|

بهترین قیمت‌ها برای خرید لوازم آرایشی در فروشگاه مادامون

فروشگاه مادامون محصولات باکیفیت خود از جمله لوازم آرایشی برترین برندهای داخلی و خارجی را با قیمتی منصفانه در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها در سراسر دنیا خرید لوازم آرایشی از برندهای معروف و معتبر است. در کنار عواملی مانند خواب کافی و تغذیه مناسب استفاده از لوازم آرایشی باکیفیت نیز روی سلامت پوست تاثیر بسیار زیادی دارد. استفاده از لوازم آرایشی غیراستاندارد و بی‌کیفیت اثرات بسیار مخربی روی پوست می‌گذارد و باعث پیری زودرس فرد می‌شود. با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال‌های اخیر خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی نسبت به قبل رواج بیشتری یافته و تعداد فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده لوازم آرایشی روز به روز در حال افزایش است.

آمارها نشان می‌دهد که مصرف محصولات آرایشی در بین زنان و دختران ایرانی بالاست‌ و آن‌ها همواره به دنبال پیدا کردن بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید این محصولات هستند. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر عرضه‌ کننده لوازم آرایشی فروشگاه مادامون است. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید لوازم آرایشی با مادامون و نحوه ثبت سفارش در مادامون صحبت کنیم.

معرفی مادامون بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

در سال‌های قبل فقط یک روش برای خرید لوازم آرایشی وجود داشت و آن روش مراجعه حضوری به فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی بود. اما امروزه با گسترش اینترنت و دسترسی عموم مردم به گوشی‌های هوشمند و فضای مجازی، بازار خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی داغ‌تر شده است. لوازم آرایشی جزء محصولاتی هستند که برای خرید آن‌ها باید حساسیت زیادی قائل شد، زیرا کیفیت این لوازم به طور مستقیم روی سلامت پوست، لب و چشم‌ها تاثیر می‌گذارد.‌ فروشگاه‌های معتبر معمولا محصولات خود را از برترین برندها تهیه می‌کنند. بنابراین همواره باید به دنبال فروشگاهی بود که اعتبار آن به اثبات رسیده و خریداران از آن راضی هستند. مادامون یکی از بهترین فروشگاه‌های لوازم آرایشی است که به دلیل مزایای منحصر به فردش طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. شاید جالب باشد که بدانید چرا این اسم را برای فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی انتخاب کرده‌اند.

مادامون به این معنی است که تا وقتی صورتت مانند ماه درخشان است، ما در کنار تو هستیم. مسئولین و کارکنان این فروشگاه معتقدند که هر خانم ایرانی باید مانند ماه درخشان باشد و با استفاده از بهترین برندهای لوازم آرایشی احساس زیبایی را در خود تقویت کند. در این فروشگاه اینترنتی معتبر حدود 100 برند مشهور آرایشی، بهداشتی و مراقبتی به مشتریان عرضه شده است. وجود بیش از 5000 نوع لوازم آرایشی و بهداشتی در این فروشگاه نشان از تنوع بالای محصولات آن دارد.

آشنایی با مزایای خرید لوازم آرایشی با مادامون

  • مناسب بودن قیمت محصولات آرایشی

یکی از مهمترین مزایای محصولات آرایشی ارائه شده در مادامون قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آنهاست. در راه‌اندازی این فروشگاه اینترنتی به تمام جنبه‌های تجارت الکترونیک و بازاریابی توجه شده است و همین امر در افزایش میزان تقاضای مشتریان تاثیر بسزایی دارد‌. در بازار آنلاین فروشگاه‌هایی موفق‌تر هستند که قیمت‌گذاری محصولات آن‌ها با توجه به رقبا انجام می‌شود. عدم رعایت اصول قیمت‌گذاری باعث می‌شود که مشتریان بعد از ورود به سایت و مشاهده قیمت لوازم آرایشی بلافاصله سایت را ترک کنند. اما در فروشگاه مادامون چنین اتفاقی نمی‌افتد. زیرا قیمت‌ها بسیار مناسب است و هیچ واسطه‌ای در این بین وجود ندارد که باعث افزایش قیمت‌ها شود. این فروشگاه محصولات را به طور مستقیم از برندهای تولیدکننده تهیه می‌کند.

  • کیفیت بالای محصولات آرایشی

همه بانوان تمایل دارند که لوازم آرایشی با کیفیت و مرغوب خریداری کنند. محصولات آرایشی موجود در مادامون همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. رضایت بالای مشتریان و نظرات مثبت آن‌ها در سایت، نشان‌دهنده این موضوع است. هر چه کیفیت و مرغوبیت محصولات یک فروشگاه اینترنتی بالاتر باشد، تعداد مشتریان آن نیز بالاتر خواهد بود. لوازم آرایشی از مواد شیمیایی، عطر و رنگ تشکیل شده‌اند. در ترکیبات لوازم غیراستاندارد موادی وجود دارد که باعث تخریب پوست می‌شوند. پیری زودرس پوست، ایجاد حساسیت‌های پوستی، آسیب به چشم، ریزش ابروها، پوسته پوسته شدن لب‌ها و غیره همگی عوارض ناشی از مصرف مواد آرایشی غیراستاندارد و بی‌کیفیت می‌باشند. وقتی مشتری از فروشگاه اینترنتی مادامون خریداری می‌کند، این اطمینان را دارد که هیچ آسیبی به پوستش وارد نخواهد شد‌.

  • ضمانت اصالت کالا

یکی دیگر از مزایای خرید لوازم آرایشی از سایت مادامون این است که همه لوازم‌های آرایشی ارائه شده در آن دارای ضمانت اصالت کالا و تضمین بازگشت وجه هستند. ضمانت اصالت کالا از تعهدات مهم فروشگاه‌های برند است و اکثر مشتریانی که به کیفیت خرید خود اهمیت می‌دهند، فروشگاه اینترنتی مادامون را انتخاب می‌کنند. اگر محصولی که به آدرس مشتری ارسال شده است با توضیحات موجود در سایت مطابقت داشته باشد، ضمانت اصالت کالا به خوبی رعایت شده است. این مزیت باعث می‌شود که مشتری در زمان خرید هیچ نوع حس عدم اطمینان و بی‌اعتمادی را تجربه نکند و بدون دغدغه با خیال راحت لوازم آرایشی مورد نیاز خود را با قیمتی منصفانه خریداری نماید. اگر چنانچه محصول انتخاب شده و محصول ارسال شده مغایرت داشته باشد، مشتری می‌تواند مبلغ پرداختی خود را پس گرفته و کالا را به فروشگاه پس بفرستد.

  • ارائه محصولات آرایشی دارای تاریخ انقضا

تاریخ انقضای لوازم آرایشی به ویژه محصولاتی که با قسمت‌های حساس صورت مانند چشم و لب سر کار و دارند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مصرف‌کنندگان علاوه بر اینکه به دنبال کیفیت و مرغوبیت هستند، باید درباره شرایط نگهداری از لوازم آرایشی نیز اطلاعات کافی داشته باشند تا جلوی فاسد شدن آن‌ها گرفته شود. تمام محصولات مادامون دارای برچسب شبنم هستند. این برچسب نشان‌دهنده قاچاق نبودن کالاست. گاهی اوقات برچسب شبنم بر روی بسته‌بندی لوازم آرایشی چسبانده می‌شود. بنابراین خریداران باید به تاریخ تولید و انقضای روی بسته‌بندی توجه داشته باشند. مدت اعتبار تاریخ انقضای بعضی از محصولات بلافاصله بعد از باز کردن درب وسیله آرایشی شروع خواهد شد. در فروشگاه اینترنتی مادامون هیچ محصولی بدون تاریخ انقضا در اختیار مشتری قرار نمی‌گیرد.

  • بالا بودن امنیت فروشگاه و جلب اعتماد مشتری‌ها

نماد اعتماد الکترونیکی مادامون ضمانت بسیار مهمی برای مشتریان این سایت به شمار می‌رود. داشتن این نماد باعث می‌شود که فروشگاه اینترنتی به صورت کامل به تمام تعهدات خود عمل کند. در خدمات اینترنتی مانند فروش محصولات آرایشی و بهداشتی ایجاد حس اعتماد مشتری به فروشنده اهمیت زیادی دارد و به توسعه تجارت الکترونیک کمک می‌کند. مسئولیت تایید کسب و کارهای اینترنتی در ایران به عهده مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می‌باشد.‌ این نهاد انجام زیرساخت‌های امنیتی فروشگاه‌های اینترنتی را بر عهده دارد و بعد از تایید به آن‌ها نماد اعتماد الکترونیکی اعطا می‌کند. اصطلاحا به نماد اعتماد الکترونیکی اینماد نیز می‌گویند. این اصطلاح ترکیبی از کلمه نماد و حرف انگلیسی e با رنگ آبی نشان‌دهنده فعالیت قانونی فروشگاه اینترنتی مادامون می‌باشد‌. قبل از وارد کردن اطلاعات بانکی در هر فروشگاهی باید از صحت این نماد اطمینان حاصل شود. یکی دیگر از دلایل معتبر بودن این فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی درگاه بانکی امن آن است.‌

  • ارائه توضیحاتی کامل و مفید برای هر نوع محصول آرایشی

مشتریان پس از ورود به سایت فروشگاهی مادامون اطلاعاتی کامل و مفید درباره جنس، کاربرد، برند، نوع، قیمت و ویژگی‌های دیگر محصول آرایشی دریافت می‌کنند. با این مزیت مشتری بهتر می‌تواند درباره خرید محصول مورد نظر خود تصمیم بگیرد. توضیحاتی که برای هر محصول درج می‌شود معمولا کوتاه، مفید و مختصر هستند و خواندن آن‌ها مدت زمان زیادی به طول نمی‌انجامد. مادامون به خوبی کاربران خود را می‌شناسد و می‌داند با چه هدفی وارد این سایت شده‌اند. کاربران با مطالعه توضیح محصولات به اصل مطلب پی می‌برد و قدرت تصمیم‌گیری آن‌ها افزایش می‌یابد. تصاویری که از هر محصول در سایت بارگذاری شده است، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و مشتری به خوبی می‌تواند ویژگی‌های ظاهری محصولی که  خریداری کرده را مشاهده کند. امکان قرار دادن کامنت نیز برای هر محصول وجود دارد. هر یک از کاربران پس از خرید و استفاده از لوازم آرایشی نظر خود را درباره کیفیت آن در قسمت کامنت درج می‌کنند. مشتریان جدید با خواندن نظرات مثبت مصرف‌کنندگان با اشتیاق و اطمینان خاطر بیشتری برای خرید لوازم آرایشی با مادامون اقدام می‌کنند.

  • تنوع بالای برندهای لوازم آرایشی در مادامون

در سایت مادامون پرفروش‌ترین و معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی جهان که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند، عرضه شده است. در این فروشگاه بیش از پنجاه برند معتبر و باکیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی و خارجی به فروش می‌رسد و تمام آن‌ها از واردکننده‌های رسمی و تولیدکنندگان داخلی اصلی تامین می‌شوند‌. تنوع بالای محصولات به عنوان یکی از مزایای مهم این فروشگاه اینترنتی به شمار می‌رود. کاربران سایت با مقایسه قیمت برندهای مختلف و آشنایی با ویژگی‌های محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف در نهایت لوازم آرایشی متناسب با پوست خود را انتخاب می‌کنند.

  • فروش محصولات از طریق صفحه اینستاگرام

مادامون علاوه بر راه‌اندازی سایت فروشگاهی در شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام نیز یک صفحه اختصاصی دارد و مشغول فعالیت است. تبلیغ لوازم آرایشی در اینستاگرام مشتریان زیادی را به خرید ترغیب کرده است. در صفحه مادامون در اینستاگرام برای هر صورت فلکی که نشان هر ماه است، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود. کسانی که از طریق پیج اینستاگرام اقدام به خرید آنلاین لوازم آرایشی اقدام می‌کنند، باید با مشاهده و انتخاب محصول در پیج به دایرکت مراجعه کنند و سفارش خود را به ثبت برسانند. داشتن 73000 فالوور در اینستاگرام ثابت می‌کند که فروشگاه مادامون از اعتبار بالایی در بین مشتریان برخوردار است. برای فالو کردن پیج اینستاگرامی این فروشگاه به آدرس https://instagram.com/madamoon.shop مراجعه کنید. در قسمت بیوی این پیج آدرس سایت نیز برای مخاطبان ارائه شده است.

  • ارسال سریع محصولات آرایشی به آدرس مشتری

مشتریان پس از ثبت نام در این فروشگاه اینترنتی و پیدا کردن لوازم آرایشی مورد نیاز مبلغ آن را پرداخت می‌کنند و منتظر می‌مانند تا محصولات به آدرس آن‌ها ارسال شود. مشتریان با خرید از فروشگاه مادامون در اسرع وقت و در درب منزل لوازم آرایشی خریداری شده را دریافت می‌کنند. در واقع ارسال سریع به عنوان یکی از مزایای مهم سایت مادامون محسوب می‌شود. برای کاربران تهرانی سایت، مدت زمان ارسال محصولات حداکثر 24 ساعت طول می‌کشد و کاربران شهرستانی پس از 2 الی 4 روز محصولات خود را دریافت می‌کنند. ارسال خریدهای بالای 240 هزار تومان به صورت رایگان انجام می‌شود و هیچ هزینه‌ای بابت ارسال لوازم آرایشی از مشتری دریافت نخواهد شد.

بهترین لوازم آرایشی را در سایت مادامون جستجو کنید

در این مقاله سعی کردیم تمام مزایای خرید لوازم آرایشی با مادامون را توضیح دهیم. این مزایا شامل مناسب بودن قیمت محصولات آرایشی، کیفیت بالای محصولات، ضمانت اصالت کالا و تضمین بازگشت وجه، ارائه لوازم آرایشی با تاریخ انقضا، امنیت بالای فروشگاه، ارائه توضیحاتی مفید، کامل و مختصر از محصولات، تنوع بالای برندهای لوازم آرایشی،‌ فروش در صفحه اینستاگرامی و ارسال سریع به آدرس مشتری می‌باشد. برای ثبت سفارشات خود می‌توانید به آدرس اینترنتی https://madamoon.com مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی تخصصی مادامون توسط شرکت امیرتجارت سپنتا راه‌اندازی شده است.

این فروشگاه با نوآوری و خلاقیت بسیار بالایی محصولات باکیفیت خود از جمله لوازم آرایشی برترین برندهای داخلی و خارجی را با قیمتی بسیار منصفانه و ارزان در اختیار مشتری قرار می‌دهد. این فروشگاه اینترنتی برای افزایش رفاه کارمندان مشغول به کار در شرکت‌ها و سازمان‌ها اقدام به برگزاری طرحی به نام ستاره کرده است. در طرح ستاره محصولات با تخفیفات ویژه به این قشر فروخته می‌شود. این طرح چیزی جدا از تخفیف‌های ویژه حراجی در سایت مادامون است. خانم‌های ایرانی با خرید محصولات آرایشی اصل و اورجینال از این فروشگاه دارای چهره‌ای زیبا و شاداب خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی