|

شگفتی های حیات وحش؛ خرس قطبی عظیم گراز دریایی بیچاره رو با دندون تیکه کرد بیا و ببین!

ویدیو امروز در مورد خرس قطبی هست که بی خیال گراز دریایی نمیشه و اون رو آخر بدجور شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

خرس قطبی جزو خانواده خرس ها به حساب میاد که در مناطق قطبی اقیانوس منجمد شمالی زندگی می کند. این جانور بزرگ ترین گونه خرس هست، البته خرس های قهوه ای کدیاک ساکن آلاسکا تقریبا اندازه خرس قطبی هستند. خرس قطبی شناگر بسیار خوبی هست و در آب هایی که تقریبا 160 کیلومتر با یخ یا ساحل فاصله دارند دیده می شوند.

خرس قطبی نر بزرگترین شکارچی جهان به حساب میاد و وزنش به 700 کیلو هم میرسه اما سنگین ترین خرس قطبی 1.2002 کیلوگرم وزن داره!

گراز دریایی پسـتاندار هست که اندام شـنای بزرگی داره و در قطب شمال و دریاهای زیر قطبی نیمکره شمالی هم زندگی میکنه. گراز بالغ با عاج و ریش های بلند قابل تشخص هست و نرهای بالغ در اقیانوس هستند بیش از 2000 کیلوگرم وزن دارند. گرازهای دریایی شکارچیان خوبی نیستند. غذای مورد علاقه این جانوران صدف هست! گرازهای دریایی در یک وعده غذایی حدود 4000 صدف می تواند بخورد!

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پرس ارسالی در

    عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها