|

کابینت آشپزخانه ارزان شد!!

انتخاب مراکز ارزان قیمت اما با سابقه‌ کار بالا جهت تهیه ‎‌کابینت باعث می‌شود تا بتوان با محدودیت مالی کمتر به سراغ طراحی‎‌های خاص‎‌تری رفت.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت سفارش و خرید کابینت آشپزخانه با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی و گرانی‎‌های اخیر از جمله موضوعات تردیدزا در تعویض کابینت‎‌ها و یا طراحی آن برای منازل مختلف می‌‍باشد. به همین سبب نیاز است مراکز ارزان قیمت که سفارشات و محصولات خود را با کیفیت بالایی به دست مشتریان می‌رسانند، شناسایی شده و با استفاده از خدماتشان خریدی رضایت بخش و در عین حال مقرون به صرفه صورت گیرد. انتخاب مراکز ارزان قیمت اما با سابقه‌ی کار بالا جهت تهیه‎‌ی کابینت آشپزخانه سبب می‌شود تا بتوان با خیال آسوده‎‌تری طراحی مدنظر خود را با کارشناسان این مجموعه‌‎ها عنوان کرده و با محدودیت مالی کمتری به سراغ طراحی‎‌های خاص‎‌تر و محصولاتی با اجناس با کیفیت‎‌تری رفته و در نهایت سال‎‌ها از کابینت خریداری شده‎‌ی خود به خوبی استفاده نمود.

image_5a2204211f0fe067927fead4a67700d4afd8f3b7 (1)

از کجا کابینت ارزان قیمت را تهیه کنیم؟

خوشبختانه به دنبال میزان بالای تقاضای کابینت‎‌های چوب و ام دی اف مراکز متعددی در مسیر تولید کابینت آشپزخانه گام برداشته و توانستند محصولات خود را بدون هیچگونه واسطه‎‌ای به طور مستقیم به دست مصرف کنندگان و متقاضیان اصلی برسانند که این امر سبب شده تا در مقابل بسیاری از فروشگاه‌ها و عرضه کنندگان کابینت، محصولاتی با قیمت متناسب‎‌تر به دست مشتریان برسند. نوین کابین با تولید و عرضه مستقیم کابینت‎‌های متعدد در طراحی‎‌های متفاوت و متناسب با منازل مختلف، محصولات خود را با قیمت متناسب‎‌تری به فروش گذاشته تا افراد مختلف از قشرهای متفاوت جامعه در خرید کابینت‌های با کیفیت با مشکلات کمتری دسته و پنجه نرم کرده و بتوانند محصولات مدنظرخود را با نگرانی کمتری تهیه نمایند.

جهت اطلاع از قیمت کابینت کلیک کنید

اهمیت طراحی کابینت‎‌های آشپزخانه

سال‎‌های سال است که کابینت به علت نقش موثری که در نگهداری وسایل ایفا می‌کند به عنوان عضو جدای ناپذیر آشپزخانه‎‌ها شناخته می‌شود. اما امروزه این وسیله با توجه به پیشرفت دکوراسیون داخلی منازل بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و تولید و طراحی آن به گونه‌ای اختصاصی شده است. چرا که امروزه تولیدکنندگان به واسطه‎‌ی همکاری با افراد متخصص در حوزه‎‌ی دکوراسیون داخلی و در نظر گرفتن فضای هر آشپزخانه تلاش می‌کنند تا از کوچک‎‌ترین فضا نهایت استفاده را کرده و کاربردی‎‌ترین و زیباترین محصول را برای آن فضا تولید نمایند. بنابراین می‌توان گفت کابینت آشپزخانه در منازل امروزی از دو جنبه‌‎ی نگهداری وسایل و تاثیرگذاری در نمای منزل اهمیت پیدا می‌کند. به همین سبب نیاز است با استفاده از کمک مراکز تخصصی و ارزان قیمت کابینت‎‌هایی متناسب با فضای منزل خود را سفارش دهیم تا هم از جنبه‎‌ی زیبایی و هم کاربردی آن نهایت استفاده را کرده باشیم.

نحوه‌‎ی طراحی کابینت توسط نوین کابین

در تولیدی نوین کابین طراحی کابینت به واسطه‎‌ی تکنولوژی و روش‎‌های جدید روز، به صورت 3 بعدی انجام می‌شود که این امر امکان تصور کابینت مدنظر را در فضای آشپزخانه آسان کرده و سبب می‌شود تا احتمال خطا در انتخاب کابینت توسط مشتریان کاهش پیدا کند. در طی این طراحی نرم افزارهای حرفه‎‌ای مطابق با استانداردهای جهانی به کار گرفته می‌شوند تا ایده‎‌های مشتریان و نظرات کارشناسان متخصص بر روی کابینت آشپزخانه اعمال شده و قبل از شروع تولید، بتوان بخش‎‌های متفاوت آن را از ابعاد متفاوت به خوبی ارزیابی کرد و درصورت عدم تناسب با بخش‎‌های مختلف آشپزخانه، به انجام تغییراتی در آن پرداخت. اصول طراحی در نوین کابین بسیار دقیق بوده و حتی در ارتباط متراژ فضا با رنگ کابینت مدنظر مشتری نیز دقت خواهد شد به طوری که معمولا برای فضاهایی با متراژ کوچک‌تر رنگ‌‎های سفید و خیلی روشن و برای متراژهای بزرگ‎‌تر، برای گرم‎‌تر نشان دادن فضا رنگ‎‌های تیره‎‌تر پیشنهاد می‌شود.

image_3b695a7cac9650cfc8a6d2617b8b8a44ad41f3c8

جهت طراحی کابینت رایگان کلیک کنید

کدام کابینت‌‎ها ارزان قیمت‎‌ترند؟

همانطور که می‌دانید با ورود به یک مرکز تولیدی و فروشگاه عرضه کننده کابینت آشپزخانه با تنوع بسیار بالایی از کابینت رو به رو هستیم به طوری که گاهی انتخاب از میان این تنوع به امر دشواری تبدیل شده و توانایی انتخاب ارزان‎‌ترین و با کیفیت‎‌تر کابینت مدنظر خود را نخواهیم داشت. به همین سبب لازم دانستیم در میان این دسته بندی‌های متفاوت به معرفی یکی از ارزان قیمت‎‌ترین و با کیفیت‎‌ترین کابینت‎‌های موجود یعنی کابینت ام دی اف بپردازیم. کابینت‌‎های ام دی اف با روکش‌‎های صنعتی از جمله محصولات مقرون به صرفه‎‌ای هستند که در صورت مراقبت و نگهداری صحیح و خرید از مراکز مورد اطمینان می‌توانند بدون ایجاد مشکلات چندانی، سال‎‌ها در حفظ و نگهداری وسایل و البته زیبایی منزل به ایفای نقش بپردازند. کابینت‎‌های ام دی اف می‌توانند به صورت کلاسیک، نئوکلاسیک یا مدرن تولید شوند که از میان تمام این موارد کابینت‎‌های مدرن به دلیل عدم بهره‌مندی از اکسسوری‎‌ها، معمولا ارزان قیمت‎‌تر بوده و می‌تواند گزینه‎‌ی پیشنهادی خوبی برای علاقمندان به کابینت آشپزخانه ارزان قیمت باشند.

image_9166697fa31a2bded5cca613f3684c66ba8e62af

راهنمای خرید کابینت ارزان قیمت

در خرید کابینت آشپرخانه ارزان قیمت نکات حائز اهمیتی مطرح می‌شود که با در نظر گرفتن این نکات می‌توان خریدی با کیفیت‎‌تر را حاصل نموده و ایجاد ضررهای مالی متعددی که ناشی از تهیه‎‌ی اجناس بی‎‌کیفیت است، جلوگیری به عمل آورد.

  • خرید از مراکز معتبر؛ قبل از انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه مدنظرخود حتما در خصوص معتبر بودن مرکز تولیدی و یا فروشگاه تحقیق نمایید تا محصولات خود را از مراکز مورد اطمینان و پرتلاش و متخصص تهیه کرده باشید.
  • توجه به متریال استفاده شده در کابینت؛ حتما در خصوص متریال استفاده شده در تولید کابینت‌‎ها از طریق پرس و جو از تولیدکننده و فروشنده و یا بازدید از محل تولید و یا مراجعه به وبسایت‎‌های مراکز تولیدی و مطالعه‎‌ی دقیق اطلاعات ذکر شده از سوی مرکز و کمک پشتیبانان آن تحقیق فرمایید تا کابینت‎‌هایی با اجناس درجه‎‌ی دوم و یا بسیار ضعیف را تهیه نکرده باشید.
  • توجه به نظرات مهندسین و کارشناسان؛ برای رسیدن به یک نتیجه‌‎ی بهتر خوب است که سلایق خود را همراه با نظرات کارشناسان یک مرکز بر روی تولید کابینت مدنظر خود اعمال کنید تا با استفاده‌‎ی از تجربه‎‌ و دانش این افراد و سلیقه‌‎ی خود نتایج بهتری را حاصل کرده باشید.

جهت مشاهده جدیدترین فیلم و عکس های نمونه کارهای کابینت آشپزخانه کلیک کنید 

قیمت‌ کابینت‌‎های مختلف در نوین کابین

قیمت کابینت بسته به متریال مورد استفاده در آن‎‌ها، متراژی که مشتری مدنظر دارد و البته سبک خاصی که انتخاب نموده متفاوت خواهد بود. اما از آنجایی که نوین کابین در حال حاضر بر روی تمامی سبک‎‌های کابینت‌‎های تولیدی خود تخفیفاتی را اعمال نموده می‌توانید هر یک از کابینت‎‌های مدنظرخود را با قیمتی پایین‎‌تر به علت حذف واسطه‌های بازار از وبسایت این تولیدی تهیه نمایید.

جهت سفارش و خرید هر یک از کابینت‌‎های مدنظر خود با قیمتی ارزان‌‎تر می‌توانید به سایت نوین کابین، ارائه دهنده‎‌ی انواع کابینت آشپزخانه در مدل‎‌های متفاوت کلاسیک و نئو کلاسیک و مدرن مراجعه نمایید. این مرکز با بهرمندی از تجربه‎‌ی 20 ساله در این حوزه و بهرمندی از زبده‎‌ترین طراحان و برترین مشاوران فروش آماده‌‎ی خدمت رسانی به شما عزیزان در وبسایت https://novincabinco.com/ می‎‌باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها