|

هشدار پلیس راه به مسافران؛ قبل از سفر وضعیت راه ها را جویا شوید

رییس پلیس راه البرز با اشاره به شرایط ناپایدار جوی به ویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند.

لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ "پیمان کرمی" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به بارش پراکنده باران در محورهای کوهستانی احتمال ریزش سنگ دور از انتظار نیست.

به گزارش «شایانیوز» وی اضافه کرد: براین اساس رانندگان بایستی از توقف در حاشیه جاده های کوهستانی خودداری کنند.

کرمی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها ، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر با اشاره به پیش بینی ناپایداری جوی در این استان اعلام کرد: بارش رگباری باران و آذرخش از عصر امروز پنجشنبه در البرز شاهد خواهیم بود.

آرش بهاروند احمدی گفت: بررسی نقشه های پیش یابی هوا بیانگر تغییر الگوی جوی در استان است که به موجب آن برخی مواقع رشد ابر و بارش رگباری باران به ویژه در جاده کرج - چالوس پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا ، استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی