|

سردار رمضان شریف

بعضی ها بدشان نمی‌آید بگویند «مسمومیت‌ها، کارِ نظام است»

سخنگوی سپاه: در جریان مسمویت‌های اخیر دانش آموزان، گویی با عرض شرمندگی بعضی‌ها در داخل بدشان نمی‌آید که بگویند این مسمومیت‌ها کار نظام است.

لینک کوتاه کپی شد

سردار رمضان شریف گفت: امروز، امپراتوری رسانه‌ای خارج از کشور قوی‌تر از رسانه ایران عمل کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران اسلامی در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: خدای بزرگ را شکر می‌کنم که در آستانه نیمه شعبان این مراسم به همت بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیج در این حوزه خطیر و تاثیرگذار جدی ورود پیدا کرده و امیدواریم در جنگ رسانه‌ای که مانند ایام دفاع مقدس است با همت ملت سرافراز ایران شاهد پیروزی ملت در این عرصه نابرابر باشیم.

شریف تصریح کرد: امروز امپراتوری رسانه‌ای خارج از کشور قوی‌تر از رسانه ایران عمل کرده است. خاطره‌ای به ذهنم رسید که بگویم بی‌تاثیر نیست. سیل خوزستان که پیش آمده بود صبح جمعه سردار سلیمانی تماس گرفت و گفت من سوریه بودم، تازه آمدم و با توجه به گرفتاری مردم خوزستان متنی از قول من منتشر کنید که دوستان دفاع مقدس و ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات برای کمک حضور پیدا کنند.

صبح یکشنبه بار دیگر حاج قاسم تماس گرفت و گفت چه خبر است، در فضای رسانه‌ای کشور چه کار می‌کنید؟ در اینجا عشایر خوزستان به من گفتند سیل کار حاکمیت جمهوری اسلامی تا برای مسائل امنیتی عشایر را خالی کنند. چه کار کردید که این سوال پیش آمده است؟

سخنگوی سپاه تصریح کرد: حالا من می‌خواهم بپرسم در جریان مسمویت‌های اخیر دانش آموزان صرف نظر از اینکه عوامل چیست این مساله مطرح است که با عرض شرمندگی بعضی‌ها در داخل بدشان نمی‌آید که بگویند این مسمومیت‌ها کار نظام است که دقیقا مانند حرف حاج قاسم بود. حالا اصحاب رسانه به این مسئله فکر کنید که چه اتفاقی افتاده است؟ برخی از اصحاب رسانه همگام با دشمنان می‌تازند و نقاط عطف سربلندی ملت را تبدیل به نقاط ضعف می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمار و ارقام اعلام می‌کند توجه جمهوری اسلامی به زنان بعد از پیروزی انقلاب نسبت به قبل از انقلاب ۶۴ درصد است. زنان در جامعه فرهنگی ما با جامعه فرهنگی غرب متفاوت هستند، نگاهتان را درست کنید. شما جایگاه دختر خانم‌ها در خانواده را ببینید شما میزان مهر و عطوفت مردان ایران به دختران ایران را ببینید در هیچ جا وجود ندارد.

سردار شریف تصریح کرد: چرا بستر این سوال مطرح می‌شود؟ چرا مسئول آن را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌دانید؟ بله ما قبول داریم مسئولیت شکست شما از کار‌های بزرگ ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این سوال مطرح می‌شود که ما در حوزه خانواده در رسانه چه کاری باید انجام دهیم که بستر این سوال دیگر مطرح نشود.

وی در پایان گفت: ناراحتی ما از این است که برخی فعالان رسانه در امنیت کامل قرار دارند، در کنار مردم حضور دارند، اما در جهت گام‌های دشمن قدم برمی‌دارند. من به شما دشمنان اعلام می‌کنم این راه ادامه دارد و ادامه پیدا خواهد کرد مطمئن باشید ملت فهیم ایران شما را به زانو خواهد درآورد و هرگز به نتیجه خود نخواهید رسید و گام به گام به عقب خواهید رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها