|

رستم قاسمی وزیر راه و ماجرای عکس خبرساز در مالزی

انتشار تصاویری از رستم قاسمی در کنار یک خانم در رسانه های و شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و باعث قضاوت های احتمالاً نادرستی از ایشان شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم است که روزهای اخیر از سوی رسانه های معاند چندین عکس از او در فضای مجازی وایرال شد که حاشیه ساز شد. این عکس ها از آقای قاسمی در شرایطی منتشر شده که تو این دو سه ماه اخیر حواشی زیادی پیرامون ایشان مطرح بود از بیماری و احتمال استعفا گرفته تا این اواخر که بازداشت یکی از معاونان ایشان حسابی خبرساز شده بود و حالا هم انتشار این تصاویر وزیر را در وضعیتی فراتر از تصورات قرار داد.

اما از آنجایی که همواره بر این موضوع تاکید شده که نباید در این موارد زود قضاوت کرد، برخی از افراد آگاه بیان کرده اند که این عکس مربوط به حال حاضر نمی شود و این عکس برای سال 2011 است. در آن زمان آقای قاسمی وزیر نفت رئیس جمهور وقت یعنی آقای احمدی نژاد بود. آنگونه که از این عکس بر می آید، گمان بر آن می رود خانمی که همراه رستم قاسمی است، با توجه به شباهت هایی که در ظاهر آن ها به یکدیگر وجود دارد، دختر او بوده یا اینکه از محارم وی است که در آن ایام به همراه رستم قاسمی به کوالالامپور سفر کرده است.

امید است که خود جناب وزیر یا روابط عمومی وزارت راه در خصوص این تصاویر توضیحات لازم را ارائه دهند تا فرصت حاشیه سازی در فضای این روزهای کشور از رسانه های معاند سلب شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی