|

عبداللهی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

معافیت مالیاتی برای شهرک های صنعتی اشتهارد

استاندار البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته معافیت مالیاتی برای واحدهای تولیدی و صنعتی اشتهارد از امسال لحاظ می شود.

لینک کوتاه کپی شد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته معافیت مالیاتی برای واحدهای تولیدی و صنعتی اشتهارد از امسال لحاظ می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، با بیان اینکه این جلسات با هدف تسهیل در امور بخش خصوصی و رفع موانع موجود به صورت منظم تشکیل می شود، افزود: بخشی از خودروهای حمل و نقل در حوزه صادرات فعالیت دارند از این رو موضوع تامین سوخت آنها مد نظر است.

وی ادامه داد: تامین این نیاز از طریق شرکت توزیع سوخت استان مورد بررسی قرار می گیرد و همراهی لازم صورت می گیرد. عبداللهی گفت: ماشین آلات فنی در حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی نیاز است که بخش بزرگی از آنها باید به کشور وارد شود که این موضوع نیز از مجاری قانونی پیگیری می شود.

وی افزود: از سال 94 تا 99 موضوع معافیت مالیاتی برای بیش از 400 مجموعه تولیدی و صنعتی در اشتهارد که مشمول لغو ممنوعیت شعاع 120 کیلومتر هستند، مطرح است. استاندار البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته این معافیت از امسال برای واحدهای مستقر در اشتهارد لحاظ می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی