|

پیشرفت کسب وکارهای اینترنتی با آموزش وردپرس - اسرار وردپرس

اگر در فکر راه اندازی سایتی برای کسب و کار آنلاین خود هستید بیشترین پیشنهاد برای شروع کار آموزش وردپرس است.

لینک کوتاه کپی شد

این روزها کمتر کسی است که از اهمیت داشتن سایت برای کسب و کار خود مطلع نباشد. یکی از مهمترین مواردی که برای طراحی سایت مطرح می شود سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS آن است. در حال حاضر وردپرس محبوب ترین CMS میان کاربران است که با توجه به ویژگی هایی که دارد می توانیم هر نوع سایتی را با آن پیاده سازی کنیم. به همین علت هم هست که آموزش وردپرس همیشه یکی از پربحث ترین تاپیک ها بوده و بسیاری از کاربران آن را در گوگل سرچ کرده و به دنبال آن هستند.

اگر شما بتوانید به خوبی به آموزش وردپرس بپردازید و بر آن مسلط شوید قادر هستید بدون در اختیار داشتن هیچ گونه دانش کدنویسی به طراحی سایت های خود بپردازید و حتی از این راه هم برای خود درآمدزایی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم در مورد آموزش وردپرس به صحبت پرداخته و ببینیم که چطور این CMS می تواند به شما در پیشرفت و ارتقا کسب و کارتان کمک کند. در ادامه با ما همراه باشید.

چرا آموزش وردپرس؟

اگر در فکر راه اندازی سایتی برای کسب و کار آنلاین خود هستید حتما بیشترین پیشنهاد برای شروع کار آموزش وردپرس بوده است. اما چرا؟ چه چیزی باعث شده که وردپرس به یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا تبدیل شده و تا این اندازه طرفدار دارد؟ نخستین دلیلی که می توانیم برای این موضوع بیان کنیم بی نیاز بودن این CMS به دانش کدنویسی است. برای این که سایتی را با وردپرس راه اندازی کنید شما هیچ نیازی به درس خواندن در رشته کامپیوتر یا شرکت در کلاس های برنامه نویسی ندارید. بلکه تنها کافیست با افزونه های این سیستم مدیریت محتوا، قالب ها، پوسته ها و ... آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید سایت مربوط به کسب و کارتان را طراحی کنید. در واقع همه کدنویسی ها از قبل انجام شده و تحت عنوان افزونه ها در اختیار شما قرار گرفته است. این موضوع یکی از بزرگترین مزیت های آموزش وردپرس و یکی از دلیل هایی است که این سیستم مدیریت محتوا تا این اندازه محبوب و پرطرفدار شده است.

برای یادگیری وردپرس میتوانید از آموزش های رایگان سایت اسراروردپرس استفاده کنید.

وردپرس و کاهش هزینه ها

یکی دیگر از علت هایی که برای محبوبیت آموزش وردپرس به منظور طراحی سایت ذکر می کنند بحث هزینه ها است. اگر شما بخواهید با زبان های برنامه نویسی خاص سایتتان را طراحی و پیاده سازی کنید می بایست هزینه های هنگفتی را متقبل شوید. اما در صورتی که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایتتان انتخاب کنید آنگاه طراحی سایت هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت. چرا که وردپرس یک CMS کاملا رایگان است که برای استفاده از آن شما هیچ نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

همچننی پس از این که وردپرس را نصب می کنید می توانید به فروم های ان وارد شده و هر سوال، ایراد و مشکلی که داشتید را از افراد متخصص و باتجربه ای که در این فروم ها حضور دارند بپرسید و جواب های کامل و راهنمایی های خوبی دریافت کنید. تنها گاها ممکن است برای استفاده از برخی افزونه های پولی ناچار به پرداخت هزینه باشید که آن هم نمی تواند مبلغ هنگفت و قابل توجهی باشد. پس اگر از دیدی اقتصادی نگاه کنیم طراحی سایت به وسیله وردپرس بسیار مقرون به صرفه بوده و فردی که قصد راه اندازی سایت خود را دارد می تواند بودجه اش را حفظ کرده و از آن در جاهای دیگر و به منظور ارتقا و توسعه و پیشرفت کسب و کار اینترنتی خود بهره ببرید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای همه کاره

یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی که سبب می شود بسیاری از افراد به دنبال آموزش وردپرس باشند امکان پیاده سازی هر نوع وب سایت با این سیستم مدیریت محتوا است. بیش از 90 درصد سایت ها به راحتی با وردپرس قابل طراحی و پیاده سازی هستند و شما در این زمینه به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. اگر بخواهیم ساده تر بگوییم اینطور می شود که هر سایتی که برای پیاده سازی آن افزونه و قالبی وجود داشته باشد به راحتی با این سیستم مدیریت محتوا طراحی و ساخته می شود.

و خوب است که بدانید هزاران افزونه برای این سیستم مدیریت محتوای کاربردی وجود دارند که شما می توانید انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و ... را با آنها پیاده سازی کنید. همچنین شما می توانید برای کسب و کارتان صفحه عضویت و فروم طراحی کنید، انجمن هایی بسازید که بتوان در آنها به پرسش و پاسخ پرداخت و بسیاری موارد دیگر. این کار سبب سرعت گرفتن پروسه طراحی می شود و شما می توانید در مدت زمان کوتاه سایت کسب و کارتان را در اختیار داشته باشید.

امکان مدیریت چند کاربره و تعریف نقش های مختلف

یکی دیگر از مزیت ها و کاربردهایی که برای وردپرس مطرح می شود این است که می توانیم وب سایتمان را به وسیله چند کاربر مدیریت کنیم. همچنین امکان ارائه سطح دسترسی های مختلف به هر یک از کاربران سایت وجود داشته و شما می توانید به کاربران سایتتان نقش های مختلفی ارائه کنید که هر یک دسترسی ها و اختیارات خاصی دارند. برخی از این نقش ها عبارت هستند از:

  1. Super Admin: تمام دسترسی های سایت برای این شخص ارائه می شود
  2. Administrator: کلیه دسترسی های مدیریتی برای این کاربر فراهم شده است
  3. Editor: امکان ایجاد پست و ویرایش و تایید پست های سایر کاربران را دارد
  4. Author: تنها می تواند پست هایی را به اشتراک بگذارد
  5. Contributor: پس از تایید شدن به وسیله ادمین میتواند پست هایی را به اشتراک گذاشته و آنها را مدیریت کند
  6. Subscriber: مشترک سایت که تنها قادر به مشاهده اطلاعات خود است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی