|

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای توسط پلیس البرز

این متهم با چک‌های مسروقه اقدام به خرید خودرو کرده و متواری بود.

لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ محمد معظمی گودرزی اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه خرید خودرو با چک مسروقه، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر، وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با شناسایی فروشندگان خودرو با چرب زبانی و اقدامات متقلبانه ابتدا اقدام به جلب اعتماد مالباختگان کرده و سپس با چک‌های مسروقه خودروها را خریداری کرده و متواری می‌شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی-اطلاعاتی موفق به رد زنی تحرکات متهم در استان‌های تهران، زنجان و اصفهان شدند و با دریافت نیابت قضائی نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان شهریار استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ دستگاه خودرو کلاهبرداری شده از مخفیگاه متهم گفت: تاکنون متهم به ۷ فقره کلاهبرداری از این طریق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرده است.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز نیز توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه با افراد ناشناس به وسیله چک معامله نکنند و در صورت دریافت چک حتماً اصالت آن را استعلام کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها