|

با چمنزار فضای سبز را به خانه بیاورید

انسان‌ها به طور ذاتی موجوداتی اجتماعی و برخواسته از طبیعت هستند و دور بودن آن‌ها از فضای سبز و طبیعت باعث می‌شود تا زندگی آن‌ها تحت تاثیر…

لینک کوتاه کپی شد

انسان‌ها به طور ذاتی موجوداتی اجتماعی و برخواسته از طبیعت هستند و دور بودن آن‌ها از فضای سبز و طبیعت باعث می‌شود تا زندگی آن‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد. به همین خاطر، بسیاری از طراحان و معماران به دنبال راهکاری هستند تا طبیعت را به فضای داخلی خانه بیاورند و طراوت و شادابی را به زندگی انسان‌ها و محیط‌های آپارتمانی هدیه دهند.

یکی از محبوب‌ترین المان‌ها و بهترین محصولات برای طراحی فضای سبز و خلق یک منظره منحصر به فرد، چمن مصنوعی است که به فضاهای بلااستفاده، روحی تازه می‌بخشد. در این راستا، برخی از تولید کنندگان چمن مصنوعی سعی دارند تا با فروش چمن مصنوعی باکیفیت و طراحی فضای سبز، یک محیط آرامش بخش برای تقویت روابط انسان‌ها با طبیعت به ارمغان بیاورند. اگر شما هم به دکوراسیون داخلی محل زندگی خود اهمیت می‌دهید و در جستجوی معتبرترین تولیدکنندگان چمن مصنوعی در ایران هستید، تا آخر مطالب همراه ما باشید. 

5 ایده جذاب برای طراحی فضای سبز

بدون شک، رنگ سبز به انسان‌ها آرامش می‌دهد و کمک می‌کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشند. اما متاسفانه به دلیل زندگی در شهرهای بزرگ و پر رفت و آمد و کاهش فضای سبز شهری، روابط انسان‌ها با طبیعت کم رنگ‌تر از گذشته شده است. به همین خاطر، اکثر انسان‌ها به دنبال راهکار و ایده‌هایی جذاب برای طراحی محیطی مشابه با طبیعت در محل زندگی یا محل کار خود هستند. این موضوع نیز باعث شده تا خرید و فروش چمن مصنوعی با هدف طراحی فضای سبز مورد استقبال بسیاری از انسان‌ها در سراسر دنیا قرار بگیرد. به همین خاطر قصد داریم تا در این بخش، برخی از محبوب‌ترین ایده‌های استفاده از چمن مصنوعی را با یکدیگر بررسی نماییم.

برخی از ایده‌های جذاب و کاربردی برای طراحی فضای سبز در محیط آپارتمانی به شرح زیر است:

1.فروش چمن مصنوعی با هدف طراحی روف گاردن

یکی از جذاب‌ترین ایده‌های طراحی فضای سبز در دنیای مدرن، ایجاد بام سبز یا روف گاردن (roof garden) در پشت بام‌های خاک خورده است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. شما می‌توانید چمن مصنوعی روف گاردن را باکیفیت بالا و حداقل قیمت از مجموعه چمنزار تهیه نمایید و یک باغ سرسبز و کوچک در پشت بام محل زندگی یا محل کارتان پدید آورید و از آن برای دورهمی‌های خانوادگی، برگزاری مجالس یا جلسات کاری استفاده کنید.

144acf9e-e840-4649-8e3c-c92457e141b3

2.فروش چمن مصنوعی برای محوطه سازی در مجتمع‌های تجاری و مسکونی

امروزه به دلیل گسترش زندگی شهری و افزایش ساخت و سازها در سراسر کشور، فضای سبز شهری کاهش پیدا کرده است و همین امر باعث شده تا اهمیت محوطه سازی به طرز چشم گیری افزایش یابد. به گونه‌ای که طراحی فضای سبز در محوطه بیرونی ساختمان‌های تجاری، مسکونی و اداری به یکی از معیارهای اصلی برای زیبایی ساختمان‌ها تبدیل شده است.

محوطه سازی در حقیقت به معنای استفاده از المان‌های مختلف مانند چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک با هدف زیباتر شدن فضای بیرونی ساختمان‌ها است که باعث ایجاد زیبایی بصری و افزایش ارزش ملک می‎شود.

3.فروش چمن مصنوعی با هدف طراحی بالکن سبز و تراس گاردن

بالکن گاردن و تراس سبز یکی دیگر از ایده‌های طراحی فضای سبز و چشم نواز در بخشی از محیط داخلی خانه‌ها است که با هزینه اندک قابل اجرا می‌باشد. شما می‌توانید با خرید چمن مصنوعی بالکن یا چمن مصنوعی چند منظوره، یک مکان آرامش بخش با ظاهری چشم نواز در بالکن‌ها پدید بیاورید و از این مکان دنج برای نوشیدن یک لیوان چای یا صرف عصرانه استفاده کنید.

4.فروش چمن مصنوعی تزئینی برای ایجاد دیوار سبز

 امروزه، ایده طراحی و ایجاد باغ‌های عمودی و دیوار سبز بسیار پر طرفدار شده است و یکی از راهکارهای هوشمندانه برای طراحی فضای سبز در محیط داخلی آپارتمان‌ها و ورودی مجتمع‌های مسکونی به حساب می‌آید. شما می‌توانید با ایجاد دیوار سبز، طراوت و نشاط را به فضای داخلی مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی هدیه دهید و با افزایش زیبایی بصری دکوراسیون داخلی، توجه تمامی افراد را جلب نمایید.

48d9fd7d-35d5-4ef9-adba-112b1e3556f9

5.فروش چمن مصنوعی برای طراحی زمین ورزشی

افرادی که در شهرهای کلان زندگی می‌کنند، استرس زیادی را در طول روز تجربه خواهند کرد. یکی از راه‌های رفع استرس روزانه و داشتن یک زندگی سالم، ورزش است. در حقیقت، ورزش نقش پررنگی در نظم زندگی و افزایش طول عمر ایفا می‌کند و باید به بخشی از زندگی مدرن تبدیل شود.

اگر شما هم تمایل دارید تا ورزش کردن را به طور منظم دنبال کنید و یا مهارت‌های خود را توسعه دهید، طراحی زمین ورزشی در محوطه بیرونی ساختمان‌ها راه حل ایده‌آلی برایتان خواهد بود. برای آنکه یک ورزش را به صورت تخصصی یاد بگیرید، نیاز به متحمل شدن هزینه‌های سنگین و یا صرف وقت برای رفتن به باشگاه‌های ورزشی نیست!

شما می‌توانید با خرید چمن مصنوعی ورزشی از مجموعه چمنزار، یک زمین ورزشی استاندارد و ایمن در پشت بام یا محوطه بیرونی ساختمان‌ها پدید بیاورید و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

019ed908-bc94-4aa8-b443-ff31214fe8a4

با چمنزار، طبیعت را به خانه بیاورید!

بدون شک، چمن مصنوعی یکی از المان‌های تزئینی است که شادابی و نشاط را به محل زندگی شما هدیه می‌دهد و یکی ازمقرون به صرفه‌ترین ایده‌ها برای طراحی باغ ویلاها و فضای سبز در محوطه بیرونی یا داخلی ساختمان‌های مسکونی و تجاری می‌باشد. اگر همچنان برای طراحی یک مکان سرسبز و دنج برای فرار از شلوغی و هیاهوی شهری مصمم هستید و تنوع چمن‌های مصنوعی و تولیدکنندگان این محصول شما را سر درگم کرده ‌است، ما مجموعه چمنزار را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

چمنزار یکی از معتبرترین تولید کنندگان چمن مصنوعی در ایران است که با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه طراحی و تولید چمن مصنوعی ورزشی، تزئینی و چند منظوره موفق شده تا نظر بسیاری از هم‌وطنان عزیز را به خود جلب نماید. شما نیز می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه و مطالعه ویژگی‌ها و مشخصات هر یک از محصولات، چمن مصنوعی مورد نظرتان را انتخاب نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین، کارشناسان فروش چمن مصنوعی و متخصصین این مجموعه آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما، همراهان عزیز و همیشگی، هستند. پس تا دیر نشده به وب‌سایت چمنزار بروید و از مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش این مجموعه بهره‌مند شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی