|

تسریع در تکمیل پروژه‌ های نیمه تمام بیمارستانی البرز در دستور کار قرار گرفت

استاندار البرز گفت: امید است با کمک وزیر بهداشت بتوانیم گام موثری در راستای افزایش سرانه تخت بیمارستانی و تکمیل پروژه‌های ناتمام داشته باشی…

لینک کوتاه کپی شد

«مجتبی عبداللهی» در بازدید از بیمارستان رجایی کرج که روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفت، افزود: تهدید شیوع موج ششم کرونا همچنان وجود دارد. بر این اساس برنامه‌ریزی شده که در البرز روند واکسیناسیون سرعت بیشتری داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین؛ عبداللهی گفت: حتی حضور کادر بهداشت و درمان در محله‌ها و مجتمع‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت. البته وضعیت البرز در خصوص واکسیناسیون و مقابله با کرونا خوب است ولی تلاش می‌کنیم به شرایط مطلوب برسیم.

استاندار البرز با بیان اینکه درصدد هستیم برای مقابله با کرونا اقدامات بیشتری را در برنامه داشته باشیم، گفت: در این راستا با حضور دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از موسسه سرم سازی رازی و بیمارستان رجایی کرج بازدید داشتیم.

عبداللهی گفت: امید است با گفتگوهایی که امروز با وزیر محترم بهداشت داشتیم بتوانیم گام موثری در راستای افزایش سرانه تخت بیمارستانی و تکمیل پروژه های ناتمام این بخش داشته باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها