|

کاغذ دیواری؛ قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری نانو ضد آب از جدید ترین و گران ترین کاغذ دیواری هایی است که در بازار موجود می‌باشد، این کاغذ دیواری در حمام نصب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از محبوب ترین متریال امروزی طراحی در یک خانه، کاغذ دیواری است که می تواند فضای خانه را بهتر کند، از مزایای کاغذ دیواری می‌توانیم به نصب آن آسان و طرح های متعدد متناسب با بودجه و سلیقه های مختلف اشاره کرد.

سوپر برند یکی ازشرکت های وارد کننده کاغذ دیواری در بازار ایران است ، سوپربرند انواع آلبوم های کاغذ دیواری در بازار ایران پخش می‌کند قیمت ها و طرح های مدرن وارد شده از آلبوم های ، میدوس ، کازاوال ، میر و خانه رویایی از محبوب ترین برند های بازار ایران است. بازرگانی نصراللهی با داشتن نیم قرن تجربه در صنعت دکوراسیون داخلی امروزه به عنوان یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان کاغذ دیواری در ایران محسوب می‌شود.

پیشرفت صنعت کاغذ دیواری

با پیشرفت فناوری، کاغذ دیواری‌های معمولی مرزها را جابه‌جا کرده‌اند و در موادی مانند پارچه ابریشمی، چوب پنبه طبیعی و پارچه‌های مختلف دیگر تولید شدند.امروزه طرح های کاغذ دیواری را می توان روی پارچه و همچنین به صورت مات، براق و بافت دار چاپ کرد. امروزه می‌توانید کاغذ دیواری وینیل چاپ دیجیتالی را در بازار مشاهده کنید که می تواند مطابق طرح انتخابی سفارشی شما چاپ شود و مطابق با اندازه دیوار ساخته شود تا از هدر رفتن متریال و هزینه جلوگیری شود. امروزه کاغذ دیواری‌های جدید به‌عنوان کاغذ دیواری آکوستیک تولید می‌شوند که عایق صوتی خوبی در اتاق های نشیمن و اتاق های کنفرانس به شما ارائه می‌دهند.

image_1642951966

ساخت کاغذ دیواری

ساخت کاغذ دیواری روند جالبی دارد و شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ، لایه اول تشکیل شده از کاغذی که روی دیوارقرار است مشاهده شود و لایه دوم شامل طرح یا نقاشی در رنگ های مختلف است ، در اصل یک لایه محافظ بسیار ظریف برای محافظت از طرح کاغذ دیواری ایجاد می‌شود که طول عمر آن را بیشتر خواهد کرد.

امروزه حتی برخی از برندهای تولید کنند مبلمان ولوازم خانه با توجه به دیزاین داخلی شما میتوانند طرح های مورد نظر شما را با توجه به کاغذ دیواری و دیوارپوش های استفاده شده در آن محیط از خانه بر روی لوازم خانگی شما چاپ کنند.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در کاغذ دیواری امروز کاغذ های ضد آب و رطوبت در بازار آمده است که میتواند جایگذین ایده آل و شیک برای کاشی و سنگ های حمام و دستشویی خانه شما باشد.

مزایای کاغذ دیواری

از مزایای اصلی دیوارپوش و انواع کاغذ دیواری میتوانیم به تغییر در دکوراسیون داخلی منزل و طراحی داخلی اشاره کرد ، شما عزیزان میتوانید در دیزاین داخلی خانه خود طرح های مختلف دیوارپوش را استفاده کنید و از زیبایی محیط زندگی خود لذت ببرید ، کاغذ دیواری ها انواع مختلف دارند ، مدل های مختلف کاغذ دیواری دارای مزایای مختلفی است که متناسب با نوع نیاز شما قابل خرید است.

از مزایای دیگر کاغذ دیواری میتوان به کمتر کثیف شدن نسبت به رنگی های روغنی و پلاستیکی اشاره کرد ، کاغذ دیواری ها به سادگی با یک دستمال نم دار و یا آغشته به مواد مخصوص پاک کننده تمیز می‌شوند.

image_1642951973

برند کاغذ دیواری 

آلبوم کاغذ دیواری زیادی امروزه در سطح بازار ایران پخش شده است اما موجودی تمامی آلبوم ها در بازار کامل نمی‌باشد ، از این روز سوپربرند به عنوان وارد کننده کاغذ دیواری مدرن و جدید در بازار ایران تمام مدل های جدید را در بازار دارد و شما عزیزان می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا قیمت روز هر آلبوم را به شما اطلاع بدهند.

کاغذ دیواری میدوس یک برند هلندی دکوراسیون داخلی است که آلبوم های بسیاری دارد از محبوب ترین آلبوم های کاغذ دیواری میدوس می‌توانیم به آلبوم کاغذ دیواری سرلیو SERLIO ، آلبوم کاغذ دیواری میرMEIER ، آلبوم کاغذ دیواری اسمیت SMITH اشاره کرد. سوپر برند نمایندگی انحصاری کاغذ دیواری میدوس در ایران می‌باشد شما عزیزان میتوانید نام و کد محصول مورد نظر خود را برای استعلام قیمت به مشاورین ما اعلام کرده وبا قیمت پخش این محصول را تهیه نمایید.

برخی از برند های موجود در بازرگانی نصراللهی عبارتند از :

  • کاغذ دیواری میدوس
  • کاغذ دیواری لونا
  • آلبوم کاغذ دیواری موویدا
  • آلبوم کاغذ دیواری وولی
  • آلبوم کاغذ دیواری سیمپلی سیتی 1 و2
  • کاغذ دیواری سون
  • کاغذ دیواری آکوامارین
  • کاغذ دیواری المنت
  • کاغذ دیواری بلوجی 
  • کاغذ دیواری آلویز

برند های نام برده شده تنها بخشی از آلبوم های پر فروش در بازرگانی نصراللهی است ، شما عزیزان می‌توانید برای سفارش و دریافت نمایندگی در سرتاسر ایران از طریق شماره های سوپربرند با مشاورین ما در تماس باشید.

021-88511641 | 021-88756525

واردات کاغذ دیواری

image_1642952004

کاغذ دیواری ها امروزه از کشور های هلند ، چین ، ترکیه و آمریکا دربازار کاغذ دیواری ایران وارد می‌شوند و روز به روز به برند های موجود در این بازار افزوده می‌شود ، شرکت بازرگانی سوپربرند به عنوان وارد کننده انواع کاغذ دیواری در ایران فعالیت دارد.

همکاران عزیز در صنف کاغذ دیواری میتوانند محصول مورد نظر خود را از طریق بازرگانی نصراللهی به صورت عمده و جزیی سفارش دهند تا در ایران آن را تحویل بگیرند.

همچنین سوپر برند به عنوان یک شرکت فعال در زمینه فروش و وارد کننده کاغذ دیواری در ایران است که متناسب با سلیقه و نیاز های امروز بازار اقدام به واردات کاغذ دیواری کرده است.

کاغذ دیواری بر اساس محیط

سوپر برند با در نظر داشتن سلیقه و علایق مردم کشور عزیزمان انواع مدل های کاغذ دیواری اتاق کودک ، کاغذ دیواری آشپزخانه ، کاغذ دیواری پذیرایی و... را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به راحتی و در ارامش کاغذ دیواری مورد نیاز خود را در میان هزاران مدل ، طرح و کیفیت انتخاب کنید و به راحتی در یک‌جا خرید خود را کامل کنید.

image_1642951987

نصب کاغذ دیواری

اعزام نیروی متخصص نصاب کاغذ دیواری ، کفپوش لمینت و ... توسط بازرگانی نصراللهی در کمترین زمان کاغذ دیواری خود را نصب کنید حتی اگر از قبل روی دیواری های خانه خود کاغذ دیواری نصب کردین نگران نباشید تیم متخصص نصاب کاغذ دیواری سوپر برند در کم ترین زمان ممکن و هزینه دیوار های شما را از کاغذ دیواری های کهنه و قدیمی پاک خواهد کرد.

نصب کاغذ دیواری بسیاری حساس و مهم است ، استفاده از چسب خوب و متناسب با نوع کاغذ از اصلی ترین مواردی است که باید در حین نصب به آن توجه شود متاسفانه امروزه تنها نوع طرح و جنس کاغذ برای مشتریان حائز اهمیت است اما در طول زمان چسب و زیر سازی کاغذ دیواری برای نصب آن بسیار مهمتر می‌باشد ، اگر کاغذدیواری خانه شما به خوبی نصب نشود در طی مرور زمان دچار فرسودگی و کنده شدن می‌شود که مجدداً نیاز به ترمیم دارد.

کاغذ دیواری نانو جدید

کاغذ دیواری نانو ضد آب از جدید ترین و گران ترین کاغذ دیواری هایی است که در بازار ایران موجود می‌باشد ، این کاغذ دیواری در حمام و مناطقی که در مجاورت آب قرار دارند نصب می‌شود و میتواند عایق بسیار خوبی باشد. کاغذ دیواری نانو به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد میتواند در طولانی مدت رنگ و بافت خود را به خوبی حفظ کند و در محیط های پر رفت آمد مانند ادارات و سازمان های یکی از بهترین گذینه ها می‌باشد. اما اگر برای اتاق کودک به دنبال یک دیوارپوش خوب هستید پیشنهاد ما به شما دیوارپوش های نانو است که به راحتی کثیفی های ایجاد شده بر روی این کاغذ دیواری ها قابل زدودن می‌باشند.

قیمت کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری در بازار ایران متفاوت است و بستگی به نوع کاغذ و برند تولید کننده دارد ، کاغذ دیواری ها کیفیت های مختلفی دارند و با توجه به نیاز شما قیمت های ان ها متفاوت است به دلیل وجود مدل های بسیاری در دنیای کاغذ دیواری امکان درج قیمت وجود ندارد و شما عزیزان میتوانید با مشاهده محصولات سوپربرند در وب سایت مدل و کد مورد نظر خود را به کارشناسان فروش ما اعلام کنید تا قیمت دقیق و روز محصول مورد نظر را دریافت کنید ، همچنین بازرگانی نصراللهی برای فروش به صورت عمده با قیمت همکاری در سرتاسر ایران آماده پخش و عقد قرار داد است.

همچنین شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره و خرید کاغذ دیواری مشاهده آلبوم های شرکت سوپر برند با مشاورین ما در تماس باشید.

021-88511641 | 021-88756525

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها