافلگیر  میکنه. در این دنیای وحشی و خطرناک همه موجودات تلاش می کنند تا زنده بمانند و نسل خودشون رو گسترش بدهند. شکار کردن حرف اول در دنیای حیات وحش هست و حیوانات مختلف با توانایی های خودشون تلاش می کنند تا زنده بمونن، اما این دنیا خیلی خیلی بی رحمه، چون همیشه یک برنده داره!

شیر جزو گربه سانان بزرگ جثه به حساب میاد. شیر حیوانی است که با گله زندگی می کند و در هر گله هر یک وظیفه خاصی بر عهده هر شیر هست. این موجودات وحشی در گذشته در  مناطق گرمسیری جهان از جمله آفریقا، هندوستان، پاکستان، ایران و مدیترانه زندگی می کردند. شیرهای آفریقایی تمایل به شکار حیوانات بزرگی از قبیل گوزن ها، گورخر ها، گراز ها، کرگدن ها و حیوانات وحشی دارند.

لاما از خانواده شتر سانان که در آمریکای جنوبی زیست می‌کند است. کرک این جانور یکی از نرم ترین کرک‌ها به حساب می آید که از کرک کشمیری هم نیز گران تر است. لاما 130 تا 250 کیلوگرم وزن دارد و قدش بین 120 تا 170 سانتی متر می باشد. لاما ها در دسته شتر های بی کوهان قرار می گیرند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها