|

آموزش فتوشاپ پیشرفته با تمام جزئیات در کافه آرتک

شما برای آموزش فتوشاپ نیاز به افراد کاملا حرفه‌ای دارید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن در بحث آموزش گرافیک به نتیجه برسید.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه کار کردن با نرم‌افزارهای طراحی نظیر فتوشاپ، یک مهارت برای افراد به شمار می‌آید. چرا که عده‌ی زیادی با استفاده از این ابزار قدرتمند کسب درآمد کرده و برخی دیگر، حتی مهارت داشتن آن را در رزومه کاری خودشان اضافه می‌کنند. جالب است بدانید بیشتر شرکت‌ها هم به دنبال کسی می‌گردند که علاوه بر دانش عمومی کامپیوتر و زبان، تسلط کافی به فتوشاپ داشته باشد. به همین دلیل، بیشتر افراد به سمت آموزش گرافیک روی آورده و می‌خواهند این نرم‌افزار قدرتمند را به صورت کاملا اصولی یاد بگیرند. از آنجایی که آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته نیاز به آزمون خطای زیادی دارد، بهتر است این کار توسط افراد ماهر انجام شود.

به عبارت دیگر، شما برای آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته نیاز به افراد کاملا حرفه‌ای دارید تا آزمون خطاهای رایج در این مسیر را تکرار نکرده و بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن در بحث آموزش گرافیک زودتر به نتیجه برسید. شما در کافه آرتک می‌توانید از بهترین آموزش‌های فتوشاپ بهره‌مند شده و این نرم‌افزار کاربردی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید. تقریبا هیچ کاری در دنیا وجود ندارد که به حوزه طراحی مربوط بوده و نتوان آن را با نرم‌افزار فتوشاپ انجام داد! به همین دلیل، شما هر کسب و کاری هم که داشته باشید، باز نیاز به مهارت قوی در این نرم‌افزار خواهید داشت.

image_4d2211b84450975f15d35c1997bf8f6b8c12d0a0

ضرورت یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که شما هر کسب و کاری که داشته باشید، باز هم ممکن است نیاز به استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ داشته باشید. حالا اجازه بدهید چند نمونه مثال ساده برایتان بزنیم تا بیشتر به اهمیت این ابزار قدرتمند پی ببرید. برای مثال اگر قصد داشته باشید یک کسب و کار اینترنتی در پلتفرم بسیار قوی اینستاگرام داشته باشید، نیاز به طراحی حرفه‌ای برای مطالبتان خواهید داشت. ممکن است کار شما فروش محصول باشد و یا فقط با استفاده از برخی محتواها در صفحه‌ی شخصی‌تان بخواهید منبع درآمد داشته باشید. در چنین شرایطی باید  عکس‌های کاملا با کیفیت و جذابی را در صفحه‌ی اینستاگرامتان قرار بدهید. برای این کار شما باید دوره‌ی آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته را سپری کرده باشید. چرا که با آموزش گرافیک و ماهر بودن در این نرم‌افزار، قادر خواهید بود تمام نیازهای خودتان را رفع کنید.

در بسیاری از شرکت‌ها ممکن است حتی برای کارهای دفتری، اولویت استخدام با کسانی باشد که آشنایی کامل با نرم‌افزار فتوشاپ داشته باشند. حتی قید کردن گذراندن دوره آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته، در رزومه‌تان هم می‌تواند برایتان به عنوان یک نقطه قوت محسوب شده و شما را در اولویت اول استخدام قرار بدهد. به خاطر این که شما را به عنوان کسی استخدام می‌کنند که علاوه بر مهارت‌های دیگر، دوره‌های آموزش گرافیک را هم پشت سر گذاشته‌اید و در صورت نیاز می‌توانند روی این توانایی‌تان هم حساب باز کنند.

 چه کارهایی را می‌توان با فتوشاپ انجام داد

در بالا به بخشی از کاربردهای بی‌حد و مرز فتوشاپ اشاره کردیم که می‌توان از آن در طراحی محتواها و یا ویرایش عکس‌های محصولات، به خوبی استفاده کرد. اما این تنها استفاده نرم‌افزار فتوشاپ نبوده و شما می‌توانید با آن طراحی پوستر، سربرگ، لوگو، کارت ویزیت، طراحی بیلبورد، سربرگ و... را هم به خوبی انجام بدهید. اگر بخواهید فقط در یکی از این زمینه‌ها مهارت کسب کنید، می‌توانید با کمی تمرین کردن تجارب زیادی کسب کنید. اما زمانی که شما آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته را در کافه آرتک می‌آموزید می‌توانید در تمام مهارت‌هایی که در بالا ذکر کردیم بسیار عالی عمل کنید. به خاطر این که اولویت اول کافه آرتک آموزش گرافیک به صورت حرفه‌ای به تمام هنرجویان و علاقه‌مندان به یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ است.

image_952ae745f61a08f9379bc60df32d65a49e971f73

با آموزش فتوشاپ یک فریلنسر موفق شوید

شغل فریلنسری نیاز به هیچ سرمایه خاص برای اجاره مغازه و یا پرداخت پول آب، برق و گاز و... ندارد. فقط کافیست که یک سیستم کامپیوتر نسبتا خوب برای اجرای نرم‌افزار فتوشاپ داشته باشید تا بتوانید از آن کسب درآمد کنید. اما شما برای این که بخواهید یک فریلنسر موفق شوید، باید حتما آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته را یاد بگیرید. چرا که ممکن است تقاضا و نیازهای مشتریانتان کاملا متفاوت باشد. یعنی هنگامی که شما خودتان را به عنوان یک طرح گرافیک حرفه‌ای معرفی می‌کنید، مشتریانتان شما را به عنوان کسی که آموزش گرافیک را به صورت حرفه‌ای پشت سر گذاشته است، می‌شناسند. به همین دلیل هم انتظارات بیشتری از شما خواهند داشت. این که بتوانید در زمینه‌های مختلف گرافیک، به آن‌ها خدمات متعددی را ارائه بدهید.

مزیت آموزش فتوشاپ در کافه آرتک

زمانی که شما تصمیم به یادگیری آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته در کافه آرتک می‌گیرید، در واقع قرار است بهترین آموزش‌های به روز دنیا را توسط حرفه‌ای‌ترین مدرس‌های این مجموعه یاد بگیرید. پس گذراندن این دوره تمام موضوعات مهمی که مربوط به آموزش گرافیک است را به بهترین شکل ممکن فرا خواهید گرفت. از طرفی دیگر، تمام مطالبی که برایتان بسیار مهم است، به شما آموزش داده خواهد شد. منظورمان از مطالب مهم، تمام مواردیست که برای یک گرافیست شدن حرفه‌ای به آن‌ها نیاز خواهید داشت تا در تمام پروژه‌هایتان استفاده کنید. چرا که در بسیاری از دوره‌های بی‌کیفیت دیگر، ممکن است بیشتر به مسائل حاشیه‌ای پرداخته شود. اما در کافه آرتک، از همان ابتدای کار و بدون اتلاف وقت، مدرس دوره سراغ مهم‌ترین مسائل آموزش فتوشاپ رفته و ضروری‌ترین مسائل را به شما آموزش خواهد داد.

image_b0a9037d8330daaac864e25218686de89ea502da

هزینه آموزش فتوشاپ پیشرفته در کافه آرتک

اگر بخواهید از هزینه‌های دوره آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته مطلع شوید، می‌توانید به وب‌سایت کافه آرت مراجعه کرده و از آن‌جا هزینه دوره‌ها را بررسی کنید. اما مطلبی که در این باره بسیار مهم است بدانید، بحث سرمایه‌گذاری کردن روی خودتان است. چرا که شما این هزینه را بابت آموزش گرافیک در بهترین و قوی‌ترین نرم‌افزار دنیا پرداخت می‌کنید و طبیعیست که با فراگرفتن چنین ابزار قدرتمندی، دیگر همان فرد قبلی نخواهید بود. یعنی، حالا شما کسی هستید که یک مهارت بسیار مهم دارید که افراد زیادی نیاز به مهارت شما خواهند داشت و حاضر هستند برای توانایی شما و رفع نیازهای ضروری مجموعه‌شان هزینه‌های خوبی برایتان پرداخت کنند.

در نتیجه چنین می‌توان نتیجه گرفت که پرداخت هزینه، نه تنها برای دوره آموزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته کافه آرتک، بلکه در هر دوره‌ی آموزشی، یک نوع سرمایه‌گذاری روی خودتان است. به خاطر این که سطح شما در همان زمینه و یا مهارت بالاتر رفته و تبدیل به یک فرد متخصص در حوزه‌ی خودتان خواهید شد. به همین دلیل هم، زمانی که در بحث آموزش گرافیک توانایی‌تان را بالاتر می‌برید، قطعا قادر خواهید بود چندین برابر هزینه‌ای که برای دوره کرده‌اید را در آینده برداشت کنید. افراد زیادی توانسته‌اند با همین روش به موفقیت‌های بسیار زیادی برسند. ناگفته نماند که آموزش فتوشاپ فقط یک شروع برای وارد شدن به دنیای آموزش گرافیک بوده که می‌تواند درهای بسیار تازه‌ای را در دنیای گرافیک، به رویتان باز کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها