|

لاستیک نکسن اصلی: فروشگاه چرخ و یدک

تولید لاستیک نکسن بر اساس یک سری استانداردهای مشخص و تعریف شده است که منجربه عملکرد مناسبی برای خودرو می شود.

لینک کوتاه کپی شد

لاستیک از جمله اجزای مهم خودرو است که به عنوان عامل اصلی حرکت اتومبیل شناخته می شود. تا کنون شرکت های متعددی در حوزۀ لاستیک سازی فعالیت نموده اند توانسته اند موفق به تولید لاستیک در اندازه و مشخصات فنی متفاوت گردند. لاستیک نکسن نیز به عنوان یکی از برندهای مطرح و رتبه دار در سطح جهانی عرضه شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروشگاه چرخ و یدک در راستای شناخت شما از تاریخچۀ شرکت لاستیک سازی نکسن، این مقاله را تهیه نموده است و شما را بیشتر با محصولات برند نکسن آشنا می سازد. اگر علاقه مند به دانستنی های لاستیک نکسن اصل هستید، پشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله که مدت زمان زیادی از وقت شما را نمی گیرد، همراه ما باشید.

لاستیک-نکسن2

دیباچۀ شرکت لاستیک سازی نکسن

کمپانی نکسن فعالیت خود را در سال 1942 میلادی با عنوان هیونگ آی افتتاح نمود و از جمله برندهای کشور کرۀ جنوبی فعالیت خود را آغاز کرد و به مدت بالغ بر 71 سال توانست در تولید لاستیک نکسن موفقیت آمیز عمل کند.

کمپانی نکسن در سال 1985 فعالیت مجموعۀ خود را رسمی نمود و توانست خط تولید تایر رادیال نکسن را راه اندازی نماید. پس از 6 سال توانستند به کمپانی های "Rubber"  و "OHTSU" در کشور ژاپن بپیوندد. این کمپانی در سال 2005 توانست فعالیت خود را با راه اندازی شعبه ای جدید کشور آمریکا گسترش داد و توانست شروع موفقیت آمیز دیگری برای مجموعۀ خود فراهم سازد. یک سال بعد، در سال 2006 در گوآنجو چین، شعبه ای دیگر از کمپانی لاستیک نکسن را آغاز نمود و با گذشت زمان بر تعداد شعبات کمپانی افزود و در سال 2012 به عنوان یکی از برندهای شاخص در کرۀ جنوبی شهرت یافت.

شرکت لاستیک سازی نکسن برده با بهره مندی از خط تولید پیشرفته و مواد اولیۀ مرغوب، توانست بر سطح کیفیت محصولات خود بیافزاید و تنوع مدل های لاستیک نکسن را افزایش دهد. در نتیجۀ این عملکرد هوشمندانه توانستند موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک نکسن چهار فصل، لاستیک زمستانی  و لاستیک تابستانه متناسب با هر شرایط آب و هوایی گردند.

شاخص های لاستیک نکسن استاندارد

به طور کلی تولید لاستیک نکسن بر اساس یک سری استانداردهای مشخص و تعریف شده ساخته می شوند که عملکرد مناسبی برای خودرو داشته باشد. کمپانی نکسن از ابتدای فعالیت خود از فناوری روز پیروی می نمود و به طور نوآورانه توانست با طراحی و ساخت لاستیک های V شکل، نظر شرکت های خودروسازی را به خود جلب کند چون این طراحی عملکرد بهتری را برای اتومبیل سواری تعریف می کند. در پی همین موضوع برخی از کمپانی های خودروسازی، لاستیک نکسن را به عنوان لاستیک فابریک اتومبیلی که به بازار عرضه می کنند، در نظر می گیرند.

شرکت نکسن طی سال ها فعالیت خود توانسته جوایز و گواهینامه های متعددی را با عنوان کیفیت بالای محصولات خود بدست آورد که می توان به جایزه های IDEA ، G-mark و IF Design به ترتیب در سال های 2014، 2013 و 2011 اشاره نمود. دریافت این تقدیرنامه ها توانست محبوبیت و کیفیت بالای تایر نکسن را بیش از پیش در میان رقبای تجاری تثبیت کند.

به طور کلی لاستیک نکسن از نظر طراحی و عملکرد بالا شهرت یافته است و به عنوان یکی از لاستیک های برتر کره ای شناخته می شود. از تکنولوژی روز دنیا جهت ساخت انواع تایر سواری، شاسی بلند، باری و غیره بهره می گیرند.

نحوۀ شناخت و خرید لاستیک نکسن مناسب

همانطور که می دانید لاستیک نکسن و هر برند دیگری جهت ساخت تایر نیاز به یک سری مواد اولیۀ مرغوب دارند که در نتیجۀ آن بتوانند محصولاتی با کیفیت تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تایر نکسن از نظر شکل ظاهری متشکل از قسمت و لایه های مختلفی با متریال متفاوت است که موجب ارتقاء سطح کیفی لاستیک می شود و به عبارتی نقش تعیین کننده در عملکرد و فرمان پذیری خودرو خواهد داشت.

آج میانی، شیار، آج کناری، شانه تایر و محدوده آج تایر از جمله مواردی هستند که متناسب با مدل اتومبیلی که برای آنها ساخته می شوند، سایزهای متفاوتی برای آنها تعریف می شود. بدیهی است هنگام خرید لاستیک نکسن سواری، شکل طراحی آج، طرح گل و محدوده آج تایر و آج کناری دارای سایز متفاوت نسبت لاستیک کامیون نکسن دارد.

لایه های سرپوش، تسمه های فولادی، پوشش رادیال، بید، زهوار و لایه نگهدارنده هوا در داخل تایر از جمله لایه های تشکیل دهندۀ تایر نکسن و هر برند دیگری محسوب می شوند. تفاوت عمدۀ بین برندهای مختلف، سطح کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهنده می باشد. هنگام خرید لاستیک نکسن، توصیه می کنیم توجه ویژه نسبت به کیفیت جنس تایر داشته باشید و علائم و نوشته های مندرج بر روی تایر را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

جهت مشاوره و انتخاب لاستیک نکسن متناسب با شرایط آب و هوایی زمستان می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نمائید. این مجموعه همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاورۀ آنلاین به مشتریان خود در سراسر کشور می باشند.

مفهموم نوشته های روی لاستیک نکسن

تا کنون اگر لاستیک ها را از نزدیک مشاهده کرده باشید، بر روی آنها یک سری حروف و اعداد درج توسط کارخانجات تولید کنندۀ تایر درج شده است که به عنوان مشخصات فنی خودرو تعریف می شوند. به عبارتی تعریف کنندۀ نحوۀ عملکرد نکسن حین رانندگی در فصول مختلف سال می باشد.

سایز پهنای تایر، کلاس خودرو، سایز ارتفاع دیواره یا فاق، نوع تایر از نظر ساختار (رادیال / بایاس)، سایز قطر رینگ، اندازه شاخص بار، شاخص سرعت، سال تولید، تعیین نوع کاربری تایر در چه نوع شرایط آب و هوایی، حداکثر فشار باد مجاز و ... تنها برخی از موارد مهم هستند که با حروف و اعداد بر روی لاستیک های نکسن و هر برند دیگری درج می شوند.

طبیعتاً خریدار با شناختی که نسبت به مفاهیم و نوع کاربری که از اتومبیل خود انتظار دارد، می تواند لاستیک نکسن استاندارد و با کیفیت تهیه نماید.

نکتۀ مهم و طلایی که هنگام خرید لاستیک سواری نکسن باید مد نظر قرار دهید، توجه ویژه به سال تولید تایر می باشد. به عبارتی مدت زمان عمر مفید تایر 4 الی 6 سال است که البته برای برخی از برندها این مدت زمان کاهش پیدا می کند. بنابراین از خرید لاستیکی که 3 ، 4 سال از سال تولید آن سپری شده است، اکیداً خودداری نمائید. در واقع لاستیک تاریخ گذشته، حتی اگر هم نو باشد، با گذشت زمان دچار فرسودگی شده و از سطح کیفیت الیاف تشکیل دهندۀ آن کاسته شده است.

قیمت لاستیک نکسن

قیمت لاستیک نکسن بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود که می توان به مدل تایر، تاریخ تولید، نوع ساختار، نوع کاربری، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن، حداکثر شاخص سرعت، کاربری از نظر شرایط جوی و قیمت روز ارز اشاره نمود.

به همین دلیل شاهد بی ثباتی قیمت تایرهای نکسن و دیگر برندهای خارجی در سطح بازار می باشیم. جهت اطلاع از قیمت روز لاستیک نکسن، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تایر با برندهای معتبر جهانی در حال فعالیت می باشد.

لاستیک-نکسن

البته توانسته اند امکان خرید آنلاین لاستیک نکسن را همراه با ارائه خدمات گارانتی برای مشتریان فراهم سازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ سفارش اینترنتی می توانید به وب سایت رسمی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

https://charkhoyadak.com/

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها