|

چطور دیگنیتی و فیدلیتی را به ریسپکت تبدیل کنیم؟/ شرایط طرح اختیاری بهمن موتور

بهمن موتور از امکان تبدیل اختیاری خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ثبت نامی زمستان، به ریسپکت تیپ ۲ خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهمن موتور از امکان تبدیل اختیاری خودرو متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و عادی) بر مبنای فرآیند نوبت دهی در قالب فروش فوق‌العاده خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ثبت نامی زمستان، به ریسپکت تیپ ۲ خبر داد.

بر این اساس متقاضیان در لیست انتظار نوبت زمستان ۱۴۰۲ می‌توانند در صورت تمایل و اختیاری، نسبت به ثبت نام و واریز وجه خودروی ریسپکت تیپ ۲ از یکشنبه ۲۰ اسفند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۸ اسفند یا تا زمان اتمام ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش شرکت بهمن موتور نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

6

ریسپکت را 366 میلیون ارزانتر بخرید

در حال حاضر ریسپکت تیپ ۲ در بازار با قیمت یک میلیارد و 450 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود اما قیمت این محصول از درب کارخانه 366 میلیون تومان ارزانتر بوده و با قیمت 1 میلیارد و 84 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

2

دیگنیتی و فیدلیتی پرایم چند؟

گفتنی است دیگنیتی پرایم اکنون در بازار 1 میلیارد و 930 میلیون معامله می‌شود و قیمت این خودرو از درب کارخانه با اختلاف نیم میلیاردی، 1 میلیارد و 465 میلیون تومان است.

5

قیمت فیدلیتی پرایم (5نفره) از درب کارخانه 1 میلیارد و 331 میلیون و و قیمت آن در بازار 1 میلیارد و 830 میلیون تومان محاسبه شده است؛ حال آنکه فیدلیتی پرایم (7نفره) 1 میلیارد و 870 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود و این محصول از درب کارخانه 1 میلیارد و 335 میلیون 300هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی