|

اختلال عمدی در سامانه شهرداری تهران!

شهرداری

سازمان فاوا درباره اختلال در وب‌سایت‌های «شهرداری تهران» و «سامانه تهران من» که ظهر روز پنج شنبه رخ داد، توضیحاتی بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

وب‌سایت‌های «شهرداری تهران» و «سامانه تهران من» حوالی ظهر روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ از دسترس خارج شده‌اند که در همین راستا سازمان فاوای شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

images لللهغ

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین، در پی از دسترس خارج شدن سایت شهرداری تهران و سامانه تهران من، سازمان فاوای شهرداری تهران بیانیه‌ای منتشر کرد که متن اولیه آن به شرح زیر است:

* اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه داخلی شهرداری تهران برای دقایقی این سامانه را با انتشار تصویری موهن از دسترس همکاران خارج کرد.

* فرآیند این رفع اختلال محدود به سرعت اتفاق افتاد. البته سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا فعلا محدود شده است.

* سازمان فاوای شهرداری تهران با همکاری نهادهای مسئول در حال بررسی ابعاد موضوع و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کیفیت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

* ماهیت اختلالگران و شیوه فعالیت آن‌ها پس از بررسی نهایی توسط نهادهای مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی