|

قیمت تور هوایی کیش

برای تور هوایی کیش نمی‌توان قیمت دقیقی مشخص کرد چون عواملی مثل شرکت هواپیما، هتل، روز رفت، وعده‌های غذای و... در قیمت پایانی موثر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

کیش یکی از جزایر ایران به‌شمار می‌آید که سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر از داخل و خارج از کشور است. جزیره به خاطر تفریحات سرگرم کننده دریا زیبا و آرام، سواحل ماسه‌‌ای و شنی، مراکز خرید متنوع و زیاد، آب‌وهوای دلنشین و... همیشه مورداستقبال مردم ایران قرار می‌گیرد. در این میان هتل کیش نقش اساسی را ایفا می‌کند که نمی‌توان از آن صرف نظر کرد. برای دانستن قیمت تور هوای کیش، تور ارزان کیش، شرایط آب‌وهوای این جزیره با ما همراه باشید تا نکاتی را برای تجربه سفری بهتر به این جزیره به شما بگویم.

قیمت تور کیش هوایی

برای تور هوایی کیش نمی‌توان قیمت دقیقی مشخص کرد؛ زیرا در ماه‌های سال قیمت نوسان دارد. عوامل زیاد دیگری هستند که در قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. عواملی نظیر شرکت هواپیما، فصل مناسب جزیره، هتل کیش، ترانسفر فرودگاهی، بلیط رفت و برگشت، روز رفت، رفتن به جاذبه‌های گردشگری همراه با تور، وعده‌های غذای و... در قیمت پایانی تور موثر هستند. پروازهای کیش همه روزهای هفته انجام می‌شود؛ به‌ دلیل شلوغی این خط هوایی پروازهای چارتری هستند که قیمت بسیار مناسبی نسبت به پروازهای سیستمی دارد.

تور کیش ارزان و لحظه آخری

یکی از راه‌های کاهش هزینه در تور کیش استفاده از تور لحظه آخری است. قیمت تور کیش از تهران با بلیط لحظه آخری بسیار ارزان تمام می‌شود. خرید تور لحظه آخری برای مسافران و گردشگران بسیار مناسب و جذاب به‌ نظر می‌رسد. قبل از خرید این تور حتما امکانات تور نظیر هتل کیش و تعداد روز اقامت را بررسی کنید. دلیل ارزانی تور لحظه آخری فقط تکمیل ظرفیت این تور است. به‌طورمعمول این تورها ظرفیت کمی دارند و برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. شما می‌توانید با واردکردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهای موجود را ببینید. برای پیداکردن تورهای ارزان می‌توانید بر اساس قیمت مرتب‌سازی کنید و برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر می‌توانید گزینه لحظه آخری را انتخاب کنید.

بهترین زمان برای سفر با تور از اصفهان به کیش

جزیره کیش در جنوبی‌ترین نقطه ایران واقع شده است که همین امر باعث شده میانگین دمای هوا در طول روزهای سال 27 درجه سانتی‌گراد باشد. جالب است بدانید که با وجود قرارگیری این جزیره در منطقه گرم و خشک، از بارش سالانه خوب و قابل توجهی برخوردار است.

image_1f2169147285a0d7c3a0336442627cde0fb33bcf

بهار

بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به کیش است. کیش در فصل بهار آب‌وهوایی تقریبا متعادل و مطلوب دارد. دمای هوا در این فصل به‌طور میانگین از 25 تا 31 درجه سانتی‌گراد متغیر است. فروردین یکی از توریستی‌ترین ماه‌های سال برای جزیره کیش محسوب می‌شود و این به دلیل آن است که میزان رطوبت هوای جزیره در این ماه به حداقل خود یعنی حدود 60 درصد می‌رسد. سفر در این فصل بسیار مناسب است؛ ولی شاید کمی با افزایش هزینه‌ها روبه‌رو شوید.

تابستان

کیش در فصل تابستان گرم‌ترین روزهای سال خود را تجربه می‌کند. دمای هوا در تابستان به اوج خود یعنی بیش از 32 درجه سانتی گراد می‌رسد و همچنین رطوبت هوا نیز در حداکثر حالت ممکن یعنی بیش از 70 درصد قرار می‌گیرد. میزان بارش باران در این فصل حدودا صفر می‌شود که یکی از گرم‌ترین نقاط کشور در این فصل است. سفر در این فصل از نظر آب‌وهوایی پیشنهاد نمی‌شود؛ ولی این نکته را فراموش نکنید که این فصل مراکز خرید و هتلهای کیش تخفیفات ویژه‌ای برای مسافران خود عرضه می‌کنند.

پاییز

پاییز بهترین فصل سفر به کیش است. در این فصل دمای هوا بین 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد تغییر پیدا می‌کند. و رطوبت هوا به کم‌ترین حالت یعنی 55 درصد می‌رسد. فصل پاییز دومین فصل پر بارش کیش است. بارش باران در این فصل جزیره کیش را به یکی از پرگردشگر‌ترین مناطق ایران تبدیل می‌کند.

image_7a26990cad090c25a75128f3712367f6dc89d3a1

زمستان

دمای هوا در فصل زمستان به 19 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و رطوبت به 60 تا 65 درصد افزایش پیدا می‌کند. این فصل هوای کیش معتدل و مطلبوب است و برای گشت‌های شبانه، گردش و خرید مناسب خواهد بود. این فصل پربارش‌ترین فصل جزیره کیش است. اگر برای سفر این فصل را انتخاب کرده‌اید، به این نکته توجه داشته باشید که در این فصل بارش باران به‌صورت سیلابی و رگباری است و لباس مناسب همراه خود داشته باشید.

قبل از سفر به کیش این نکات را درنظر بگیرید

  • برای سفر به جزیره کیش از لباس‌های نخی و رنگ روشن استفاده کنید؛ چون برای آب و هوای این جزیره بسیار مناسب است. همچنین کرم ضدآفتاب همیشه همراه داشته باشید.
  • در انتخاب هتل از پرواز حساس‌تر و سخت‌گیر‌تر باشید. هتلی انتخاب کنید که زیاد نزدیک به اسکله نباشد؛ به‌دلیل این که ممکن است بوی دریا و ماهی شما را اذیت کند.
  • اگر دوست دارید در فصل‌های گرم به این جزیره سفر کنید، انتخاب هوشمندانه‌ای کرده‌اید؛ چون قیمت تور در فصل‌های گرم بسیار مناسب و ارزان است. به همین دلیل در این فصل خرید لباس صرفه اقتصادی دارد.
  • لیستی از رستوران‌های خوب، مکان‌های دیدنی، ورزش‌های مهیج، پاساژهای مناسب خرید و... تهیه کنید و اگر جزو خدمات تور نبود، حتما خودتان از آن مکان‌ها دیدن فرمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی