|

جزئیات پرداخت یارانه تشویقی به البرزی ها

با توجه به اجرای طرح جدید کالا برگ برای دهک ششم و هفتم از هفته سوم مهر ۶۲۶ هزارو ۴۶۴ نفر مشمول طرح جدید کالابرگ هفتم و هشتم می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

عبدالله دارایی روز شنبه ۲۲ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ورود این دو دهک جدید به طرح، تعداد جمعیت خانوار تحت پوشش در سطح استان از حدود ۴۰۰ هزار خانوار به ۶۲۶ هزارو ۴۶۴  خانوار می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در البرز خاطرنشان کرد: اگر در این طرح هر فردی ۲۰۰ هزار تومان از یارانه خود را از میان ۱۱ قلم کالای تعریف شده در سبد کالایی طرح کالابرگ خرید کند، ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی دریافت می‌کند.

وی اضافه کرد: استفاده از این طرح کاملا اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه(هم ۴۰۰ هزار تومانی و هم ۳۰۰ هزار تومانی) خود برای خرید کالابرگ است که پس از خرید ۲۰۰ هزارتومانی، امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای آنها فراهم می‌شود.

وی گفت: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین های لازم برای هر فرد با قیمت های مبنا انتخاب شده است.اعتبار کالابرگ برای همه یارانه‌بگیران از یک ماه قبل واریز می‌شود.

دارایی با بیان اینکه اعتبار کالابرگ برای همه یارانه‌بگیران از یک ماه قبل واریز می‌شود، اظهار کرد: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، بطری شیر کم چرب، پنیر، ماست دبه ۲.۵ کیلویی،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش‌بینی شده است که این اقلام با حجم مشخص شده و قیمت میانگین سال ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها