|

اژدهای کومودو کله میمون رو کرد تو دهنش و درحالی که بیچاره دست و پا میزد یکدفعه بلعید!

Komodo dragon shayanews

در این ویدیو می بینید که اژدهای کومودو چور بچه میمون رو شکار می کنه و درحالی که اون بیچاره هنوز زنده بود شروع میکنه به بلعیدنش

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اژدهای کومودو یک گونه از خزندگان بزرگ‌اند که در برخی جزایر نزدیک اندونزی زندگی می‌کنند. این خزندگان معمولاً به صورت تنها یا در گروه‌های کوچک به دنبال طعمه و غذا می‌گردند.

کومودو برای شکار، از دو روش استفاده می‌کنند. یا با حمله به شکارهای کوچک مانند بزغاله، بچه گراز، خزنده و پرنده غذای خورد را تامین می کنند. یا با حمله به حیوانات بزرگ‌تر مانند گاو و بز به غذای بیشتری می رسند.

در هنگام شکار حیوانات بزرگ، اژدهای کومودو به طور معمول از روش «له کردن» استفاده می‌کنند. به این معنی که صبر می‌کنند تا شکار خسته شود و به خودشان نزدیک شود. در این حالت، اژدها به شکار حمله کرده و با دندان‌های تیز خود، آن را گاز می گیرد و قطعات بزرگی از گوشت آن را بلعیده و به صورت قطعه به قطعه می بلعد.

چرا اژدهای کومودو طعمه خود را یک جا می بلعد؟

یکی از علل اینکه اژدهای کومودو طعمه خود را یک جا می بلعند، این است که دندان‌های پنهان و تیز آن‌ها برای بلعیدن قطعات بزرگی از گوشت مناسب نیست.

این ویدئو که در جزایر اندونزی ضبط شده است، لحظه کشته شدن میمون و بلعیده شدن آن توسط اژدهای کومودو به تصویر کشیده می شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها