|

عکس خشمگین "شقایق دهقان" و کپشن کنایه آمیزش در اینستاگرام!

شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر طنز کشورمان در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شقایق دهقان بازیگر مطرح و با استعداد ایرانی است. شقایق دهقان در حال حاضر سیصد و شصت و پنج هزار و سیصد و سی و پنج فالوور دارد و جزو بازیگران فعال و پر طرفدار اینستاگرام است. شقایق دهقان در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خودش با لباس قاجاری منتشر کرد و در کپشن این پست نوشت :

‎هر که آمد به جهان نقش خرابی دارد

‎در خرابات بگویید که هشیار کجاست

شقایق دهقان

زندگی شخصی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 اسفندماه سال 1357 در آلمان متولد شد. پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

شقایق دهقان

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار دنیای هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی جاری سابق شقایق دهقان بود.

شقایق دهقان

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سالهاست که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

این بانوی بازیگر همسر دوم مهراب قاسمخانی است و مهراب قاسم خانی از همسر اولش یک دختر به نیروانا داشت و در کنار شقایق دهقان صاحب یک فرزند پسر شد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده است و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

شقایق دهقان

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر قوت گرفته است و در فضای مجازی خبر جدایی آنها منتشر شد اما تابحال تاییدی از سوی این هنرمند درخصوص جدایی شان صورت نگرفته است.

شقایق دهقان

فرزند شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا داشت و بعد از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

شقایق دهقان

بازیگری شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 آغاز کرد و در اولین تجربه حضورش در تلویزیون به یک کار کودک و نوجوان پیوست و در سریال قطار ابدی نقطه آغاز بازیگری او در تلویزیون بود.

سریال پاورچین نقطه عطف بازیگری شقایق دهقان

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بانوی بازیگر در نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او کمک کرد و در همین سریال بود که با مهران قاسمخانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

شقایق دهقان

شقایق دهقان در شب های برره

شقایق دهقان با سریال های مهران مدیری در تلویزیون به محبوبیت و شهرت رسید و میتوان گفت که بخش بزرگی از شهرت خود را مدیون سریال های مهران مدیری است.

سریال شب های برره یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیون بود که سال 84 از شبکه سه سیما پخش شد و شقایق دهقان در این سریال بازیگر نقش سحرناز دختر سالارخان، خان پایین برره بود.

شب های برره از سریال های ماندگار مهران مدیری و شقایق دهقان بود که به دلیل بازی های درخشان و به کار بردن کلمات و اصلاحات خاص حسابی در میان مردم جا باز کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها