|

صنعت دانش بنیان اقتصاد را متحول می کند

اقتصاد

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرفیت‌ دانش‌بنیان در صنعت و تولید از اولویت‌های اجرایی در توسعه اقتصادی است.

لینک کوتاه کپی شد

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی برای طرح‌های توسعه‌ای سنگ‌آهن مرکزی ایران خبر داد و گفت با به کارگیری صنعت دانش‌بنیان می‌توان به تحول اقتصادی دست یافت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌الله عبدالملکی در ادامه سفر خود به شهرستان بافق با حضور در جمع کارگران بافقی، با بیان این‌ که جامعه کارگری از جمله اقشار مؤثر جامعه هستند، اظهار کرد: مطالعه سیره رهبری امام خمینی‌(ره) نشان از توجه همیشگی ایشان به اقشار کم‌برخوردار و خصوصا جامعه کارگری دارد.

imagesاغ

وی رعایت حقوق کارگران را از جمله الزامات توسعه، جهش و استمرار تولید در کشور دانست و افزود: افزایش بی‌سابقه حقوق کارگران در دولت سیزدهم، بیانگر اهمیت توجه به حق و حقوق کارگران در این دوره است که با همراهی شورای عالی کار محقق شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان این‌که دولت سیزدهم به دنبال تأمین کامل رفاه کارگران و بازنشستگان کشور است، گفت: ارتباط مستمر با جامعه بازنشستگان کارگری یکی از راهبردهای جدی در این حوزه است که خوشبختانه در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به خوبی انجام می‌شود.

عبدالملکی تصریح کرد: توجه به ظرفیت‌های دانش‌بنیان در صنعت و تولید از دیگر اولویت‌های اجرایی در حوزه توسعه اقتصادی و تکمیل زنجیره ارزش فعالیت‌های معدنی کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های توسعه‌ای در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران تخصیص می‌یابد که امیدواریم با اجرای پروژه‌های اولویت‌دار، زمینه اشتغال جوانان در آن فراهم شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی