|

معما

هوش تصویری؛ اگه فکر میکنی سرتاپا هوشی بگو بین این خانوم باردار و بقیه کدومشون بی گناهن؟

تست هوش

شما می توانید این معادله تصویر را با استدلال منطقی حل کنید. اجازه دهید دریابیم که آیا می توانید این بازی فکری را حل کنید؟

لینک کوتاه کپی شد
27

شایانیوز- بازی های فکری یک پازل هیجان انگیز است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود بهره برداری کنید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری در رسانه‌های اجتماعی که بسیاری از ذهن‌ها را به خود مشغول کرده است، تست های هوش تصویری است.

هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با معمایی تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید و هوش تصویری شما چقدر است؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه چالش تصویری جذاب رو حل کنیم.

شما می توانید این معادله تصویر را با استدلال منطقی حل کنید. اجازه دهید دریابیم که آیا می توانید این بازی فکری را حل کنید؟ شما برای حل این چالش ذهنی 15 ثانیه وقت دارید.

 تواین جمع چه کسی بی گناهه؟

معما

جواب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

15 ثانیه شما به پایان رسید، آیا توانستید پاسخ را پیدا کنید؟ اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این هستید، ما پاسخ این معما را داریم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، تصویر زیر این راه حل را بهتر درک می کند.

بچه تو شکم زن باردار چون هرسه احساس ندامت رو دارند!

معما

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نرگس روشی ارسالی در

    خیلی عالی خوب بود ممنونم

  • آندیا ارسالی در

    زنی که لباسش صورتی بود

    💖

  • آرمیتا ارسالی در


    ۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها