|

هتل الیزه شیراز 4 ستاره ای مجلل برای اقامت در شهر شعر و ادب

هتل الیزه دارای 7 طبقه و 68 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است که با دقت و وسواس فراوان جهت ایجاد راحتی و آسایش مسافران طراحی و ساخته شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

اگر در سفر به شیراز، شهر تاریخ، هنر و فرهنگ به دنبال بهترین مکان برای اقامت هستید، هتل الیزه شیراز می تواند یکی از گزینه های عالی محسوب شود. هتل الیزه به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز در سال 1393 افتتاح گردیده و دارای اتاق هایی شیک و منطبق بر استانداردهای هتلداری جهانی است. گردشگران می توانند با رزرو هتل الیزه شیراز از طریق اقامت 24 سفری خاطره انگیز و اقامتی راحت و دلنشین را تجربه کنند.  هتل الیزه امکانات و خدمات کاملی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اگر قصد دارید با این هتل 4 ستاره لوکس بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

unnamed

اتاق های هتل الیزه شیراز

هتل الیزه دارای 7 طبقه و 68 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز است که با دقت و وسواس فراوان جهت ایجاد راحتی و آسایش مسافران طراحی و ساخته شده اند. اتاق های یک تخته یا همان یک نفره هتل الیزه برای گردشگرانی که تنها سفر نموده و یا افرادی که با اهداف کاری به شیراز سفر می کنند، بهترین گزینه برای اقامتی راحت و به یادماندنی محسوب می شوند. اتاقهای یکنفره که معمولا بر اساس موجود بودن یکی از انواع اتاقهای دبل و یا توئین تحویل داده میشود، که نوع اتاق در زمان پذیرش مشخص می گردد.

اتاق های دو نفره این هتل لوکس 4 ستاره شامل اتاق توئین و دبل می شود. در اتاق دوتخته توئین علاوه بر دو تخت یک نفره بسیار راحت از تجهیزات، وسایل و دکوراسیون داخلی بسیار شیک و چشم نوازی بهره گرفته شده است. تمامی امکانات و خدمات رفاهی برای راحتی مهمانان در این اتاق ها به خوبی درنظر گرفته شده است. اتاق های دونفره دبل مجهز به یک تشک دونفره فوقالعاده راحت از برند برن آلمان بوده و طراحی این اتاق رویایی برای زوج ها با نهایت دقت صورت گرفته است تا خلق کننده خاطره ای خوش باشد. در اتاق های دونفره دبل هتل الیزه شیراز به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز، فراهم کردن کلیه امکانات و خدمات و مرتفع ساختن تمام نیازهای شخصی زوج ها در طول اقامت منطبق بر آخرین استانداردهای اقامتی روز دنیا مد نظر قرار گرفته است.

افراد مهم و مهمانان خاص و یا خانواده هایی که دارای فرزند هستند می توانند برای داشتن اقامتی به یادماندنی در فضایی وسیعتر و مجهزتر، هنگام رزرو هتل الیزه شیراز، سوئیت های لوکس این هتل را انتخاب نمایند. سوئیت های جونیور و رویال هتل الیزه با امکاناتی فوق العاده و محیطی آرامشبخش و بسیار زیبا اوقات خوشی را برای مهمانان فراهم می کنند. در این سوئیت ها یک اتاق خواب مستر با تختخواب بسیار راحت، سرویس بهداشتی جداگانه و لوکس و مجهز، دکوراسیون داخلی چشم نواز و یک اتاق نشیمن با بهترین مبلمان و به روزترین تجهیزات، اقامتی منحصربفرد را برای مهمانان خواهند ساخت.

unnamed

امکانات و خدمات هتل الیزه شیراز

تمامی امکانات و خدمات هتل الیزه که یکی از بهترین هتل های شیراز است، براساس استانداردهای بین المللی به نحوی طراحی و اجرا شده اند تا بتوانند فراتر از انتظارات میهمانان اقامتی خاص و دلنشین در شان ایشان فراهم کنند. گردشگرانی که به شیراز سفر نموده و هتل 4 ستاره الیزه را برای اقامت انتخاب می کنند امکانات و خدماتی در حد هتل های 5 ستاره دریافت می نمایند. 

رستوران مارلین 

رستوران مارلین با فضایی گرم و صمیمی در انتهای لابی هتل الیزه قرار گرفته است و بهترین محل برای صرف غذایی لذیذ و با کیفیت می باشد. دکوراسیون داخلی و چیدمان این رستوران بسیار شیک و لوکس بوده و احساس راحتی و رضایت خاطر بالایی برای مهمانان فراهم می کند. رستوران مارلین از لحاظ سبک و دکور با ایده خلق یک بیسترو که با هدف پخت و سرو غذاهایی سالم و خانگی به همراه نان داغ تازه، با سرویس مهربانانه ولی حرفه ای طراحی و اجرا گردیده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، فست فود و غذاهای ویژه گیاهخواران با استفاده از تازه ترین و بهترین مواد اولیه طبخ و سرو می شود. 

غذاهای رستوران مارلین مطابق با پروتکل های کمپین CleanStay الیزه محدود و طراحی شده است. تمامی مواد در دمای مطمئنه 73 درجه پخت و سرو می شوند، بشقابها در دمای 92 درجه نگهداری شده و سبزیجات سالاد طی سه مرحله ضدعفونی میگردند. همه تجهیزات مورد نیاز میهمانان عزیز با مایع بلیچ و در دمای 92 درجه ضدعفونی شده و قاشق ها و چنگال ها در بسته بندی های ضدعفونی شده تحویل داده می شود.

  • کافی شاپ لانژ

کافی شاپ هتل الیزه شیراز با نام لابی لانژ در قلب لابی هتل واقع شده و در محیطی مجلل با دکوراسیونی به سبک کلاسیک معاصر از مهمانان پذیرایی می کند. در این کافی شاپ انواع آبیموه های فصلی به صورت طبیعی و گرفته شده از میوه های باکیفیت و تازه، دسرهای لذیذ، نوشیدنی های گرم مانند قهوه، هات چاکلت و ... و انواع بستنی سرو می شود. ترکیب بوی خوش قهوه، صدای دلنواز پیانو و نور تنظیم شده محیط لابی لانژ را مکانی بسیار مناسب جهت برگزاری جلسات و دورهمی های تجاری، دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است.

unnamed

  • تالار چند منظوره

یکی دیگر از امکانات ویژه هتل الیزه شیراز تالار چند منظوره به نام برلیان است. سالن برلیان با تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز مانند سیستم صوتی پیشرفته، چیدمان زیبا و شیک، سیستم نورپردازی مدرن و هوشمند و ... بهترین محل جهت برگزاری کنفرانس های کاری و تجاری، همایش ها، سمینار ها و جلسات شرکت ها و برند های معتبر و همچنین مکانی عالی برای ضیافت های خصوصی مانند جشن تولد، مراسم نامزدی و عقد و عروسی، دورهمی های خانوادگی و دوستانه و ... می باشد.

  • مجموعه ورزشی

مجموعه ورزشی هتل الیزه یکی از بهترین مجموعه های ورزشی در بین هتل های شیراز به شمار می رود که با فضایی آرامش بخش و امکانات و تجهیزات مدرن و به روز دنیا مکان مناسبی جهت کسب انرژی و آرامشی منحصربفرد می باشد. علاوه بر سالن ورزشی و وسایل بدنسازی، مجموعه ورزشی این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ است که مهمانان می توانند برای دور نمودن خستگی و استرس های ناشی از سفر از آنها بهره ببرند. همچنین ویتامین بار با ارائه آبمیوه های فصلی تازه، اسنکهای داغ و سرد مکمل تجربه یک آرامش منحصر بفرد در مجموعه ورزشی الیزه می باشد. 

از دیگر امکانات و خدمات هتل الیزه شیراز می توان به پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، قفل درب اتاق کارتی، نمازخانه، گشت و تور شیرازگردی، تاکسی سرویس، ترانسفر با هزینه، فضای سبز، اتاق بازی ویدیوئی، خدمات پزشکی، باربری، خانه داری، لاندری، کرایه اتومبیل بدون راننده و خدمات تهیه بلیط اشاره نمود.

موقعیت مکانی و جاذبه های نزدیک هتل الیزه شیراز

هتل الیزه با ایده «هتلی متفاوت در شیراز» در منطقه معالی آباد و در خیابانی مسکونی و تجاری واقع شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار ویژه بوده و دسترسی به آن از اتوبان ها، کمربندی و کوچه باغ های قصرالدشت امکان پذیر است. همچنین نزدیکی مترو، ایستگاه اتوبوس و تاکسی های درون شهری به هتل باعث شده گردشگران بتوانند با رزرو هتل الیزه شیراز از طریق سامانه رزرواسیون اقامت 24 از دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر و اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری مانند باغ ارم، باغ عفیف آباد، پارک آزادی، موزه پارس، ارگ کریمخانی، بازار وکیل، نمایشگاه بین المللی و ... برخوردار باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها