|

اهن البرز فروشگاه آهن الات و مقاطع فولادی

فروشگاه آهن البرز https://www.ahanalborz.com فعال در زمینه فروش انواع آهن‌ آلات و مقاطع فولادی یکی از مراجع معتبر برای تهیه انواع میلگرد،…

لینک کوتاه کپی شد
1

فروشگاه آهن البرز https://www.ahanalborz.com فعال در زمینه فروش انواع آهن‌ آلات و مقاطع فولادی یکی از مراجع معتبر برای تهیه انواع میلگرد، تیرآهن و پروفیل و نبشی و ناودانی است. با توجه به افزایش قیمت انواع آهن‌ آلات، افراد فعال در صنعت ساختمان با مشکلاتی در زمینه تهیه انواع آهن با قیمت مناسب مواجه شده‌اند. اگر برای ساخت و ساز به‌ دنبال خرید تیرآهن یا میلگرد هستید؛ در اینجا قصد داریم با خدمات آهن البرز بیشتر آشنا شویم.  

خرید انواع آهن‌آلات

image_d6eebb64c2d6e1c231a52b0ea3450dd523f3b321

یکی از محصولاتی که به‌وفور در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع آهن‌آلات است. آهن‌آلات مختلف از قبیل: تیر آهن، میلگرد، قوطی و پروفیل، رابیتس، ناودانی، ورق سیاه و نبشی در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارند. از ستون‌های ساختمان تا سقف طبقات و دیوارها به انواع آهن‌آلات نیاز خواهند داشت. بنابراین آهن و انواع آن به‌عنوان یک فاکتور اصلی برای ساخت و ساز شناخته می‌شوند.

در سال‌های اخیر تمامی محصولات آهن با افزایش قیمت بی‌سابقه‌ای مواجه شده‌اند. در این افزایش قیمت، عوامل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و مشکلات اقتصادی، نقش اصلی را بر عهده داشته‌اند. این موضوع باعث شده است که قیمت انواع آهن دچار نوسانات بسیار زیادی شود و خریداران آهن برای دریافت قیمت‌های به‌روز دچار مشکل شده‌اند. در چنین شرایطی انتخاب یک مرکز معتبر برای استعلام قیمت و خرید آهن می‌تواند خرید مقرون‌به‌صرفه‌تری را در پی داشته باشد. آهن البرز( https://www.ahanalborz.com ) توانسته است این مشکل را برطرف نماید و خدمات مفیدی را به خریداران ارائه نماید.

روش‌های خرید آهن‌آلات

  • خرید به‌ صورت سنتی

یکی از روش‌های خرید انواع آهن خرید به‌صورت سنتی است. در این روش افراد با مراجعه به آهن فروشی‌های سنتی، اجناس مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند. در این روش نمی‌توان از نظرات کارشناسی افراد متخصص بهره‌مند شد؛ بلکه تنها با تکیه بر نظر فروشنده و قیمت اعلام شده از سوی او باید خرید را انجام داد.

  • خرید از کارخانه

خرید مستقیم از کارخانه یکی‌ دیگر از روش‌ های خرید انواع آهن است. در این روش واسطه‌ ها حذف می‌ شوند و قیمت تمام شده کمتر از خرید سنتی است. یکی از معایب این روش این است که بسیاری از کارخانجات، به‌طور مستقیم اقدام به فروش محصولات خود نمی‌ کنند. بنابراین پیدا کردن کارخانه‌ هایی که مستقیماً انواع آهن‌آلات را بفرشند؛ کار دشواری است.

  • خرید آنلاین از فروشگاه‌ های آهن

روش سوم خرید آنلاین از فروشگاه‌ های آهن است. در این روش می‌توان به آسانی انواع آهن‌آلات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب پیدا کرد و به‌طور مستقیم اقدام به خرید کرد. این فروشگاه‌ ها با وجود کارشناسان متخصص می‌ توانند در خصوص خرید و تناژ مناسب راهنمایی‌های خوبی را ارائه نمایند. آهن البرز یکی از فروشگاه‌های خرید آنلاین آهن است که می‌ تواند نیاز مشتریان به انواع میلگرد، تیرآهن و پروفیل و را به خوبی رفع نماید.

image_f457cab148e9d4a86ac90ea9de7782f99d9c8b7a

مراحل خرید انواع آهن‌ آلات

به توصیه فروشگاه آهن البرز برای خرید انواع میلگرد و تیرآهن باید برخی موارد را رعایت کرد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود. برخی از نکات و مراحل خرید در ادامه آورده شده است:

  • مشورت با مهندس ناظر پروژه: قبل از خرید هر گونه آهن‌آلات، ابتدا با مهندس ناظر پروژه مشورت‌ های لازم را انجام دهید. مهندس ناظر می‌ تواند توصیه‌ های خوبی در خصوص نوع محصول و مقدار آن ارائه نماید.
  • محاسبه وزن دقیق آهن‌آلات: برای خرید دقیق انواع آهن، نیاز به محاسبه دقیق وزن خواهید داشت. قیمت انواع محصولات فولادی و آهنی با توجه به وزن آن‌ها محاسبه می‌شود. برای محاسبه دقیق وزن از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.
  • محاسبه تناژ مورد نیاز: قبل از خرید، می‌توانید با مشورت با کارشناسان و افراد متبحر، میزان تیرآهن و میلگرد و پروفیل قوطی یا ورق مورد نظر خود را تعیین کنید و متناسب با ظرفیت مورد نیاز خود اقدام به خرید آهن‌آلات نمایید. تعیین دقیق تناژ یا تعداد شاخه مورد نیاز می‌تواند از هزینه‌ های اضافی جلوگیری کند.
  • مقایسه قیمت در بین چندین مرکز: به منظور خرید مقرون‌ به‌ صرفه توصیه می‌ شود قبل از خرید، چندین مرکز خرید آهن‌آلات را از لحاظ قیمتی با یکدیگر مقایسه کنید و مناسب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین آن‌ ها را انتخاب کنید. آهن البرز همواره مناسب‌ ترین قیمت آهن را به مشتریان ارائه می‌دهد.
  • تهیه آهن از مراکز معتبر: برای خرید آهن‌آلات بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کرده و از برندهای معتبر خریداری نمایید. برندهای معتبر با تولید محصولات با کیفیت و بادوام، می‌توانند آهن‌آلات مناسب‌تری را در اختیار افراد قرار دهند.
  • تهیه پیش فاکتور قبل از خرید: توجه داشته باشید که قبل از واریز هر گونه مبلغ، از سوی مرکز خرید ، پیش فاکتور دریافت نمایید. در یک پیش فاکتور باید ریز اقلام سفارش داده شده همراه با وزن و قیمت هر قلم، درج شده باشد. پیش فاکتور را به دقت بررسی کنید و از درستی سفارش خود مطمئن شوید. عدم دریافت پیش فاکتور معمولاً باعث بروز مشکلاتی بین خریدار و فروشنده می‌شود.
  • ارائه آدرس دقیق تحویل بار: برای تحویل گرفتن بار حتماً آدرس خود را به‌طور دقیق با جزئیات اعلام نمایید تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.
  • بررسی صحت بار: پس از دریافت بار، انواع آهن‌ آلات خریداری شده را به‌طور کامل بررسی کنید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. آهن‌ آلاتی که مشکلاتی مانند زنگ‌ زدگی، خمیدگی یا حفره داشته باشند، از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

image_6c1e561a6c3d820b520b8102af1d1de8fe18d57a

خدمات آهن البرز را بیشتر بشناسید

یکی از مراجع معتبر برای خرید انواع آهن‌آلات، فروشگاه اینترنتی آهن البرز است که تاکنون با شرکت‌ های بسیار بزرگی افتخار همکاری داشته است. شرکت‌هایی از قبیل: ذوب آهن اصفهان، کارخانجات میانه، اهواز، کرمانشاه و تبریز با این مجموعه همکاری مشترک داشته‌اند. این موضوع حاکی از اعتبار این مجموعه است.

این فروشگاه محصولات مختلفی مانند تیرآهن، ورق سیاه، میلگرد، رابیتس، قوطی و پروفیل، ناودانی و نبشی را با قیمت‌ های به‌روز ارائه می‌ دهد. این مجموعه از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد و با همکاری مستقیم با تأمین‌کنندگان انواع آهن‌آلات، تا کنون توانسته است محصولات مرتبط با آهن را با قیمت مناسب‌تری به مشتریان عرضه نماید.

فروشگاه آهن البرز https://www.ahanalborz.com رسالت اصلی خود را اطلاع‌رسانی قیمت به‌روز انواع آهن‌آلات و تأمین آهن مورد نیاز برای ساخت و ساز قرار داده است. کارشناسان این مجموعه قبل از خرید هر نوع محصول، مشاوره‌ های لازم را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا زمینه یک خرید مناسب را فراهم نمایند.

از دیگر خدمات ویژه مجموعه آهن‌آلات البرز، ارسال به موقع سفارشات مشتریان است. شاید بارها شاهد تأخیر در ارسال سفارشات خود بوده اید اما این مجموعه همواره سعی کرده است اقلام سفارشی مشتریان را در اسرع وقت و در موعد مقرر به دست افراد برساند.

با مراجعه به وب‌سایت آهن‌آلات البرز می‌توانید جدول وزنی محصولات را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش، این مجموعه محصول مورد نظر را با ارائه فاکتور رسمی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. ارسال به تمام نقاط کشور، تضمین بهترین کیفیت و قیمت نیز از ویژگی‌های قابل توجه این مجموعه است.

فروشگاه آهن البرز با ارائه انواع آهن‌آلات می‌تواند قیمت‌های به روز را در اختیار مشتریان قرار دهد. بنابراین در صورتی که نیاز به خرید انواع آهن‌آلات دارید، توصیه می‌شود با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. خدمات پشتیبانی این مجموعه از زمان تماس تا لحظه تحویل می‌تواند فضای امنی را برای خریداران فراهم کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی