|

شوک بزرگ به مهدی ترابی و تراکتور

وینگر جدید تراکتور، ممکن است برای این تیم بازی نکند و باید مستقیم به سربازی برود.

لینک کوتاه کپی شد

 مهدی ترابی مدتی است در تمرینات تراکتور حاضر شده و خود را برای فصل جدید فوتبال ایران آماده میکند اما خبری که امروز منتشر شد، شوک بزرگی به پرشورها وارد کرده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، ابتدا در یک برنامه تلویزیونی این بحث مطرح شد که مهدی ترابی باید به سربازی برود و سپس نوبت به اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی فراجا رسید که اعلام کرد:" برابر تفاهم صورت گرفته کلیه مشمولانی که در سنوات گذشته از تسهیلات مشمولان ورزشکار استفاده کرده بودند، برای اعزام در تاریخ یکم مردادماه ۱۴۰۳ تعیین تکلیف و برای انجام خدمت دوره ضرورت به سازمان‌های نیروهای مسلح اختصاص یافتند.با توجه به اختصاص این مشمولان به سازمان‌های نیروهای مسلح از یکم مردادماه ۱۴۰۳ این عزیزان به عنوان کارکنان وظیفه نیروهای مسلح محسوب می‌شوند."

اگر چه اسم از هیچ ورزشکاری در این اطلاعیه آورده نشده اما با توجه به صحبتهایی که امروز در یک برنامه تلویزیونی مطرح شد، این نگرانی برای هواداران تراکتور به وجود آمده که شاید امکان استفاده از خرید جدیدشان را نداشته باشند.

خود ترابی هم سه سال قبل در مصاحبه‌ای گفته بود که تا سال 1402 مشکلی برای سربازی ندارد و می‌تواند بدون مشکلی بازی کند.

با فرض اینکه ترابی مشمول شده و باید به خدمت سربازی برود، او شانسی برای بازی در لیگ برتر نخواهد داشت چرا که لیست ملوان پر است و مقصد این بازیکن احتمالا، فجر سپاسی در لیگ یک خواهد بود.

 باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار ستاره تراکتور است. البته که یکی از مدیران تراکتور به یک سایت خبری گفته که هم ترابی هم بیرانوند معافیت دانشجویی دارند و تا سه سال دیگر می‌توانند بدون هیچ مشکلی، بازی کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها