|

روش های مهاجرتی به محبوب ترین کشور های اروپایی و آمریکایی

کشور های محبوبی مثل آمریکا، کانادا، آلمان و فرانسه از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشور های جهان هستند و شرایط مناسبی را برای زندگی کار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه با سخت تر شدن شرایط زندگی و کار اکثر افراد به فکر مهاجرت به کشور های پیشرفته و مدرن هستند. مهاجرت و اقامت در کشور های خارج سختی های مخصوص به خود را دارد. متقاضیان زیادی به دنبال راه های مهاجرت به محبوب ترین کشور های اروپایی و آمریکایی هستند که با افزایش آگاهی و مشورت با مشاوران و وکلا مهاجرتی می توانند راحت ترین و کم هزینه ترین روش را انتخاب نمایند. برخی از متقاضیان نیز روش های خطرناک و غیر قانونی را مثل پناهندگی انتخاب می کنند که با به خطر انداختن جان و مال شان شاید موفق به اخذ اقامت نیز نشوند.

مهاجرت

در مقاله دیگری از موسسه آوام، شما روش های مهاجرت به محبوب ترین کشور های آمریکایی و اروپایی را در خواهید یافت و با توجه به شرایطی که دارا هستید بهترین و کم هزینه ترین روش را برای مهاجرت به این کشور ها انتخاب خواهید کرد. کشور های محبوبی مثل آمریکا، کانادا، آلمان و فرانسه از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشور های جهان هستند و شرایط مناسبی را برای زندگی کار دارند. ما در این مقاله به بررسی راه های مهاجرت به آلمان، آمریکا و... می پردازیم.

موسسه معتبر آوام، یکی از معدود موسسات رسمی مهاجرت است که دارای مجوز قانونی مهاجرت می باشد. این موسسه با بیش از چندین سال در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت، توانسته در تمامی پرونده های خود با موفقیت بیرون آید. این موسسه دارای 2 شعبه در تهران و شیراز است که متقاضیان می توانند به صورت حضوری و آنلاین به این موسسه مراجعه نمایند.

مهاجرت به کشور آمریکا

آمریکا کشوری مدرن و بسیار پیشرفته است که اقتصاد قدرتمندی را داراست. این کشور یکی از کشور های مناسب برای مهاجرت و اقامت می باشد. متقاضیان مهاجرت به آمریکا می توانند از چند روش به این کشور مهاجرت نمایند. البته کشور آمریکا در چند سال اخیر با وضع قانون منع ورود ایرانیان شرایط را برای متقاضیان ایرانی کمی دشوار کرده است. به همین علت متقاضیان ایرانی جهت اخذ ویزا تنها می توانند از طریق تحصیل به کشور آمریکا مهاجرت نمایند. در غیر این صورت باید پاسپورت کشور دیگری را اخذ می کردند و سپس به آمریکا سفر می کردند.

روش های مهاجرت به کشور آمریکا را می توان به 5 دسته کلی تقسیم کرد که عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به آمریکا

مهاجرت کاری یکی از راه های مهاجرت به آمریکا می باشد که روش های متنوعی دارد. متقاضیان جهت مهاجرت کاری به آمریکا بهتر است با وکیل و مشاور مهاجرتی مشورت نمایند تا آنها بهترین راه را پیش روی تان قرار دهند. متقاضیان از این طریق می توانند اقامت دائم آمریکا را نیز اخذ کنند؛ اما برای اخذ آن باید به مدت 5 الی 7 سال در این کشور اقامت داشته باشند.

  • مهاجرت تحصیلی به آمریکا

یکی از بهترین و راحت ترین روش های مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل است. تنها سختی این روش این است که شما باید به افسر پرونده مهاجرتی تان اثبات نمایید که پس از اتمام تحصیلات تان به کشور خود باز می گردید. اثبات این موضوع نیازمند تجربه و علم حقوقی می باشد. به همین خاطر بهتر است با یک وکیل مهاجرتی مشورت نمایید.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا

یکی دیگر از روش های مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری می باشد. متقاضیان جهت سرمایه گذاری در کشور های خارج باید آگاهی خود را از وضعیت اقتصادی، نرخ مصادره اموال و... بالا ببرند تا متضرر نشوند. سرمایه گذاری در کشور آمریکا روش های مختلفی دارد مانند ثبت شرکت، خرید اوراق قرضه دولتی، خرید سهام، خرید ملک و .... .

  • مهاجرت از طریق تولد فرزند در آمریکا

مهاجرت به آمریکا از طریق تولد فرزند یکی از روش های اخذ تابعیت برای کودکان تازه متولد می باشد. معمولا کشور ها از قانون خون یا خاک برای تولد فرزند تبعیت می کنند. قانون خاک بیان می دارد که اگر فرزندی در آمریکا به دنیا آید، بدون در نظر گرفتن تابعیت پدر و مادرش، تابعیت آمریکا را دریافت می نماید؛ اما به پدر و مادر وی تابعیت اعطا نمی شود.

  • مهاجرت از طریق ازدواج در آمریکا

متقاضیان می توانند از طریق ازدواج با شهروندان آمریکایی اقامت و تابعیت این کشور را اخذ نمایند. ازدواج متقاضیان با همسر آمریکایی شرایط سختی دارد و در صورت اثبات و پر کردن فرم های مربوطه، گذشت 3 سال از زندگی متقاضی با همسر خود و... وی می تواند درخواست تابعیت آمریکا را بدهد. در صورتی که این ازدواج واقعی نباشد عواقب بدی را برای متقاضی در بر خواهد داشت.

مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان

آلمان یکی دیگر از کشور های صنعتی و پیشرفته است که موقعیت مناسبی را برای زندگی و کار داراست. متقاضیان از روش های گوناگونی می توانند به این کشور توسعه یافته مهاجرت نمایند. نرخ بیکاری در آلمان نزدیک به 3 درصد است که نشان دهنده وجود فرصت های شغلی بسیار زیادی در این کشور می باشد. متقاضیان مهاجرت به آلمان، قبل از هر اقدامی باید با مشاور و وکیل مهاجرتی مشورت نمایند و شرایط خود را برای مهاجرت شرح دهند. وکیل و مشاور مهاجرتی شرایط متقاضی را بررسی می کند و بهترین روش مهاجرتی را پیش روی وی قرار می دهد.

راه های مهاجرت به آلمان

راه های مهاجرت به آلمان به 5 دسته کلی تقسیم می شود که عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به آلمان

یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به کشور آلمان از طریق کار است. متقاضیان می توانند از دو طریق به این کشور مهاجرت نمایند. روش اول از طریق اخذ ویزا جستجو کار و روش دوم از طریق جاب آفر. در روش اول متقاضیان با اخذ ویزا جستجو کار می توانند به کشور آلمان مهاجرت نمایند و به مدت 6 ماه وقت دارند تا کار مناسبی را در این کشور پیدا کنند. روش دوم نیز از طریق دریافت دعوت نامه کاری است. متقاضیان با دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمای آلمانی، می تواند به این کشور مهاجرت نمایند.

علاوه بر این متقاضیان می توانند با کار در این کشور اقامت دائم آن را نیز اخذ نمایند.

  • مهاجرت تحصیلی به آلمان

یکی دیگر از روش های مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل است. متقاضیانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، باید دارای مدرک زبان آلمانی باشند. تحصیل در تمامی مقاطع این کشور امکان پذیر است. تحصیل در دانشگاه های دولتی کشور آلمان رایگان می باشد و متقاضیان نیاز به پرداخت شهریه ندارند. البته دانشجویانی که در دانشگاه های خصوصی این کشور تحصیل می کنند، می توانند بورسیه های تحصیلی را که دولت آلمان ارائه کرده است، دریافت نمایند.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آلمان

یکی دیگر از روش های مهاجرت به آلمان، از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. سرمایه گذاری در آلمان روش های گوناگونی دارد مانند، خرید ملک، خرید سهام، خرید اوراق قرضه دولتی، ثبت شرکت مسئولیت محدود، کارآفرینی .... که متقاضیان می توانند با کسب اطلاعات جامع از هر یک از روش ها و مشورت با وکیل مهاجرتی در این کشور سرمایه گذاری نمایند.

  • مهاجرت از طریق ازدواج در آلمان

یکی از روش های مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج با شهروندان این کشور است. متقاضیان می توانند از این طریق اقامت و تابعیت آلمان را اخذ نمایند. البته این روش سختی های منحصر به خود را داراست و متقاضی باید با مدارک و اسناد اثبات کند که این ازدواج صوری نیست.

  • مهاجرت از طریق تولد در آلمان

یکی دیگر از روش های مهاجرت به آلمان از طریق تولد است. سیستم تولد در آلمان از قانون خون تبعیت می کند. این قانون بیان می دارد که تنها به کودکانی تابعیت اعطا می شود که حداقل  یکی از والدین کودک تابع آلمان باشند.

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه

فرانسه یکی دیگر از کشور های توسعه یافته در اروپا است که روش های گوناگونی را برای مهاجرت داراست. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است و فرصت های شغلی بسیاری را پیش روی متقاضیان قرار داده است. کشور فرانسه به دنبال متخصصانی است که تخصص و مهارت بالایی داشته باشند. روش های مهاجرت به این کشور متنوع است و متقاضیان باید با توجه به شرایطی که داراس هستند یکی از آن روش ها را انتخاب نمایند.

راه های مهاجرت به فرانسه

راه های مهاجرت به کشور فرانسه را می توان به 5 دسته کلی تقسیم کرد که عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به فرانسه

یکی از روش های مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت این کشور از طریق کار است. متقاضیان برای مهاجرت به این کشور باید دارای پیشنهاد شغلی از کارفرمای فرانسوی باشند. کارفرمایان برای اینکه بتوانند دعوت نامه کاری به خارج از اتحادیه اروپا ارسال نمایند باید آن فرصت شغلی را به مدت 3 ماه در فرانسه و 3 ماه در اتحادیه اروپا آگهی نمایند. در صورتی که فرد مناسبی برای آن شغل پیدا نشد، کارفرمای می تواند دعوت نامه کاری به خارج از اتحاده اروپا ارسال نمیاد.

  • مهاجرت تحصیلی به فرانسه

یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به فرانسه، از طریق تحصیل است. متقاضیان یم توانند با ارسال رزومه تحصیلی خود به دانشگاه های فرانسه پذیرش تحصیلی دریافت نمایند. با دریافت پذیرش تحصیلی متقاضی می تواند ویزا تحصیلی دریافت نماید. تحصیل در فرانسه هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فرانسوی امکان پذیر است.

  • مهاجرت از طریق ازدواج در فرانسه

یکی دیگر از روش  های مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج است. متقاضیان با اثبات صوری نبودن ازدواج شان و ارائه مدارک لازم می توانند تابعیت این کشور را دریافت نمیاند.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در کشور فرانسه روش های گوناگونی دارد مانند ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید سهام، خرید اوراق قرضه، خرید ملک و...  که متقاضیان می توانند از این طریق در فرانسه سرمایه گذاری نمایند.

  • مهاجرت از طریق تولد در فرانسه

یکی دیگر از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق تولد فرزند است. سیستم تولد فرزند در فرانسه از قانون خون تبعیت می کند و تنها به کودکانی که حداقل یکی از والدین آنها تابعیت فرانسه را دارد، تابعیت تعلق می گیرد.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

کانادا، یکی دیگر از کشور های توسعه یافته و مدرن است. این کشور با وسعت زیادی که داراست تنها 37 میلیون جمعیت دارد. کشور کانادا، یکی از کشور های توسعه یافته است که نرخ بیکاری پایینی دارد. مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت دائم آن روش های گوناگونی دارد. متقاضیان می توانند با مشورت با وکیل و مشاور مهاجرتی خود بهترین روش را برای مهاجرت به کانادا انتخاب نمایند.

راه های مهاجرت به کانادا

معمولا روش های مهاجرت به کانادا را به 5 دسته کلی تقسیم می کنند که عبارت است از:

  • مهاجرت کاری به کانادا

متقاضیان جهت مهاجرت کاری به کانادا باید دارای دعوت نامه کاری از کارفرمای کانادایی باشند. متقاضیان با مراجعه به موسسات کاریابی و سایت های کاریابی در کانادا می توانند با ارسال سابقه کاری خود، کارفرما را متقاعد کنند که برای وی دعوت نامه کاری ارسال نماید.

  • مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است. متقاضیان با ارسال رزومه تحصیلی خود به دانشگاه های این کشور می توانند پذیرش تحصیلی دریافت نمایند. البته تحصیل در دانشگاه های کانادا رایگان نیست و متقاضیان باید سالانه شهریه دانشگاه خود را پرداخت نمایند. تحصیل در کانادا هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فرانسوی امکان پذیر است.

  • مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا

ازدواج با شهروندان کانادایی یکی دیگر از روش های مهاجرت به این کشور است. متقاضیان با اثبات صوری نبودن ازدواج شان می توانند تابعیت و اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.

  • مهاجرت از طریق سرمایه در کانادا

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است. این روش سرمایه زیادی می خواهد و بهرت است با آگاهی و مشورت با وکیل مهاجرتی صورت پذیرد.

  • مهاجرت از طریق تولد در کانادا

یکی دیگر زا روش های مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند است. سیستم تولد در کانادا از سیستم خاک تبعیت می کند. این سیستم بیان می کند که هر کودکی که در این کشور متولد شود، تابعیت دریافت می کند؛ حتی اگر والدین وی تابع آن کشور نباشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها