|

دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین دارد؟

با وجود این دولت و مجلس هر دو افزایش قیمت حامل‌های سوخت را رد کرده بودند اما همچنان، عده‌ای از احتمال افزایش قیمت بنزین و گازوئیل می گویند

لینک کوتاه کپی شد

هر سال و در آستانه تصویب قانون بودجه، بحث افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی و گازوییل مطرح می‌شود. امسال هم از این قائده هم مستثنا نبود؛ به خصوص که رییس کمیسیون انرژی، تابستان امسال از واقعی کردن قیمت بنزین و قیمت حامل‌های انرژی صحبت کرده بود و بعد از اختلال در سامانه سوخت‌گیری هم زمزمه‌های افزایش قیمت حامل‌های انرژی و به خصوص قیمت بنزین و گازوییل در ایران مطرح شد.

به همین دلایل هم با وجود این دولت و مجلس هر دو افزایش قیمت حامل‌های سوخت را رد کرده بودند اما همچنان، عده‌ای از احتمال افزایش قیمت بنزین و گازوئیل اظهار نگرانی می‌کنند.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه آنچه که برای طرح جدید بنزینی مصوب و ابلاغ شده اختصاص ۲۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای به هر کد ملی است که ممکن است با نظر وزارت نفت تغییر کند، گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

سید محمد هادی سبحانیان درباره اظهارات برخی از کارشناسان مبنی بر تبعات تورمی طرح جدید بنزینی گفت: معتقدم اساسا این طرح برای جامعه به درستی تبیین نشده‌ است. مردم توجه داشته باشند در این طرح قرار نیست قیمت بنزین افزایش پیدا کند و دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها