|

دانلود قسمت 8 سریال رهایم کن؛ اتفاق عجیبی در انتظارمونه!

در قسمت 7 سریال رهایم کن هاتف و مارال اشتباه بدی کردن و باید ببینیم چی میشه در ادامه سریال. جمعه 18 فروردین منتظر قسمت جدید سریال باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قسمت 8 سریال عاشقانه و جذاب رهایم کن این هفته روز جمعه 18 فروردین 1402 و در ساعت 8 صبح پخش خواهد شد.

سریال رهایم کن در ژانر عاشقانه و خانوادگی است که در سال 1401 ساخته شده و مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته. کارگردان این سریال شهرام شاه حسینی هست که قبلا چند اثر خوب مانند سریال پرستاران، همه چیز آنجاست بوده و در سینما هم کلاغ پر و رن ها فرسته اند از کارهای خوب این کارگردان جوان محسوب میشه.

در این سریال بازیگران بسیار مطرحی بازی کرده اند. محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی.

این سریال ارزش دیدنش زیاده

خلاصه کلی داستان سریال رهایم کن این قرار است: هاتف با بازی هوتن شکیبا و حاتم با بازی محسن تنابنده دو برادر از یک خانواده سرشناس و بسیار ثروتمند ساکن سیاهرود هستن. حاتم  پسر بزرگ خانواده عاشق پرستار بچه‌اش که دچار بیماری سندرم داون هست شده. مارال که نقش اون رو هدی زین العابدین بازی کرده در سریال برادری داره به اسم یونس که عضو گروه های مبارز است. از ابهامات بزرگ سریال میشه به رابطه حاتم با سرنوشت زن سابقش اشاره کرد (نغمه، با بازی آزاده صمدی).

مارال در طول داستان متوجه میشه جان برادرش در خطر است. حاتم هم می خواهد به مارال کمک کند و با پیگیری ماجرا متوجه می‌شود که داستان برادر او به برادر کوچک خودش یعنی هاتف که چند سالی است راهی تهران شده، گره خورده. با بازگشت هاتف به سیاهرود، هاتف و حاتم درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ میشن و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات فراوانی میشه....

Set-Me-Free-E07

عجب اتفاقی در انتظارمونه!

اما تو قسمت 7 این سریال مهمترین اتفاقی که افتاد این بود: هاتف که دلباخته مارال شده و در مورد یونس هم به مارال دروغ گفته، همراه هم نمی توانند از راما پسر بیمار حاتم مراقبت کنن و با سهل انگاری باعث به وجود آمدن فاجعه ای می شوند  که گریبان حاتم و خانواده را می گیرد...

Rahayam-Kon-Cover-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها