|

بهترین جایگزین بایننس برای فیوچرز ایرانیان

صرافی بینگ ایکس BingX دارای مزایا و قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌توان آن را به عنوان یک جایگزین بایننس برای فیوچرز انتخاب کند.

لینک کوتاه کپی شد
3

هنگامی که صرافی بایننس محدودیت‌های خود را اعلام کرد و بر این موضوع اصرار کرد که کاربران تنها با احراز هویت قادر به استفاده از خدمات آن هستند، بسیاری از کاربران ایرانی به واسطه تحریم‌های موجود به دنبال جایگزین‌هایی گشتند که بتوانند از طریق آن فعالیت‌های خود را جلو ببرند.

اگر یک تریدر باشید بدون شک برای انجام معاملات مختلف به دنبال صرافی‌هایی می‌گردید که بیشترین مزایا را در اختیار شما قرار دهند. به عنوان مثال برخی از تریدرها به دنبال صرافی‌هایی هستند که در آن‌ها حجم معاملات بالا و دسترسی به بازارهای فیوچرز به بهترین شکل ممکن در اختیار باشد، اما کدام صرافی است که می‌تواند در این زمینه نیاز آن‌ها را برطرف کند؟

اگر یک سرمایه گذار هستید و قصد دارید که ارزهای دیجیتال خود را برای مدت زمان طولانی نگهدارید، بدون شک استفاده از صرافی بینگ ایکس BingX بتواند تحولی در روند معاملاتی شما ایجاد کند. این صرافی دارای مزایا و قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند آن را به عنوان یک جایگزین بایننس برای فیوچرز انتخاب کند.

در ادامه با معرفی و بررسی بهترین جایگزین بایننس برای فیوچرز همراه ما باشید.

unnamed

صرافی بین‌المللی آنلاین بینگ ایکس

بینگ ایکس به عنوان یک صرافی خوش نام و قابل اعتماد در حوزه ارزهای دیجیتال است که در ابتدا از سنگاپور فعالیت خود را شروع کرد و به مرور زمان تا داشتن نمایندگی در بیش از 100 کشور پیشرفت کرد. این صرافی که در ابتدای فعالیت خود در سال 2018 با نام Bingbon اقدامات خود را در این راستا شروع کرد در سال 2021 بنا به دلایلی نام خود را به BingX تغییر داد.

وجود بیش از 100 شعبه فعال در سراسر جهان، امکان این موضوع را می‌دهد که هر کاربری با هر زبانی در هر جای دنیا قادر باشد که به راحتی با پشتیبانان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و نیازهای اساسی خود را در این زمینه برطرف کند.

بهترین جایگزین بایننس برای فیوچرز

بدون شک تنها بهترین صرافی‌ها می‌توانند جایگزین یکدیگر در موارد مختلف باشند! می‌پرسید چطور؟ حقیقت این است که در سال 2021 در سایت Trading View در رابطه با صرافی‌های مختلف محتواهایی منتشر شد که یکی از آن‌ها در رابطه با صرافی بزرگ بینگ ایکس بود.

در این محتوا به جدیت اعلام شده بود که صرافی بینگ اینکس برترین بروکر سال است. این موضوع بیش از پیش کاربران مختلف را به سمت این صرافی جذب کرد که نتیجه آن افزایش حجم خدمات دهی این مجموعه به صورت آنلاین بود.

این صرافی دارای ویژگی‌هایی است که آن را نسبت به سایر صرافی‌ها جدا و متمایز می‌کند. شاید تنها یکی از این دلایل وجود امکانات مناسب این صرافی برای جایگزینی مناسب نسبت به بایننس برای انجام معاملات فیوچرز باشد. برخی دیگر از ویژگی‌ها و فاکتورهایی که این صرافی داراست، عبارت‌اند از:

امکان انجام انواع معاملات متنوع همچون لانگ، شورت با اهرم و اسپات

امکان بررسی روند بازار و ترید در بازار گسترده فارکس

  • قابلیت کپی کردن ترید در معاملات فیوچرز و اسپات برای کاربران مختلف
  • وجود یک تیم پشتیبانی به زبان فارسی برای پاسخگویی به مشکلات و سوالات احتمالی کاربران
  • وجود قابلیت اتصال اکانت بینگ ایکس به تریدینگ ویو برای ترید مستقیم از این صفحه
  • امکان دانلود اپلیکیشن اندروید و آی او اس برای استفاده از صرافی در موبایل هوشمند
  • عدم نیاز به احراز هویت برای انجام فعالیت‌های معامله ای
  • امکان استفاده و کمک گرفتن از ربات‌های آربیتراژ ترید
  • قابلیت انجام معامله به صورت مجازی با کمک دلار مجازی برای تمرین و کشف استراتژی‌های معامله ای
  • برگزاری انواع رویدادها، جشن‌ها و مسابقات مختلف برای کاربران فارسی زبان همراه با جوایز نقدی
  • امکان فعالیت به عنوان اینفلوئنسر در بخش Influencer و Feed
  • برخورداری از مارکت NFT

بینگ ایکس، باید انتخاب منتخب شما باشد!

احتمالاً تا اینجای کار متوجه شدید که صرافی بینگ ایکس به واسطه ویژگی‌های بسیار جذابی که دارد، بیشتر از سایر صرافی‌ها می‌تواند برای شما و معاملاتی که قصد دارید انجام دهید، مفید باشد. این صرافی به واسطه ویژگی‌های متعدد خود می‌تواند به شما در زمینه تحلیل‌ها، سرمایه گذاری‌های پر سود و نفع بردن از این شرایط کمک کند.

اکثر صرافی‌هایی که این روزها نام آن‌ها را می‌شنوید به شما در انجام یک تحلیل صحیح کمک نمی‌کنند، بلکه به شما گوشزد می‌کنند تنها با تکیه بر منطق و عقل خود برای هر معامله، فعالیتی که می‌خواهید را انجام دهید. مزیت اصلی بینگ ایکس که هر کسی را مجاب می‌کند برای بردن بهترین سود حتماً از آن کمک بگیرد این است که در واقع بر اساس تجزیه و تحلیل‌هایی که در این راستا وجود دارد از سرمایه گذاری‌های موجود در این حوزه شما را مطلع سازد.

شما از طریق بینگ ایکس این امکان را دارید که استراتژی‌های معامله گران بزرگی که سرمایه‌های زیادی را در اختیار دارند را کپی کرده و در روند معاملاتی خود پیاده سازی کنید. این کار باعث می‌شود که از یک استراتژی مهم معاملاتی کمک گرفته باشید تا کمترین میزان ضرر و بیشترین میزان سود همانند آن دسته از معامله گران برای شما باشد. (دقت داشته باشید که اگر به واسط میزان سودهایی که در معاملات خود کسب می‌کنید، شما هم یک معامله گر بزرگ و با تجربه محسوب شوید، می‌توانید این امکان را در صرافی بینگ ایکس فعال کنید به این صورت که دیگران قادر باشند استراتژی معاملاتی شما را کپی کنند. مزیت اصلی این ماجرا در این است که شما می‌توانید تا 12 درصد از سود حاصله از درآمد افرادی که استراتژی شما را کپی کرده‌اند، بهره ببرید!)

معامله فیوچرز برای بیش از 320 رمز ارز

اگر نگاهی به سایت coinmarketcap بیندازید، متوجه خواهید شد که در این سایت صرافی بینگ ایکس رتبه 5 را در میان تمامی صرافی‌های موجود در جهان کسب کرده است. یکی از دلایل کسب این رتبه بالا برای این صرافی، قابلیت پشتیبانی همزمان از بیش از 320 رمز ارز است.

همین حالا از طریق اینجا به راحتی در صرافی ثبت نام کنید و از 10% تخفیف در کارمزد معاملات خود بهره ببرید.

در واقع این موجود باعث می‌شود که شما برای انجام معاملات فیوچرز دستتان باز باشد و بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. البته همانطور که متوجه شدید با وجود این صرافی دیگر ترید کردن مانند گذشته یک کار سخت و دشوار نیست که نتوانید از پس آن بربیایید، بلکه با کمی هوش و ذکاوت هم می‌توانید از امکاناتی که این صرافی در اختیار شما قرار داده استفاده کرده و معامله‌های پرسودی انجام دهید.

در نظر بگیرید که اگر در صرافی بایننس هم اکانتی داشته‌اید و یا دوست دارید که از افرادی که در بایننس معاملات خود را انجام می‌دهند، کمک بگیرید، امکان جدید بینگ ایکس احتمالاً برای شما بسیار جذاب باشد. این صرافی چندی پیش اعلام کرد که کاربران بایننس از طریق API می‌توانند اکانت‌های خود را متصل کرده تا به دیگران کمک کند که با کپی استراتژی‌های معاملاتی، سود بیشتری کسب کنند.

کمک گرفتن از تیم پشتیبانی فارسی بینگ ایکس از طریق کانال‌های رسمی

کانال رسمی ارتباطی با تیم پشتیبانی فارسی‌زبان این صرافی تنها زمانی می‌تواند معتبر باشد که آدرس آن توسط سایت این مجموعه تأیید شود.

به طور مثال تصویر زیر آدرس کانال وریفای شده و رسمی این مجموعه در شبکه اجتماعی توییتر است که از طریق آن می‌توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.

unnamed

آدرس شبکه های اجتماعی فارسی زبان رسمی این صرافی در لینک زیر قرار دارد.

BingX Persian

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال چگونه امکان پذیر است؟

در نظر بگیرید که به دلیل پر ریسک بودن این بازار سرمایه و عدم وضع قوانین قطعی و جدید در این حوزه، احتمال بروز هر حادثه‌ای در این زمینه وجود دارد، به همین علت توصیه می‌شود که تمامی پول‌های خود را در یک والت نگه ندارید چرا که حرکت بسیار پر ریسکی برای هر معامله گری است.

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای انجام هر نوع معامله‌ای به خصوص معاملات فیوچرز، شما نیاز دارید که یک مقایسه بین صرافی‌های مختلف داشته باشید. یکی از سامانه‌های جذاب و پرطرفدار در این حوزه که این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد، سامانه نظارت است.

در این سامانه شما که با کمک تیم متخصصین و افراد حرفه‌ای می‌توانید از آخرین تحلیل‌ها در این زمینه مطلع باشید و بهترین صرافی‌ها را انتخاب کنید. در نظر بگیرید که در این راستا شما می‌توانید اگر تجربه یا نظری دارید در بخش مربوطه انتهای همین مقاله با ما و سایر افراد به اشتراک بگذارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی