|

بچه میمونی که بی خبر از همه جا چسبیده به مادر مُردش و پلنگِ خوشحال از شکارش؛ چه دلخراش!

در این ویدئو پلنگ یک بابون را شکار کرده و به دندان گرفته نکته خاص این ویدئو بچه بابونی است که همچنان به پیکر مرده مادرش چسبیده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای حیوانات دنیای خارق العاده ای است که گاهی در شگفت انگیز بودن می تواند شما را متعجب کند. در این دنیای پر از شگفتانه یک اصل کلی وجود دارد هر کی زورَش بیشتر باشد زنده می ماند پس اگه نخوری میخورنت. مثل بچه بابونی که نمی داند قرار است توسط پلنگی که جان مادرش را گرفت خورده شود.

بچه بابون بر اساس غریزه به پیکر مادر چسبیده، در حالی که شکارچی بابون مادر را کشته و بچه را نیز با خود می‌برد. ایگور آلتونا عکاس حیات وحش اسپانیایی تصویری را با دوربینش ثبت کرده است که در عین دردناک بودن بخشی از سازوکار طبیعت است. در این تصویر پلنگی را می‌بینیم که یک بابون کیندا را شکار کرده و به دندان گرفته است. نکته خاص این تصویر بچه بابونی است که همچنان به پیکر مرده مادرش چسبیده و با شکارچی به قتلگاه می‌رود.

بچه بابون‌ها همانند دیگر نخستی‌سانان پس از تولد به بدن مادر می‌چسبند و مدت زمان زیادی را کاملا به مادرشان وابسته هستند. بابون‌های کیندا کوچکترین گونه این نخستی‌سانان هستند که در بخش‌هایی از آنگولا، کنگو و زامبیا زندگی می‌کنند. بلندی این بابون به ۵۰ سانتی‌متر و وزنشان به حدود ۱۴ کیلوگرم می‌رسد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها